×4×2

2.6K 86 142
                                    

Ikili en yakında Akutagawa'nın evi olduğu için olabildiğince hızlı bir şekilde Akutagawa'nın evine vardılar. Atsushi içeriye girdiğinde gri siyah ve beyaz tonlarda olan simetrik ve güzel bir şekilde döşenmiş eşyalara hayranlıkla baktı.

"Kız kardeşin evde değil mi?"

Akutagawa üstündeki ceketi asarken Atsushi'nin sorusunu duymuş yanına varınca cevaplamayı tercih etmişti.

"O iki gün evde olmuyacak işleri var."

Atsushi yanına varan Akutagawa'ya bakıp anladığını belirten bir şekilde kafasını salladı. Oluşan sessizlik ikiliyi rahatsız ederken Akutagawa hafifçe öksürüp eliyle tekli koltuğu gösterdi.

"Otur sen ben kahve yapıp geleyim."

Tam arkasını dönüp mutfağa gidecekken Atsushi kolundan tutup kendine çekti. Akutagawa bu ani hareketle dengesini kaybedip Atsushi'nin kollarına düşünce gri saçlı hiç zaman kaybetmeden Akutagawa'nın gösterdiği tekli koltuğa oturup onuda kucağına çekti.

Akutagawa'nın yanakları kızarmış gözlerini Atsushi'nin gözlerine çıkarmıyor olabildiğince aşağıda tutmaya özen gösteriyordu. Atsushi kucağında yanakları kızarmış utangaç Akutagawa'yı izlerken içinden ne kadar güzel olduğunu geçiriyor bi an önce yarın kaldıkları işi devam ettirmek istiyordu.

Elini kendisine inatla bakmayan Akutagawa'nın çenesine koyup ona bakması için kaldırdı. Akutagawa zorla da olsa gözlerini kendisine aç bakan koyulaşmış gözlerle buluşturmuş sertçe yutkunmuştu.

"Boşver kahveyi daha sonra içeriz. Şimdi nerde kalmıştık?"

Atsushi yavaşça dudaklarını Akutagawa'nın dudaklarına yaklaştırıyor gözlerini bir saniye olsun gümüş gözlerden ayırmıyordu. Dudakları buluşunca ikisinden de küçük bir inleme kaçmış gözlerini kapatmışlardı.

Atsushi öptüğü dudakları aralayıp emmeye ve ısırmaya başlamış arada dilini siyahlının diliyle buluşturup iyice öpüşmelerinin seviyesini arttırmıştı.

Akutagawa sadece ona uyum sağlamaya çalışıyor ve inliyordu. Ellerini kaplanın boynuna atmış baş parmakları ile okşuyor kendini yavaş yavaş ona sürtüyordu. Atsushi kendisini ona sürten siyahlının belini okşuyor arada kalçalarına götürüp sıkıyor okşuyordu.

Öpüşmeleri nefessiz kalınca bitti. Ikili kendilerini büyük bir boşlukta gibi hissedince kısa süreliğine tekrar birleştirmiş sonra yine ayrılmışlardı. Nefesleri buhar şeklinde çıkıyor birbirlerine karışıyordu.

"Odan ne tarafta?"

"Koridorun sağında."

Atsushi siyahlıyı kalçasından tutup ayağa kalktı ve Akutagawa'nın odasına doğru önü düşürmemeye özen göstererek ilerledi. Odaya vardıklarında Akutagawa elini arkaya uzatıp kapıyı açtı Atsushi ayağıyla açılan kapıyı geri kapatıp Akutagawa'yı kapı ile kendi arasında sıkıştırdı.

Bu sefer dudaklarına değil nefes kesen güzellikteki tene yöneldi. Boynunu usul usul öpüyor arada emiyordu. Akutagawa elinin birini kaplanın boynundayken diğerini gri saçlara atmış kendine bastırıyordu.

Atsushi git gide dayanamadığını hissediyor arada kendini kucağındaki oğlana bastırıyor kapıya çarptırıyordu. Akutagawa'nın inlemeleri artıyor daha da erotik hale geliyordu.

Atsushi siyahlıyı kapıdan ayırıp iki kişilik yatağa yatırdı. Akutagawa aldığı zevkten nefes nefese kalmış gözleri hafif sulanmıştı. Bu hale nasıl geldiklerini bir türlü anlayamıyordu. Ama umursamadı sonrasında Atsushi onu bırakabilirdi ama şuanlık bunu düşünmeyecek kendini tamamen kaplana bırakacaktı.

Soukoku Ile Smutlar JsjsjssjsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin