Koray ne kadar inanmasam da saf ve masum bakışlarını bize doğru itti. Sert ve keskin bir rüzgar esiyordu içimde . Çok rahatsız olmuştum bu durumdan. Buğra 'ya döndüm.
"Buğra kalksak olur mu? " . Bu ortam ve delicesine anlayamadığım bakışlar beni iyice germişti.
" Neden ya ne güzel oturuyorduk. Şaka yapmama darılmadın değil mi ?"
" Tabi ki de hayır. Senin muzipliklerinle eğlenceli oluyor zaten sohpet. "
" Teşekkür ederim hanımefendi. "
" Bir şey değil beyefendi. " birbirimize bakıp gülümsedik. Bu çocuk deliydi ya.
" Tamam kalkalım o zaman . Bekle de hesabı alayım. " " Hesabı alabilir miyim lütfen? "
Yanında bir tane daha çocuk vardı. Bu tarafa doğru bakıp konuşuyorlardı. Onlara baktığımı fazla çaktırmamaya çalışıyordum. Tabi ne kadar becerebilirsem. Bu çocuğun amacı neydi gerçekten ölümüne merak ediyordum.
" Tamamdır . Kalkabiliriz. ". Eyvah şimdi Korayla Buğra karşılaşacaktı. İçimden inşallah birbirlerini görüp tartışmazlar diye dua ediyordum.
" Kanka. Naber ? Ne işin var senin burda? " kimle konuşuyordu yine bu çocuk. Üstümü başımı düzeltmeye çalıştım.
" Buğra kim ..."bu olamazdı . Hayır kesinlikle yanlış görüyordum. Yok yok halisünasyondu bu kesin. Gözlerimi kapattım açtığımda aynı manzarayı karşımda görmeyecektim. Gözlerimi yavaşça ve korkak bir şekilde açtım.
İkinci kez şaşırdım. Acımayacağını sansam da acımıştı kolum attığım cimcikle.
Buğra Koray'a kanka diyordu. Bunlar kesinlikle şaşırmış olmalıydı. Kesin ve net olarak.
" Toprak iyi misin ? Ne şans ama değil mi ? Korayla karşılaşacağım hiç aklıma gelmezdi. " benimde onları böyle göreceğim hiç aklıma gelmezdi.
" Siz ..."
" E tabi sen doğal olarak şaşırdın. Korayla biz barıştık. Aslında barışmamız da biraz değişik oldu. Ama olsun önemli olan sonuç değil mi kanka ? " Koray ' a baktı gülümsedi. O da başını sallayarak onay verdi. Peki ya Gizem ona ne olmuştu.
"Sizin adınıza sevindim ne diyebilirim ki." Buğra ' ya bakıp gülümsedim. Koray 'a bakmak bile istemedim.
" Neyse Buğra , anlaşılan Toprak benden rahatsız oldu. Ben sizin muhabbetinizi bölmeyeyim. "
" Saçmalama . Toprak 'la siz arkadaş değil misiniz zaten . Niye rahatsız olsun. Değil mi Toprak? " Buğra konuşurken Koray ' a anlamsız bir yüz ifadesiyle bakıyordum. O da bana bakıyordu. Yüzünde çözemedim bir pişmanlık vardı. Küçük köpek yavrusu gibi bakıyordu sanki.
Buğra ' nın dediğine cevap vermedim. Çünkü cevap verebileceğim bir soru değildi. Buğra ' nın Korayla aramızda geçenleri bilmesini istemiyordum. Asla ama asla. Koray cevabımı bekliyor gibiydi. Ama cevap vermediğimi anlayınca yüzünün düştüğünü farkettim. Oh olsun ona.
" Neyse ya . Sonra görüşürüz biz Buğra. İstenmediğim yerde bulunacak değilim. "
" Ya Koray. "
" Hadi görüşürüz. " dedi ve arkadışıyla beraber hızlı adımlarla yanımızdan uzaklaştılar. Sağ yanım ne yaptın sen Toprak diyordu. Sol yanım ise daha hiçbir şey yapmadın diyordu. Düşüncelerimi oylamam sonucu sol tarafımı haklı buldum. Ondan intikam almayacaktım tabi ki de. Ben kötü bir insan olmak yerine iyi bir insan olmayı tercih ettim her zaman. Ne kadar başıma iş açsa da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürüyen Gölgem
Teen FictionHayatındaki yanlışlara bir de doğru katmaktı sadece isteği. Bu üniversiteyi kazandıktan sonra özgür olmak istiyordu , sadece bunu düşleyerek gitmişti oraya. Ama kader onun peşini bırakmamıştı. Sevgi beslediği insanlar tarafından her zaman ki gibi or...