17.

85 2 0
                                    

Katarina pov.

Nisam mogla da verujem kad je Marija stala pred mene i Tamaru na velikom odmoru.

"Pravim žurku u kući na bazenu večeras. Bilo bi super ako biste mogle da dođete," rekla je s osmehom. Taj osmeh mi se činio lažnim, ali Tamara je odmah pristala.

"Katarina, moraš da ideš! Biće super!" Tamara me je gledala molećivo.

Znala sam da Marija ima neki plan, ali nisam htela da kvarim zabavu Tamari. "U redu," pristala sam nevoljno. "Idemo."

***

Kod kuće sam se osećala sve nervoznije dok sam se spremala. Tamara je bila puna entuzijazma.

"Mislim da bi trebalo da obučem ovu haljinu," rekla je, pokazujući mi svetlucavu plavu haljinu.

"Prelepa je," odgovorila sam, trudeći se da zvučim oduševljeno. Sama sam obukla jednostavnu belu haljinu   koja je nežno padala niz moje telo. Tamara je bila oduševljena.

"Ti si spremna da osvojiš svet, a ne samo ovu žurku!" rekla je kroz smeh.

Dok smo se spremale, nastavila je da me nagovara.

"Katarina, znam da se plašiš bazena, ali ne moraš ni da prilaziš vodi. Samo ćemo se zabaviti."

"Važi," rekla sam, pokušavajući da se opustim.

Ne znam da plivam.Roditelji su pokušavali sve moguće načine da me nauče da plivam. Sećam se bezbrojnih letovanja na moru gde su me ohrabrivali da uđem u vodu. Vreme provedeno na bazenima, čak i privatni časovi plivanja nisu pomogli. Uvek je tu bio taj neobjašnjivi strah od dubine, od vode koja me okružuje i preti da me povuče na dno.

Kad god bih kročila u dublju vodu, panika bi me obuzela. Sećam se kako su moji roditelji strpljivo stajali pored bazena, bodreći me, govoreći mi da mogu da uspem. Ali svaki put bih odustala, srce mi je divlje lupalo i nisam mogla da se nateram da nastavim.

Pokušavali su sve – od igara u plitkoj vodi do toga da me upišu na časove plivanja s najboljim trenerima. Ali ništa nije pomagalo. Jednostavno, strah je bio jači od svega. Osećala sam se bespomoćno i postiđeno, ali nisam mogla da ga pobedim.

***

Kad smo stigle na žurku, muzika je već treštala, a svetla su se reflektovala od površine bazena. Osetila sam laganu jezu, ali sam se trudila da se opustim.

Ugledala sam Danila u gomili. Naše oči su se srele na trenutak i srce mi je poskočilo. Izgledao je kao da je iznenađen što me vidi. Pokušala sam da skrenem pogled, ali nisam mogla da se otrgnem osećaju da me posmatra.

Tamara i ja smo se držale zajedno, smejale se i razgovarale s prijateljima. U jednom trenutku, Tamara me je povukla za ruku.

"Pogledaj ko je došao," rekla je uzbuđeno. Pogledala sam prema vratima i ugledala još nekoliko poznatih lica.

"Da, svi su ovde," odgovorila sam s blagim osmehom. "Izgleda da će biti dobra zabava."

"O, apsolutno!"  bila je u svom elementu.

____

Dok smo se probijale kroz gomilu, nekoliko puta sam uhvatila Danilov pogled. Srce mi je brže kucalo svaki put kad bih ga ugledala.

„Idemo po piće,“ Tamara je viknula preko ramena, vukući me ka stolu sa pićem. Muzika je bila glasna, a ljudi su plesali i smejali se svuda oko nas.

„Pitam se šta će sve biti večeras,“ Tamara je rekla sa osmehom dok smo prilazile stolu sa pićem. „Možda neki novi trač?“

„Verovatno,“ rekla sam. „Na ovakvim žurkama uvek ispliva nešto novo.“

„Sećaš li se prošle godine kad su  Jovana i Lazar uhvaćeni u bašti usred akcije ?“ Tijana je prasnula u smeh. „Bio je to takav skandal.“

„Da, svi su pričali o tome danima,“ nasmejala sam se, prisećajući se tog događaja. „Ne verujem da će neko uspeti da nadmaši to.“

„Nikad se ne zna,“  rekla je misteriozno, sipajući nam piće. „Uvek može biti neko novo iznenađenje.“

„Sumnjam da ćemo videti nešto slično večeras,“ rekla sam, prihvatajući čašu od nje. „Ali nikad ne reci nikad.“

Tamara se nasmejala, a onda se nagnula bliže. „Znaš, čula sam da je Marija u nekom tajnom planu. Nešto što se tiče Danila.“

„Stvarno?“ podigla sam obrvu. „Šta si čula?“

„Ne znam tačno,“ slegla je ramenima. „Ali izgleda da je nešto smislila.“
 
___

Otišla sam po još jedno piće,Marija mi je išla u susret i potrudila sam se da je obidjem dok je ona "slučajno" zakačila moje rame. Izgubila sam ravnotežu i pre nego što sam mogla da se snađem, pala sam u vodu.

Panika me je obuzela. Voda me je preplavila i pokušavala sam da mahnem rukama, ali nisam mogla da dođem do vazduha. Srce mi je divlje lupalo dok sam tonula sve dublje.

Moja Jedina OpsesijaWhere stories live. Discover now