Selamlar dostlar, taslaklarda yaklaşık 15 bölüm hazır, yorumlarınız ve beğenilerinizle hızlıca paylaşabilirim. İleride bu hikâye çok daha hoşunuza gidecek bunun temennisini verebilirim. İyi okumalar...
Sırtımı deri koltuğa yaslamışken kapıdan içeriye Megan girdi. Bedenimi ona çevirdim.
"Hoş geldin." dedim kıkırdayarak. Yüzünde herhangi bir ifade yoktu ama gözleri gerçekten arzu doluydu. Ağır adımlarla yanıma yaklaştı.
"Masamdan kalk."
"Ne?"
"Masamdan diyorum, kalk." Ne dediğini doğru anlayıp anlamadığıma bakarken ayağa kalktım ve yanına yaklaştım tam onu öpeceğim sırada yanımdan geçti ve koltuğuma oturdu. Bacaklarını yukarıya kaldırarak masama uzatıp gözlerini kapattı.
"Ne yapıyorsunuz Bayan Kamen?" Dedim boş boş ona bakarken.
"Bana kahve getir. Az sütlü olsun." Beni eliyle kovarken bacaklarım kendiliğinden ofisimin kapısına ilerlemişti bile. Sebebini sorgulamadan Bayan Kamen için kahve almaya iniyordum. Asansörle zemin kata indim tam asansörden inmişken teyzemin sekreteriyle karşılaştığımda onu dürttüm.
"Hey Elena, ofisime bir az sütlü kahve getir misin?" Dedim ve arkamı döndüm katıma çıkıp asansörün önünde beklemeye başladım. Beş dakikalık bir bekleyiş ardından Elena'nın kahveyle ortasında dikildiği asansörün kapısı açıldı. Kahveyi ondan aldım.
"Teyzem gelecek mi?"
"Hayır efendim Fransa'dan dönüşü için iki gün sonraya bilet aldık." Teşekkür ederek gidebileceğini söyledim ve ofisime ilerledim.
Kapıyı açıp içeriye daldığımda Bayan Kamen bana doğru baktı.
"Kapıyı çaldığını duymadım." Gözlerini gözlerime dikmişti. Bedenim 180 derece dönüp kapıyı ardından kapattı sikeyim niçin bu kadının dediklerini yapıyordum ben?
Kapıyı çalıp 'gel' demesini bekleyerek içeriye girdim. Kahveyi masama bıraktım. Bilgisarımda sosyal medya hesaplarıma bakıyordu.
"Bayan Kamen, niye geldiniz?"
"Yanıma yaklaş." Dediğini yapıp iyice yaklaştım. Bacaklarını masamdan indirdi. Beni kucağına çekti. Kucağına yan oturdum ve ona baktım.
Dudaklarımı öpmeye başladığında ona karşılık verdim. Elini tişörtümden içeriye soktu ve göğüslerimi sıktı. Bacaklarımı iki yana açtırdı ve beni iterek masaya oturttu. Sandalyeyi yakınlaştırdı ve pantolonum üzerinden kadınlığıma bir öpücük bıraktı. Ayağa kalkıp pantolonumu çıkartacakken ayağa benden önce kalkıp beni bacakları arasına hapsetti. Pantolonumun düğmesini açıp çıkarttı ardından sandalyeye yeniden oturdu. Kafasını yeniden bacak arama eğdiğinde derin bir nefes aldım. Dantelli ince çamaşırım üzerinden nefesler verince saçlarımı geriye doğru atıp kıkırdadım. Parmağıyla açıp dilini kasıklarıma değdirdi. Elimi saçları üzerine koymuştum çoktan.
"Oh, Bayan Kamen." Dedim, zar zor elimi göğsüme koydum ve kavradım. Parmaklarını içime ittiğinde masamdaki eşyaları atıp tamamen yatmıştım. Bacağımın tekini omuzuna aldı. Dişlerini klitorisime sürterken ben tişörtümü yukarı sıyırmış sütyenim üzerinden kendime dokunuyordum. Sol elimi parmaklarıyla kavradığında onun eline sıkıca tutundum. Diğer eliyle beni beceriyordu ve bunu o kadar profesyonel yapıyordu ki. Bedenim gerilip Megan'ın hızlıca git gellerine karşılık verdiğinde orgazm etkisiyle ufak inlemelerim tiz çığlıklara dönüşmüştü. Bir elim Megan'ın elini sıkıca kavramış diğer elim yığından aldığı bir kağıdı buruşturmuştu.
"Sikeyim." Bağırdım yeni orgazm olmuş kadınlığıma bir dil darbesi daha attığında.
"Yeter." Dedim yalvarır gibi bir ses tonuyla. Şahane bir kahkaha bıraktığını duydum ve kafasını kaldırdı.
"Şimdi masamdan in." Ah, ne??
#KalbiDengem
Yorumlarınızı bekliyorum efendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayın Çıplak Günü (GxG) +18
Романтика+18 GirlxGirl kurgudur. Kurallar belli, elli oda, yüz kişi. Elli kırmızı, elli mavi bileklik. Karanlık bir salon. İşte Ayın Çıplak Günü partisinin özeti. #KalbiDengem