Danilo pov.
Kada sam ušao u toalet, primetio sam da nije prazan. Odmah sam ugledao Katarinu kako stoji pored lavaboa, sređujući se. Njen miran i koncentrisan izraz lica privukao je moju pažnju.
Iako sam znao da bih trebao da izađem i sačekam, osećao sam se kao da me nešto vuče ka njoj. Udjoh korak bliže, osmehujući se, pokušavajući da razbijem napetost u vazduhu.
Kada je shvatila da sam ušao, primetio sam blagu nelagodu u njenom pogledu. Ipak, nisam se obazirao previše na to, već sam odlučio da se malo poigram sa situacijom. Podigoh obrvu i uputih joj šarmantan osmeh dok sam prilazio.
Nastavio sam da se približavam, osećajući kako se atmosfera u toaletu postepeno zgušnjava. Katarina je stajala tamo, mirna kao da je ukopana u mestu, dok sam ja polako dolazio bliže, osećajući uzbuđenje kako raste u meni.
Primetivši kako su joj se oči proširile od iznenađenja. Osetio sam kako mi srce ubrzano lupa dok sam joj prilazio, želeći da je dovedem uza sebe, da oseti isto što i ja.
Kada sam bio dovoljno blizu da osetim njen dah, zastao sam, zadržavajući taj trenutak neizvesnosti. Osećao sam leptiriće u stomaku kako lepršaju sve jače, dok sam se pitao šta će se dogoditi sledeće u ovoj zagušljivoj atmosferi.-Sta pricam ja?Ja sam lud,pricam o leptiricima.Kakav retard...
Osetio sam Katarininu neodlučnost, ali nisam mogao da odolim trenutku koji se odvijao između nas. Bez reči, nagnuo sam se prema njoj, nameravajući da je poljubim i da tako prekinem tu napetu tišinu.
K:"Danilo, ne, ne mislim da..." počela je Katarina da govori, ali prekinuo sam je, ne želeći da propustim priliku.
Srce mi je brže kucalo dok sam prilazio, osećajući svaki korak kao da je prelazak preko vatre. Kao da mi je prvi poljubac.Njeni pogledi su mi govorili da se mešaju različite emocije, od iznenađenja do nervoze.
K:"Danilo šta..."
Pre nego što je mogla da dovrši rečenicu, osetio sam kako je napetost u vazduhu postala gotovo opipljiva. Njeni oči su tražile odgovore dok sam se približavao, a moje srce je lupalo sve jače.
Međutim, pre nego što sam mogao da je dodirnem, tihi zvuk kucanja na vratima toaleta prekinuo je našu napetu tišinu, vraćajući nas u realnost.
YOU ARE READING
Moja Jedina Opsesija
RomanceKatarina je tiha,povučena učenica jedne privatne škole u Beogradu. Ima plavo nebeske oči,vitko telo i predivnu zlatnu kosu.Povučena ali ujedno i šarmantna. Danilo je najpopularniji dečko u celoj školi.Pravi ženskaroš i kapiten u školskom košarkaškom...