14

1.1K 64 13
                                    

"Mersey, gidelim hadi." Megan ellerini oğluna uzatırken köşeden ikisini izledim. Mersey Megan geldiği an hasta çocuk bakışlarına bürünmüştü.

Tanrı aşkına Megan bu çocuğa nasıl inanıyordu ki? Mersey annesinin yardımıyla sedyeden indi. Oldukça kısa ve küçük bir çocuktu. Sarı saçları gözlerine dek gelmişti. Annesinin peşinden yürümeye başladıktan sonra ikisinin arkasına takıldım. Megan gözlerini geriye çevirip bana bakmıştı. Ellerimi iki tarafa açıp ne yapacağımı bilmiyorum der gibi bir hareket yapmıştım. Megan bir anda duraksadı.

"Ah, Veronica... Mersey'in eşyalarını teslim alabilir misin?"

Geri geri giderek Mersey'in olduğunu düşündüğüm mavi siyah sırt çantasını ve okul ceketini alıp Megan'ın peşinden ilerledim. Mersey'i arka koltuğa oturtup kemerini bağlarken Mersey elini bana uzattı. Megan'ın arkasındaydım. O elimi tutup kendisine çekince bedenim Megan'a yapıştı.

"Bizimle gel Ve." Dedi dudaklarını bükerek.

"Anne Ve de bizimle gelmeli. Seninle beraber geldi onunla da yemek yiyeyim. Beraber lazanya yapalım."

"Mersey, belki Veronica ablanın yapacak daha önemli işleri ya da onu bekleyen arkadaşları vardır." Dedi Megan bana göz dahi süzmeden. Derin bie nefes aldım.

"Hayır daha önemli bir işim yok." Megan duraksadı. Bedenini dikleştirip önce oğluna sonra bana baktı.

"O zaman eve gidelim ve Mersey için lazanya yapalım. Ne dersin Veronica?"

Kafamı salladım. Çok da belli etmek istemiyordum gelmek istediğimi.

"Tamam o zaman bizi takip et. Yol üzerinde markete uğramamız da gerekecek." Kafa salladım. O arabasına bindi. Ben de peşinden kendi arabama. Okuldan çıkıp yaklaşık beş dakika mesafeyi aştıktan sonra Walmart otoparkında durduk.

Mersey, Megan'dan daha önce inmiş ve benim arabama doğru koşmuştu. Arabadan inince elini bana uzattı.

"Annemle yakın arkadaş mısın?" Dedi ben onun elini tutarken.

"Yeni arkadaş olduk." Dedim, kafasını salladı. Megan arabasını kilitlemiş alışveriş arabalarına yönelmişti.

"Annemin uzun zamandır bir arkadaşı olduğunu görmedim. Akşamları tek başına oturup kitap okuyor. O yüzden onunla arkadaş olmana sevindim. Ama Salı ve Cuma günleri film gecesi yapıyoruz. O günlerde annemle buluşma. Ya da onu dışarı çağırma onun yerine bize gelebilirsin. Ayrıca hafta sonları babama gidiyorum. O zamanlar onunla vakit geçirebilirsin." Mersey nefes almadan konuşmaya ve bana durum açıklaması yapmaya devam ediyordu. Megan çoktan yanımıza gelmişti.

"Mersey, Veronica'yı bana bırakıp neden alışveriş arabasını sürmüyorsun?"

"Ama Veronica ile konuşmam gerekiyor anne. Veronica konsol oyunu oynamayı sever misin?"

"Beceremem çok ama severim." Mersey tatmiş olmuşcasına gülümsedi.

"Bu güzel. Annem de sever. Ben evde yokken konsolumu kullanabilirsiniz. Ama Jacob ile yarattığımız Minecraft dünyamızı bozmayın." Kafa salladım.

"Tamam ona çok dikkat edeceğim." Avm'nin içine girdiğimizde Mersey'in dikkati dağılmıştı. Elimi bırakarak önümüzde yürümeye başladı. Sebzelere bakınan Megan'a yanaştım.

"Çok canayakın bir çocuğunuz var Bayan Kamen." Megan gülümsedi.

"Evet, o konuda bana çektiğini söyleyemem."

"Öğrendiğim kadarıyla uzun zamandır bir arkadaşınız yokmuş. Bu oğlunun gördüğü mü, yoksa gerçekten yok muydu?"

Paketli domatesleri arabaya yerleştirip gözlerini bana dikti. "Uzun süredir bir arkadaşım yoktu. Mersey'in babasıyla ayrıldığımızdan beri çok dışarıya çıkmıyorum. Arkadaşlarımızın hepsi ortaktı."

"Ne kadar süredir beraberdin? Eski eşinle?"

"Yaklaşık 21 yıldır. Üniversiteden beri." Gözlerimi kırpıştırdım. 21 yıldır tek adamla mı beraberdi o? Kısa bir bakış attı bana.

"Resmi olarak 2 yıl önce boşandık. Ama ilişkimiz yaklaşık 7-8 yıl önce bitti. Nasıl olur bilirsin. Arkadaş grubundaki o gelecek vaadeden çift. Çok uzun süredir beraberlerdir ve hep öyle olacak zannedilir. O çiftlerden biriydik. Nelson tipik bir amerikan erkeğiydi ben de onun yanındaki o sarışın güzeldim. Okulu bitirdik finans sektöründe çalışmaya başladık. Ardından güzel ev ve arabalar aldık. Yatırımlar yaptık. Dünyayı epey dolaştık. Anne baba olduk. Ama ilişkimizi genç tutmayı beceremedik. Birbirimize eskisi kadar tahammül edemiyorduk. Mersey küçücüktü. Ben daha rahat olması için doktorama devam ettim Nelson ise kendi finans danışmanlığı şirketini kurdu. En son ekonomik olarak birbirimizden iyice bağımsızlaştık ve boşanmaya karar verdik.  Mersey de büyümeye başlamıştı." Meyve sebze reyonundan çıkıp şarküteriye doğru ilerlerken anlattığı hikâyeyi doğru analiz edebilmek için biraz bekledim

"Ayrıldıktan sonra ne yaptın? İlişki olarak yani?"

"Kimseyle ciddi bir ilişki yaşamadım. Yaşayabileceğimi de düşünmüyorum. Önceliğim zaten Mersey." Kafa salladım önceliği zaten çocuğu olacaktı.

"Benimle ne yapmayı düşünüyorsunuz peki?" Dedim ani bir cesaretle. Bir an durdu ve beni inceledi. Elinde lazanya için aldığı peynirle benim üzerimde ne düşünüyordu anlamıyordum.

"Bu gece mi genel olarak mı?" Dedi. Bakışı çok da tekin değildi sanki. Göz bebekleri büyümüş kaşları hafif çatılmıştı.

"Hangisini söylemek istersen." Ellerimi arkamda birleştirip hafifçe öne eğildim. Çok yavaşça süzüyordu gözleri bedenimi.

"Ah, bu gece seni çok yoracağım." Kendinden emin bir şekilde konuşmuştu. Gözlerimi ondan kaçırıp kıkırdadım. Bu kadınla gerçekten çok iyi anlaşacaktık.

#Kalbidengem


Ayın Çıplak Günü (GxG) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin