Wiedziałam, że ten dzień nadejdzie. Dzień, w którym będę musiała zmierzyć się z konsekwencjami swojego wyznania.Szkoła minęła mi jak w mgle. Ciągle myślałam o pani Anderson, o jej reakcji, o tym, co się wydarzy, kiedy ją zobaczę.
Nareszcie nadszedł czas na angielski. Moje serce waliło mi w piersi jak oszalałe, gdy wchodziłam do sali.
Lekcja dłużyła mi się w nieskończoność. Każda minuta, każda sekunda była dla mnie katorgą.
W końcu dzwonek na przerwe. Wszyscy zaczęli się zbierać i wychodzić z sali.
Ja też wstałam i ruszyłam w stronę drzwi. Ale nagle…
- Emily, zostań proszę - usłyszałam chłodny głos pani Anderson.
Zamarłam. Nie chciałam tego. Chciałam uciec, schować się, zniknąć.
Ale stałam tam jak sparaliżowana, nie mogąc się ruszyć.
Kiedy wszyscy wyszli, pani Anderson zamknęła drzwi i podeszła do mnie.
- Myślałaś, że uciekniesz, skarbie? - spytała, a jej ciemne oczy patrzyły na mnie z przenikliwą intensywnością.
Czułam, jak moje serce wali mi w piersi jak oszalałe. Nie wiedziałam, co powiedzieć, co zrobić.
Pani Anderson zbliżyła się do mnie i oparła o ścianę. Była tak blisko, że mogłam wyczuć jej ciepło i zapach perfum.
- Nie bój się, Emily - szepnęła mi do ucha, muskając płatek mojego ucha swoim aksamitnym głosem. - Nie zrobię ci krzywdy.
Spojrzałam w jej oczy i poczułam, jak fala pożądania zalewa moje ciało. To było chore, niewłaściwe, ale nie mogłam się powstrzymać.
Pani Anderson uśmiechnęła się do mnie z uwodzicielskim błyskiem w oczach.
- A może ja chcę ci coś zrobić? - zapytała, a jej głos był pełen erotyzmu.
Zamknęłam oczy i oparłam głowę o ścianę. Nie wiedziałam, co się ze mną dzieje. Moje ciało drżało z pożądania, a mój umysł krzyczał z protestu.
Co mam zrobić?
Dajcie znać, co myślicie o tym rozdziale i co chcielibyście zobaczyć dalej!
CZYTASZ
Pani Anderson
Teen FictionEmily musiała wziąć rok przerwy w szkole ze względu na stan psychiczny, a teraz ma 18 lat i jest gotowa zacząć od nowa. Zawsze była piątkową uczennicą i planuje żeby tak pozostało, skupiając się w tym roku na studiach. Ale potem poznaje nową nauczy...