22.

43 3 0
                                    

Katarina

Kada smo stigli u hotel, osećala sam se umorno, ali uzbuđeno. Tamara i ja smo brzo uzele ključeve na recepciji i uputile se prema našoj sobi. Hotel je bio topao, sa prijatnom atmosferom, i čim sam ušla u sobu, odložila sam torbu pored kreveta i osvrnula se oko sebe.

"Ovo je bolje nego što sam očekivala!" uzviknula je Tamara, brzo bacivši svoj kofer na krevet. "Znaš, čula sam da je ovaj hotel poznat po večernjim zabavama. Mislim da će ovo biti najbolja ekskurzija do sada."

Nasmejala sam se. "Verujem da će biti zanimljivo, ali prvo moramo da preživimo skijanje."

Tamara me pogledala sa osmehom. "Šta misliš, hoćemo li uspeti da izbegnemo da se sretnemo s Danilom i njegovim društvom na stazi?"

"Ne znam," odgovorila sam iskreno, "ali ako ga sretnemo, neka to bude što dalje od opasnih padina."

Tamara je klimnula glavom i počela da raspakuje svoju torbu, dok sam ja odlutala mislima. Pomislila sam na Danila i na način na koji me je izbegavao u školi. Bilo mi je jasno da je nešto bilo na umu, ali nije mi bilo jasno zašto nije mogao da bude iskren prema meni.

"Šta je s tobom?" pitala me Tamara, primetivši da sam utonula u misli.

"Ništa, samo razmišljam o skijanju," lagala sam, pokušavajući da se osmehnem. "Hajde da se presvučemo i krenemo pre nego što staza postane prepuna."

---

Danilo

Dok sam se presvlačio za skijanje, Lazar je ušao u sobu sa širokim osmehom na licu. "Danas će biti ludnica na stazi," rekao je, otresajući sneg sa kape. "Spremni?"

"Naravno," odgovorio sam, pokušavajući da zvučim opušteno. Ali istina je bila da nisam mogao da izbacim Katarinu iz glave. Sve je bilo čudno između nas, a nisam bio siguran kako da rešim situaciju.

"Šta kažeš, da izazovemo devojke na trku?" predložio je Lazar, namignuvši mi. "Mogle bi da se klade protiv nas, a mi da im dokažemo ko su pravi skijaši."

Nasmejao sam se na njegovu ideju. "Možda," odgovorio sam. "Ali nemoj da se iznenadiš ako nas pređu."

Lazar me pogledao sa zanimanjem. "Je l' ti to braniš Katarinu? Jesi li siguran da si toliko 'nezainteresovan' kako kažeš?"

"Ma ne, samo kažem," rekao sam brzo, pokušavajući da skrenem temu. "Hajde idemo"

Krenuli smo prema stazi i ubrzo smo stigli do žičare, gde smo sreli Katarinu i Tamaru. Lazar je odmah počeo da ih zadirkuje, a ja sam stajao po strani, pokušavajući da izgledam nezainteresovano.

"Hej, Katarina," rekao je Lazar, "što ne bi ti i Tamara nas izazvale na jednu trku? Da vidimo ko je brži."

Katarina me je pogledala, ali nisam uspeo da protumačim njen izraz. "Zašto da ne," odgovorila je sa osmehom, "ali nemojte da se zezate sa nama, pobedicemo vas brzinom vetra."

"Videćemo," odgovorio sam, trudeći se da sakrijem osmeh. Trka bi mogla da bude baš ono što nam treba da se opustimo.

---

Katarina

Dok smo se pripremali za trku, srce mi je ubrzano kucalo. Nisam želela da mi Danilo bude u mislima, ali bilo je neizbežno. Njegova prisutnost je bila toliko jaka, kao da je magnet koji me privlači.

Krenuli smo niz stazu, svi u isto vreme. Sneg je prštao pod skijama, a vetar mi je šibao lice. Tamara je vikala nešto iza mene, ali nisam uspela da je razumem zbog brzine. Danilo je bio odmah pored mene, fokusiran na stazu, ali mogao sam da osetim njegov pogled sa strane.

Kad smo stigli na dno, svi smo bili zadihani i nasmejani. Niko nije jasno pobedio, ali nije bilo važno. Na trenutak, sve je bilo u redu.

"Možda bih trebala da se bavim ovim profesionalno," šalila se Tamara dok smo skidale skije.

"Bila si super," rekao je Lazar, prišavši bliže. "Ali priznajem, Danilo i Katarina su bili neuhvatljivi."

Nisam znala kako da odgovorim na to, pa sam se samo nasmešila, pokušavajući da zadržim distancu.

***

Dragi čitaoci, želim da vam se izvinim što je prošlo toliko vremena od poslednjeg poglavlja. Znam da ste verno čekali nastavak, i zaista cenim vaše strpljenje i podršku. Ponekad se život ispreči i planovi se pomere, ali želim da vam kažem da radim na novim stranicama i uskoro ću ih podeliti sa vama. Hvala vam što ste tu sa mnom i što mi dajete motivaciju da nastavim ovu priču. Ostanite uz mene, nova poglavlja stižu uskoro!

Moja Jedina OpsesijaWhere stories live. Discover now