Affetmek erdemlikti belki de. İhanet yoksa eğer affedilebilir miydi bütün suçlar ? Sevdiğin insanı tüm hatalarınla kabullenirsin hayatta. Yanlışlarıyla , doğrularıyla , büsbütün olduğu gibi... Hayallerini uç noktalarda yaşamak yerine , abartısız yaşamalıydık belki de bütün hatalarımız buradan geliyordu zaten. Affetmiştim ben onu kendi içimde . Herkesin hataları olur hayatta , tekrarlanmamak şartıyla ...
-"Üzülme ya barışırsınız hem siz. hem onun da üzülmesi lazım sana söylediklerinden dolayı. " dedim Koray'a. Kantinde otururken yanıma gelmişti Koray, anlaşılan çok üzgündü , onu bir nebze teselli etmeye çalışıyordum.
-" Yok ya bu sefer kesin ayrılacağız , hissediyorum. Allahım ben Gizemsiz yapamam ki ! " dedi Koray.
-" Şunu yapma Koray her sefer kendini haksız bulmayı bırak. Tamam siz yakışıyorsunuz ama bazen hayatı akışına bırakmak gerekir. Belki de hayırlısı budur. "
-" O kötü kız değildir aslında. Sadece küçüklüğünden beri bol parayla büyüdüğü için paraya değer verir. Ama o saat bana babamdan kalan son hatıraydı. O yüzden sinirlendim. Beni anlaması gerekirdi."
-" Başın sağolsun Koray. çok üzüldüm."
-"Saol. Ben alıştım onun yokluğuna . Tam on sene oldu. İlk başlarda biraz fazla koydu ama sonradan alıştım. Uff neyse seni de kendi acılarımla mutsuz etmek istemem."
-Yok. Yani ben dinlemeyi severim. Benimle her zaman acını mutluluğunu paylaşabilirsin. Sorun yok." dedim gülümseyerek. O da bana baktı ve gülümsedi."
-" Bak konu nerelere gitti."
-"Biz kızlar işte bir konudan diğerine hemen atlayabiliyoruz."dedim. O da gülümsedi.
- "Toprak."
-"Efendim."
-"Kızlar en çok neyden hoşlanır?"
-" Hımm. yani normal kızlar çiçekten hoşlanır ama Gizemden bahsediyorsan biraz düşünmem gerek."
- " Sen pek sevmedin herhalde Gizemi ?"
-"Sence?"
-" Peki, anlaşıldı."
Bir kaç dakika sessizlik oldu. o gökyüzüne bakıyordu bense ona. bir an sanki başka alemlere gitmiştik. Tabi bu Korayın sayesinde fazla uzun sürmedi."
-" Çiçek demiştin."
-"Haa. evet. Ama gizem hoşlanır mı?"
-"Hoşlanır herhalde . Ne de olsa o da bir kız değil mi?"
-"Yani."
-" Yani."dedi. Ben ufak bir kahkaha attım. Kahkahamın sessiz olduğunu düşünsem de milletin bana bakmasıyla çok sessiz olmadığının farkına vardım. O da benimle gülmeyi ihmal etmedi tabi."
" Neyse sonuç olarak çiçek alabilirsin. " dedim.
" Sen de benimle gelsene "
"Çiçekçiye mi ?"
" Hem oraya bir de Gizem i bulmaya gelirsen çok sevinirim."
"Hayatta olmaz."
" Lütfen ya. Çok zor bir şey istemiyorum ki senden."
" Bilmiyorum."
" Bu geliyorum demek herhalde."
"Herhalde."gülümsedim.
" E hadi o zaman."
" Şimdi mi?"
" Evet neden ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürüyen Gölgem
Teen FictionHayatındaki yanlışlara bir de doğru katmaktı sadece isteği. Bu üniversiteyi kazandıktan sonra özgür olmak istiyordu , sadece bunu düşleyerek gitmişti oraya. Ama kader onun peşini bırakmamıştı. Sevgi beslediği insanlar tarafından her zaman ki gibi or...