Bu bölümde Dazai ukedir daha öncede dediğim gibi. Şimdiden haber vereyim yani.
Keyifli okumalar✌🏻
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
"Taş, kağıt, makas!"
Dazai yine kazanmanın keyfini yaşarken karşındaki kızılın yüzü sinirden saçlarının rengine bürünüyordu.
Bu kaçıncı oynayışları olmalarına rağmen Chuuya bir kez bile kazanamamıştı. Eğer bu iddiayı kazanamazsa altta olan yine o olacağı için bu sefer sakin olup karşındaki ecza kutusuna karşı kazanması için konsantre olmaya çalıştı.
Dazai ise içinden kahkaha atsada dışarıdan sadece sinir bozucu sırıtmasını yapıyor kaybetmeyeceği için hiç endişe duymuyordu.
"Bir kere daha."
"Hadi ama Chuuya bu kaçıncı."
"KAPA ÇENENİ VE OYNA SENI GÖT!"
Dazai kıkırdayıp elini yumruk yaptı. kazanacağını bildiği için gevşek davranıyordu ama kader işte bazen herkesi galip etmiyordu.
Chuuya yaptığı taşla Dazai'nin yaptığı makası kırınca Dazai şaşkın bir şekilde donup kaldı. Kader işte herkesi galip etmiyordu. Chuuya büyük bir sırıtışla karşındaki afallamış Dazai'ye baktı.
"Hadi bakalım iddia iddiadır."
"C-Chuuya bunun yerine başka bir şey yapsam olmaz mı?"
"Sence ben bu fırsatı kaçırır mıyım? Hemen soyun ve yatak odasına gir."
Dazai sertçe yutkunup sinirle soyuna soyuna yatak odasına girdi ardıdan büyük bir keyifle Chuuya'da arkasından yatak odasına girdi.
Dazai sadece bandajları ve iç çamaşırı kalmış bir şekilde yatağa bakıyor umutsuzca bakıyordu. Chuuya kazandığının keyfiyle gülümsüyor sonunda acısını çıkaracağı için seviniyordu.
"Chuuya bu yerine başka bir şey yapsam herşey olur yemin ederim herşey olur!"
Chuuya, Dazai'nin yanına gelip çenesini tuttu ve kendine çevirdi.
"Çeneni daha güzel şeylere yor bebeğim."
"Hem sen o boyla nasıl yapacaksın bence vazgeçelim en iyisi."
"Birincisi o iş boyla alakalı değil, ikincisi kaçışın yok sen kaşındın."
Dazai, Chuuya'nın vazgeçmeyeceğini anlayınca çaresizce yatağa bakmaya devam etti. Chuuya, Dazai'yi yatağa itip üstündeki konumunu aldı.
Gömleğini çıkarıp dudaklarını keyifle yaladı.
"Daha önceki sevişmemiz de beni sinir ettiğin için intikamını yavaşça ve keyifle alıcam."
Dazai daha önce yaptığı hareketleri ve sözleri hatırladı. Fena halde yanmıştı şimdi.
"Rahatla çok zevk alacaksın dediğin gibi."
Sözlerinin sonunda göz kırpıp dudaklarını birleştirdi. Sakin öpüşmeleri gittikçe ateşleniyor arada dilleri birbirlerine karışıyor nefesleri buhar şeklinde çıkıyordu. Hep öpüşmenin ve sevişmenin kontrolü Dazai'de olduğu için şimdi Chuuya'nın baskınlığı ve kontrolü ele alması onu şaşırtıyordu.
Gözleri istemsizce sulanmış inlememek için kendini zor tutuyordu. Neydi bu hissettikleri Dazai'ye çok yabancıydı. Normalde üstte olduğu zaman kendini daha farklı hissederdi ama şimdi alttaydı ve bu çok daha farklı bir duyguydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soukoku Ile Smutlar Jsjsjssjs
FanfictionYine ben eheheh burda da önceki kitabım gibi tek bölümlük hikayeler olucak. Içerikleri smutlar olucak o yüzden şimdiden uyarayım.