Utakmica je bila napeta, svaka sekunda se činila kao večnost. Publika je navijala kao da im životi zavise od ishoda. Znoj mi je curio niz lice, srce mi je udaralo kao ludo, ali jedino na šta sam mogao misliti je Katarina. Sedela je u prvom redu s Tamarom, i svaki put kad bih se okrenuo ka tribinama, pogled bi mi pao na nju. Njena prisutnost me je motivisala, ali i uznemiravala. Osećao sam kako mi ljubomora ključa u grudima svaki put kad bi joj neko prišao previše blizu.
Došao je trenutak da šutiram za pobedu. Publika je bila u delirijumu, saigrači su mi verovali. Uzeo sam loptu i koncentrisao se, ali iz ugla oka primetio sam nekog momka kako flertuje s Katarinom. Video sam njegov samouveren osmeh i način na koji je nagnuo glavu prema njoj. Katarina se pokušavala distancirati, ali on je bio uporan. Gubitak fokusa u tom trenutku bio je neizbežan i promašio sam. Čuo sam razočarane uzdahe publike, ali nisam mario za njih. Bes me je obuzeo, bes zbog izgubljene utakmice, ali još više zbog tog momka koji je mislio da može da se približi Katarini.
___
Dok su se tribine praznile, očajnički sam tražio Katarinu pogledom. Nije je bilo. Panika me je obuzela. Lutao sam po dvorani, tražeći je.Naleteo sam na Tamaru,koja je isto trazila Katarinu.
"Danilo? Šta ti radiš ovde"?pitala je
" Tamara? I ti tražiš Katarinu? Gde je ona? Nigde je ne mogu naći"!
" Da, ja sam je poslednji put videla ovde, ali sada ne mogu da je pronađem. Stvarno se brinem za nju."rekla je uspaničeno
"Osećam da je nešto ozbiljno. Hajde da se podelimo i pretražimo sve prostorije. Zovi me ako nešto nađeš."
"Razumem. Ako se nešto desi, odmah me obavesti."
Razdvojili smo se,i svako je krenuo na svoju stranu
___
Čuo sam kako neko viče iz pravca jedne od ostava. Taj zvuk me je presekao. Potrčao sam prema ostavi, srce mi je udaralo kao ludo. Vrata su bila zaključana, ali bes i adrenalin su me obuzeli. Udario sam i provalio unutra.
Unutra, taj isti momak je bio nasrnuo na Katarinu. Video sam strah u njenim očima dok se borila da ga odgurne. U trenutku sam pojurio i prebio ga. Svaka pesnica koju sam zadao bila je puna besa i zaštitničkog instinkta. Kad je sve bilo gotovo, taj momak je ležao na podu, a ja sam stajao nad njim, dišući teško.
Prišao sam Katarini, koja je izgledala prestravljeno, ali ipak snažno. "Jesi li u redu?" pitao sam je, privlačeći je u zagrljaj. Osetio sam njen drhtaj dok me je grlila, ali nije bilo vremena za odmor. Katarina je odmah nasrnula na moje usne, kao da je tražila utehu. Bio sam zbunjen na trenutak, ali sam ubrzo uzvratio poljubac, strastveno i posesivno. Njene usne su bile meke, a poljubac je bio pun emocija - straha, olakšanja, strasti. Jezici su nam se ispreplitali, a kroz poljupce sam promrmljao: "Niko ne dira ono što je moje." Nazvao sam je nekim slatkim nadimkom, jedva svestan šta govorim, i osetio kako se topi u mojim rukama.
Ruke su mi lutale po njenom telu, osećao sam kako joj srce ubrzano lupa. Bila je tu, sada, sa mnom. Držala me je čvrsto za vrat i vilicu, kao da se boji da će me izgubiti. Taj trenutak je bio sve što sam ikada želeo.
Katarina pov.
Njegove ruke su polako klizile niz moje telo, kao da se boje da ne propuste nijednu oblinu. Prsti su mu se zadržavali na mojim bokovima, lagano prelazeći preko mojih bedara. Svaki dodir bio je toliko intenzivan da sam osećala kako mi koža gori pod njegovim rukama. Čvrsto sam ga držala za vrat, dok su moji prsti duboko utonuli u njegovu kosu. Osećala sam kako moje telo drhti, preplavljeno iščekivanjem i željom. Svaki njegov dah na mojoj koži, svaki blagi dodir prstiju, činili su da mi srce lupa sve brže.
Polako je spustio ruke do mog intimnog područja. Osetila sam njegove prste kako prelaze preko tkanine mojih gaćica, svaki njiegov pokret kao da je bio trenutak večnosti. Njegovi dodiri su mi bili kao muzika, svakim dodirom su mi se javljale vibracije zadovoljstva. Kad je uvukao prste u moje gaćice, mazeći moj klitoris polako i nežno, zastenjala sam. Ti uzdasi su postajali sve intenzivniji, a svaki moj trzaj i uzdah činili su ga još uzbuđenijim. Njegove ruke bile su vešte i sigurne, kao da poznaju svaki deo mog tela bolje nego ja sama.
Kako je polako umetao prst u mene, osećala sam kako se moje telo steže oko njega, tresući se od čistog zadovoljstva. Njegov ritam bio je savršen, kao da zna tačno šta treba da uradi da me dovede do vrhunca. Dodao je još jedan prst, a svaki njegov pokret bio je savršeno usklađen sa mojim disanjem. Osećala sam kako se moje telo lagano grči, a njegovi dodiri su postajali sve intenzivniji. Pojačao je pritisak, dražeći moj klitoris na način koji me je potpuno preplavio.
Kada sam konačno dostigla vrhunac, moji slatki sokovi su prekrili njegove prste, a svaki delić mog tela je bio preplavljen talasima zadovoljstva. Treseći se u njegovom naručju, osećala sam se potpuno predana i ispunjena, dok je svaki deo mene bio u potpunosti ujedinjen sa njim. Srce mi je lupalo, a dah mi je bio isprekidan. Njegove ruke, koje su me držale čvrsto, bile su kao sidro u tom trenutku ekstaze. Osećala sam se željeno i potpuno zadovoljno, kao nikada pre. Njegovo telo, pritisnuto uz moje, bilo je izvor topline i sigurnosti.
Izvinjavam se sto nisam bila aktivna❤️
YOU ARE READING
Moja Jedina Opsesija
RomanceKatarina je tiha,povučena učenica jedne privatne škole u Beogradu. Ima plavo nebeske oči,vitko telo i predivnu zlatnu kosu.Povučena ali ujedno i šarmantna. Danilo je najpopularniji dečko u celoj školi.Pravi ženskaroš i kapiten u školskom košarkaškom...