6.

137 4 0
                                    

Danilo pov.

Potukao sam se s onim Petrom iz mladjih razreda.Sasvim nebitan lik,kaže da sam mu jebao devojku i sad bi da se tuče,nije jedini.Iskurčio se tu nešto i nasrnuo je na mene.Ja sam se branio i vrlo brzo završio je na podu.

Hteo sam da dovršim posao da ga naučim lekciju kada dotrčava neka crnokosa i razdvaja nas.Posle iz price sam skontao da mu je to starija sestra

Stvarno mi puca kurčina razvaliĉu ovu pičkicu i preko nje ako treba.

Nasrnuo sam opet na Petra kad me neka plavušica zaustavlja.

K:"Ej dečko smiri se zar ti nije bilo dosta"baš je vatrena ova mala

Imala je svetlo plavu kosu koja je bila blistava kao sunčevi zraci na plaži.Plave misteriozne oči koje hipnotišu i savršeno oblikovano telo...

D:"daj bre mala skloni mi se s puta da te ne bih sravnao sa zemljom"kažem zlobno se smešući.

K:"Ma jel,koga ćeš ti da sravnaš sa zemljom kretenu jedan"mala mi je zavalila šamarčinu.Nikad mi se ni jedna devojka nije suprotstavila,ali ona,ona je drugacija.Nije se nimalo plašila i marila o tome kako ću ja da reagujem,i pre nego što išta izustim samo je odšetala iz ove gužve

"Videćemo se mi još mala"kažem dovoljno glasno da me čuje kada barem malo dodjem sebi posle one šamarčine.

Ne znam kako je nisam primetio ranije,ali sad ću je zapamtiti.

***
Prošlo je par dana od onog skandala i dao sam sve od sebe da je nadjem.Nisam mogao da je izbacim iz glave.Bila je moja prva misao kada se probudim i zadnja kada legnem da spavam.Ne znam kako je samo sa jednim pogledom i par reči uspela da pomuti moj um.

Večeras idem na otvaranje nekog novog kluba,valjda cu da skrenem misli sa ove male.

Kako vam se svidja?Ostavite neki komentar🫶🏻

Moja Jedina OpsesijaWhere stories live. Discover now