Minik Melek

503 27 42
                                    

Sıcak bir yaz günüydü. Chuuya izin gününün önceki günü her zaman yaptığı gibi ilk markete uğramış evi için gerekli şeyleri almış geri dönerken fark etmeden düşman oldukları ajansın oraya gelmişti. Tam geri döneceksen kahve saçlının, gözlüklü gencin dediği bir şeye içten bir şekilde güldüğünü görmesiyle olduğu yerde dondu kaldı.

Daha önce sadece dostu dediği kişinin yanında bu denli içten güldüğünü hatırlamasıyla yüreğine bir sızı girdi. Hüznü içten içe onu boğarken sertçe yutkunup hızla görülmeden önce arkasını dönüp uzaklaşmaya başladı. 

'Hiçbir zaman senin için onlar gibi olamayacağım sanırım ha?' 

Uzaklaşmaya başlayan kızılı özlem içerisinde izleyen Dazai her şeyden bir haber siluet kaybolana kadar orda öylece gidişini izledi. Kendine seslenilene kadar orada... öylece.

----------

Chuuya içindeki fırtınaya rağmen sakinliğini koruyarak evinin olduğu apartmana vardığında duyduğu ses bütün dikkatini dağıttı. Bebek sesi.. ince, cılız ve canı yanmış. Chuuya hemen etrafa bakınırken az ileride küçük bir sepetin içinden birine uzanıyormuş gibi gözüken minik elleri gördü. Şaşkınlıkla elindeki poşetleri yere bırakarak hızla sepete ilerledi. Ağlamaktan kıpkırmızı olan minik yüzü göründe içinin burkulduğunu hissetti. 

Yavaş ve dikkatli bir şekilde bebeği kucağına alırken etrafına bakındı, anne veya babasını bulma umuduyla. Kimsenin olmayışı içindeki kuşkuyu arttırırken gözüne sepetin içindeki kağıt parçası takıldı. Bebeği tek koluyla dikkatli bir şekilde kucaklamaya devam ederken kağıdı eline aldı, kısa yazılmış mektup benzeri kağıdı okurken kalbi sıkıştı.

Minik meleğime;

Tatlım, minicik meleğim, canım oğlum seni o kadar çok seviyorum ki kelimeler kifayetsiz kalır sevgimin boyutuna karşı. Özür dilerim seni kendim kollarıma almak, kokunu doyasıya içime çekmek öylesine istemiştim ki anlatamam. İlk adımlarını, ilk sözlerini, ilk doğum gününü ve hayatın boyunca yaşayacağın bütün ilkleri seninle paylaşmak... bunların hayalini kurarak bekledim seni ama ne yazık ki bunları görecek kadar ömrüm yokmuş. Yetimhanelerin ne denli güvenilmez yerler olduğunu kendim görerek büyüdüğüm için senin hayatın üzerinden bir kumar oynamaya karar verdim. Umarım seni bulacak kişi iyi kalpli biri olur.

Dolan gözlerini elinin tersiyle silerken son kısmın bebeğe değil de kendisine yazıldığını fark etti.

Bayan/Bayım sizden tek dileğim bu minik bebeği, minik meleğimi sevgiyle kucaklayıp büyütmenizdir. İlk ve son dileğim onun daima mutlulukla gülümsemesidir. Şayet olur da üzülürse yanında olun, yukarıdan onu izleyeceğim ve sizin içinde tanrıya dua edeceğim.  

Chuuya elindeki mektubu yavaşça geri yerine koyarken ağlamayı kesmiş uzun saç tutamıyla oynayan miniğe baktı. Kahve gözler kendisine döndüğünde neşeli bir şekilde gülümsediği zaman kızılda ona hayranlıkla eşlik etti. Bu zamana kadar çocuk sahibi olmak gibi bir düşüncesi yoktu, işi tehlikeliydi oldukça da düşmanı vardı. Aile kurmak onları tehlikeye atmak demekti ve Chuuya bunun sorumluluğunu alamayacağını çok önceden anlamıştı.

Şimdiyse kucağındaki bu minik melek bunları tek bir gülümsemesiyle çöpe atmıştı. Onu sepete aynı şekilde yavaş ve dikkatli bir şekilde geri koyarken gülümsemesi bir an olsun yüzünden eksik olmuyordu. Minik bebek sevinçle kollarını ve bacaklarını kıpırdatırken gülücükleri bulaşıcıydı. Yavaşça sepeti kaldırırken mırıldandı.

"Hadi eve gidelim minik meleğim."

Apartmanın önündeki poşetleri de alırken yeni tatlı macerasının sadece başlangıcı olduğunu bilemenin heyecanıyla içeri girdi. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Soukoku Ile Smutlar JsjsjssjsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin