2.BÖLÜM

489 30 0
                                    

Sabah erkenden kalktım duşumu aldım Rüya ablama yazdım hemen.
"Abla ne yaptın ne zaman hazırlamaya başlayacağız.?"
Rüya : Günaydın kuzu valla öğlen çıkarım diye düşündüm akşama hazırlamış oluruz yeri ayarladım senin attığın yer vardı ya hani neydi heh Poyrazköy sahili orası tamam sadece masa yiyecek falan ayarlanacak.
"Süpersin tamam o zaman saat 12:00 da buluşur gideriz."
Rüya : Tamam canım.

Yazışma bitikten sonra vakit kısıtlı olduğu için hemen hazırlandım yedek kıyafet de aldım yanıma Gamze için hediye bakmaya avm ye gidecektim. Şimdi sorarsınız aldın ya hani diye ama o anonim olarak vereceğim bir hediye altın kolyeyi ben aldığımı duysa asla kabul etmez biliyorum.

Not yazdım teyzeme kapıya astım evden çıktım.Kulaklığımı taktım metroya doğru yürümeye başladım metroya geldiğimde hemen gideceğim yerin olduğu tarafa bindim en fazla 15 dakika da avm nin kapısında indim kıyafet dükkanlarına baktım en son bir tane siyah bir elbise beğendim 1000 TL'ydi aldım çıktım saatte baktığımda 12'ye geliyordu hemen çıktım metroyla Rüya ablaların oraya geçtim tam 12'de kapının önündeydim aradım.

"Abla ben geldim aşağıdayım."
Rüya : Maşallah sana dakik kız seni tamam iniyorum bir kaç yere uğrayacağız eksikleri almak için."
"Tamam bekliyorum."

Aradan 10 dakika geçti Rüya ablam gelmişti birlikte arabaya bindik ve gitmeye başladık tam bir şey soracaktım mesaj geldi telefonuma.

Helin : Kızım okula gelmedin mi daha.?

Ben onlara haber vermeyi unutmuştum hemen döndüm.

"Helin size söylemeyi unuttum bugün Gamzenin doğum günü ya bizimkilere ders yok dedim ağzınızdan kaçırmayın var diye. Hazırlıklara yardım etmek istedim."
Helin : Ah küçük aşık heyecandan unutmuş tamam merak etme bir şeye ihtiyacın olunca haber ver.
"Tamam saol canım akşam Taner sizi alıcak haberin olsun."

Tamam dedim o sıra da Rüya ablam durdurdu arabayı.

Rüya : Hadi gel bakalım süs falan alalım.

Arabadan indik süs satılan yere girdik biraz dolaştık
Balon aldık, Havai Fişek aldık,konfeti falan aldık pastaneden hazır kurabiyeler aldık pastayı özel yaptırdık onu da aldık ve sahile geçtik geldiğimizde saat 14:30 olmuştu hemen masayı falan kurduk balonları bağladık kenara yiyecekleri en son koyucaktık bayatlamasın diye dışarda. İkimizde acıkınca ben tavuk döner almak için yer aradım bulduğumda aldım ve geri döndüm ikimiz masada yemek yiyorduk o sıra ikimizin de telefonun mesaj geldi. Gruptan dı.

BALLI LOKMALAR

Gamze : Herkese merhaba gençler size şimdi bir ley atıcam hazır mısını.?
Rüya : Hayırdır ne atıcaksan.
Gülcan : Hayırdır kızım ne oldu.?
Gamze :

Gamze : Bu ve bir tane not geldi benim anonimden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gamze : Bu ve bir tane not geldi benim anonimden.

Rüya : Hadi canım ne yazıyor not da ve bu gerçek mi.?
Selin : Ooo Gamze hanım altın mı o.?
Gamze : Altın valla paraya kıymış.
Gülcan : Kızım seni bırakmamışmıydı bu kişi kimse.?
Gamze : Yani 1 aydır yazmadı da doğum günü hediyesi.
Şeyma : Ne yazmış nota çatlatma da oku ben Gamze abla.
Gamze : Doğum günün kutlu olsun güzel kadınım bu gün ile birlikte seni seveli 10 yıl olucak neredeyse. Senden şu zamana kadar vazgeçmedim vaz geçemedim seni çok sevdim hala da çok seviyorum.
Sen benim iyikimsin kim olduğumu bilmesen de ben seni çok seviyorum sevmeye de devam edeceğim güzel kadınım. Tekrardan iyi ki doğdun iyi ki varsın.
Gamze : işte bunu yazmış.
Rüya : Ay çok tatlı ya kıyamam.
Selin : Çok aşık belli
Gülcan : Bulamadın demi kim olduğunu
Gamze : Yok anne bulamadım.

Bir yandan üzüldüm bir yandan sevindim bilse ne tepki verir bilmiyordum ama bilmesini de istiyorum. Nasıl dalmışsam Rüya ablanın dürtmesi ile kendime geldim.

Rüya : Kızım nerelere daldın öyle.
"Bir yere dalmadım"
Rüya : Hadi devam edelim.

Tamam dedim ve kalktım her şey bitmişti saat de 18:00 olmuştu Taner yolda olduklarını yazdı pastayı da çıkarttık arabalar gelmişti herkesle selamlaştık Gamze arabadan inmemişti o sıra mumları yaktık o sıra geldi konfeti patlattık o sıra müzik de çalıyordu pastanin önüne geldi tam üflüyordu durdurdum.

" Dilek tut"

Gözlerini kapattı ve gözlerini açtığında göz göze geldik kalbim yerinden çıkıcak gibi atıyordu. Geri pastaya döndü üfledi herkese sarıldı en son bana geldi sıra bende ona sarıldım işte o an en huzurlu olduğun zamandı nefesimi be kadar çekebiliyorsa öyle içime çektim o kokusu beni bayıltacak derecede güzeldi. Ayrıldık ve hediyelere geldi sıra herkes verdi yine en son ben vermek için yanına geldim.

Bu siyah elbiseyi almıştım.

Bu siyah elbiseyi almıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Elbiseyi açtı baktı.
Gamze : Deniz bu çok güzel çok teşekkür ederim be zahmet ettin ya.
"Beğendiysen ne mutlu bana."
Gamze : Gerçekten çok beğendim.

Artık pasta yeme zamanıydı sohbet eşliğinde pastalarımızı yiyorduk saatte baktığımda 21:46 olmuştu tam bizimkilere dönecektim ki Gamzenin boynundaki şimdi dikkatimi çekti takmıştı aldığım kolyeyi bu beni daha çok mutlu etmişti.

Selin : Hadi gidelim artık geç olmadan yarın sizin de okulunuz var.
Gamze : Aynen gidelim her şey için teşekkür ederim çok güzel bir zaman geçirdim en güzel doğum günümdü.
Rüya : en çok Deniz'e teşekkür et o çok yardımcı oldu.
"Ne demek her zaman."

Herkes vedalaştı evlere dağıldık eve geldiğimde hemen üstümü değiştirdim ve bizimkilere iyi geceler dedim ve yatağa geçtim. Bu gün çok güzeldi aldığım kolyeyi takmadı aldığım elbiseyi beğenmesi çok güzeldi. Artık gözlerim dayanamadı ve kapandı,

HERKESE MERHABA BÖLÜM SONUNA GELDİK.
UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.
OY VERMEYİ,YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN.

Yüreğim Seni Çok Sevdi (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin