Jutro je svanulo svetlo i vedro iznad Beograda,danas su nam organizovali časove u prirodi.Sa razrednom i profesorkom biologije idemo da čistimo okolinu i pričamo o očuvanju prirode...Dok su se učenici okupljali ispred glavnog ulaza,neki su već bili puni energije, spremni za akciju, dok su drugi, poput Tamare i mene, tiho stajali sa smeškom na licu. Bila sam malo nervozna,idemo sa Danilovim razredom,nadam se da neće da se pojavi.
Naša škola svake godine organizuje ovaj poduhvat,to je njihova godišnja akcija čišćenja okoline.
***
Dok su nas grupisali po razredima i dovali nam rukavice i vreće za smeće, Primetila sam Danila kako prilazi drugarima. Naravno, poznat po svom šarmu i popularnosti među devojkama, odmah privlači pažnju. Do njega dotrčavaju tri zmije.Milica,Iskra i Helena.Obraćaju mu se onim iritantnim piskavim glasom,a ja uhvatim sebe kako ljubomorišem.Katarina smiri se. Danilo je bio neko ko je uvek zračio samopouzdanjem,imao je taj očaravajući osmeh dostojan crvenog tepiha, dok sam ja, s druge strane, bila tiha devojka koja je retko privlačila pažnju.Ne pocenjujem sebe ni malo,niti sebe smatram ružnom.Naprotiv,bilo je mnogo momaka koji su bili željni moje pažnje,ali ni jedan nije probudio unutrašnji mir i leptiriće u meni.
Kada smo se svi skupili krenuli smo do obližnjeg parka
***
Dok smo čistili park, osećala sam se usredsređeno na sakupljanje smeća, ponekad primetivši Danila kako stoji malo dalje sa svojim društvom. Kroz ugao oka, videla sam kako me odmerava dok se savijam i obavljam svoj posao, što me malo zbunjivalo.T"Katarina jel ja umišlja ili te Danilo Radivojević svo vreme skida pogledom"
K:"Ma ajde ćuti,umišljaš"kažem i sama svesna da je ona u pravu
Njegovi pogledi su me uznemiravali, ali sam se trudila da se ne osvrćem previše. Nisam znala šta misliti o tome zašto baš on gleda mene, dok su drugi bili zauzeti svojim zadacima ili šalama.
Ponekad bih osetila nelagodu kada bih se okrenula i uhvatila ga kako me posmatra. Ipak, nastavila sam svoj posao, pokušavajući da ignorišem njegovu pažnju i fokusiram se na ono što je važno...
***
Nakon što smo završili sa čišćenjem parka, odlučila sam da odem do toaleta kako bih se osvežila i oprala ruke. Hodajući prema toaletu, osećala sam mešavinu umora od napornog rada i olakšanja što je posao konačno gotov.
Kada sam ušla u toalet, osetila sam trenutno olakšanje što sam sama u tišini prostorije. Polako sam počela da sređujem kosu i odeću pred ogledalom, pokušavajući da se ne osvrćem previše na misli o Danilu koji me posmatrao tokom čišćenja parka.
Dok sam temeljno prala ruke, osećala sam kako mi voda donosi osveženje i mir. Trudila sam se da se fokusiram samo na tu jednostavnu radnju, gurajući misli o Danilu na stranu, bar na trenutak.
YOU ARE READING
Moja Jedina Opsesija
RomanceKatarina je tiha,povučena učenica jedne privatne škole u Beogradu. Ima plavo nebeske oči,vitko telo i predivnu zlatnu kosu.Povučena ali ujedno i šarmantna. Danilo je najpopularniji dečko u celoj školi.Pravi ženskaroš i kapiten u školskom košarkaškom...