Nedelju dana kasnije
***
Danilov pov.
Danas je bio jedan od onih dana kada sam odlučio da se malo opustim sa momcima iz košarkaškog tima. Nakon napornih treninga i školskih obaveza, osećao sam da mi treba dobra zabava.
Lazar i ostali momci su već bili u baru kada sam stigao. Atmosfera je bila vesela, puna smeha i dobrog raspoloženja. Sedeći za stolom, primetio sam devojku kako sedi sama na drugom kraju bara. Njena pojava me odmah privukla - izazovna i sigurna u sebe.
"Lazare, vidiš onu tamo? Mislim da ću danas spavati sa njom," rekao sam, pokazujući ka devojci.
Lazar me je pogledao sa osmehom i podignutim obrvama. "Danilo, izazivam te. Ako je osvojiš večeras, plaćam piće ceo mesec."
Nasmejao sam se, osećajući uzbuđenje zbog izazova. "Ne brini se za to, znam šta radim."
Prišao sam devojci sa osmehom na licu, pokušavajući da zadržim svoj šarm. "Dobar dan, lepotice. Mogu li da ti se pridružim?" upitao sam je.
Devojka se nasmejala, odgovarajući: "Naravno, slobodno. Nisam ni znala da imam rezervisano mesto za gospodina šarmantnog."
Dok smo razgovarali, primetio sam kako devojka sve više pada pod mojim šarmom. Znao sam da je opklada moja. Ipak, nekoliko puta sam se uhvatio kako mislim na Katarinu. Njene plave oči nije bilo lako izbaciti iz glave.
"Šta misliš o tome da malo promenimo mesto? Ovde je malo bučno za razgovor," predložio sam, pružajući joj ruku.
Devojka je pristala bez oklevanja, smešeći se. "Baš bih volela to."
***
Na kraju smo završili u njenom stanu, gde smo se prepustili strasti i zadovoljstvu bez obaveza.
Sutradan ujutru, dok sam se budio iz tog kratkog sna zadovoljstva, znao sam da je ova avantura bila baš ono što mi je trebalo da se oslobodim i pronađem trenutak uživanja, barem na kratko. Ali negde duboko u meni, Katarina je i dalje bila prisutna, njena slika u mojim mislima nije se mogla izbrisati tako lako. Svađao sam se sa mislima, pokušavajući da izbacim njen lik iz glave nedelju dana, ali svaki put bi se njena tiha i šarmantna priroda vraćala, mučeći me svojom prisutnošću.
Izvinjavam se što me nije bilo,vraćam se u rutinu🫶🏼
YOU ARE READING
Moja Jedina Opsesija
RomanceKatarina je tiha,povučena učenica jedne privatne škole u Beogradu. Ima plavo nebeske oči,vitko telo i predivnu zlatnu kosu.Povučena ali ujedno i šarmantna. Danilo je najpopularniji dečko u celoj školi.Pravi ženskaroš i kapiten u školskom košarkaškom...