14.

93 1 0
                                    

Danilo pov.

Dok sam prolazio hodnicima škole, primetio sam kako se Katarina i Marija sve češće druže. To me je zabrinulo. Katarinu sam nedavno primetio, i mada nismo imali nikakvu komunikaciju, osećao sam neku hemiju između nas. Sada, kada je izbegavala svaki kontakt sa mnom, postajao sam sve sumnjičaviji.Jednog dana, dok sam sedeo s prijateljima iz tima, video sam Katarinu kako prolazi i kako je Marija povlači sa strane. Uznemirilo me je to što su postale tako bliske. Šta li joj je Marija pričala?

M:"Danilo, šta tebi nije jasno?" upitao je Marko, dok me je lupio po leđima. "Gubiš fokus."

D:"Nema ništa, samo razmišljam," rekao sam, pokušavajući da se oslobodim tih misli.

Sele su za sto naspram našeg.Marija joj je stalno nešto šaputala,izgledalo je kao da pokušava da je ubedi u nešto. Moje sumnje su rasle. Šta god da je radila, moram da otkrijem i zaustavim to pre nego što bude prekasno.Odlučio sam da se suprotstavim Mariji.

***

Jednog dana, kada je bila sama u hodniku, prišao sam joj.

D:"Marija, šta radiš?" pitao sam je direktno.Nisam imao šta puno da objašnjavam, jer primetio sam kako ljubomoriše svaki put kad bi Katarina i ja ostvarili kontakt očima.

M:"Šta misliš da radim, Danilo? Samo se brinem za Katarinu," rekla je s osmehom.

D: "Nemoj se igrati s njom, nije glupa," rekao sam hladno. "Tvoji planovi su transparentni, a ona će ih prozreti pre nego što i pomisliš."

M:"A koji to plan?" dodala je s tenzijom u glasu

D:"Plan gde pokusavas da je udaljis od mene"

Marija se nasmejala, ali njen osmeh nije dotakao oči.
M:"Možda si ti taj koji ne zaslužuje nju," rekla je, pre nego što je krenula dalje, ostavljajući me još više zabrinutog.

Moja Jedina OpsesijaWhere stories live. Discover now