Herkese merhaba arkadaşlar yeni bölüm ile karşınızdayım.
Nasılsınız inşallah iyisinizdir.
Lütfen oy vermeyi yorum yapmayı ve takip etmeyi unutmayalım şimdiden iyi okumalar. :)
GAMZE'NİN ANLATIMINDAN
Gözlerimi açtığım zaman bana sarılan bir sevgilim yoktu kafamı çevirdiğim zaman yatak boştu ama bir not vardı açtım ve okumaya başladım.
Sevgilim benim güzel sevdiğim şimdi bana çok kızacaksın biliyorum ama gerçekten kendimi iyi hissetmiyorum ve bunu da size yansıtmak istemiyorum kalbim çok kırık çok canım yanıyor zaten bizimkilerin yanına gittiğin zaman anlatacaklardır biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var beni anlarsan çok mutlu olurum seni seviyorum dünyam.
Okuduğum yazıdan sonra hemen yataktan kalktım ve üstümü giyindim ne oldu da bunu yazdı Deniz nereye gitti hızla odadan çıktım aşağıya indim herkes salondaydı sessizlik vardı ne olmuştu da bunlar bu kadar sessiz annemin yanına gittim.
''Anne ne oluyor Deniz nerede bana not bırakmış.''
Annem : Kızım şimdi otur anlatıcam her şeyi.
Annemin dediği gibi koltuğa oturdum ve bütün olanları dinledim Şeyma ya o kadar sinirlenmiştim ki onu şu an burada yok etmek istiyordum sinirle koltuktan kalktım.
''Sen kimsin lan benim sevgilim ile böyle konuşabiliyorsun ne yaptın sana Deniz o kızın ne kadar hassas olduğunu bilmiyor musun da ona öyle davranıyorsun kimse öğrenmeyecek miydi de benim sevdiğim kıza saldırıyorsun hemen Şeyma seni burada öldürürüm yemin ederim.''
Şeyma : Ama söylediklerim yalan değil onun yüzünden bu haldeyiz.
''Kes sesini elimde kalırsın.''
Selin : Tamam sakin ol Gamze.
''Hala ne sakini ya farkında mısınız bilmiyorum ama benim sevgilim yok gitmiş nereye gitmiş bilmiyorum arıyorum telefonu kapalı ya başına bir şey gelse senin saçma sapan konuşman yüzünden o kız ne haldedir bilmiyor musun Denizi ne kadar perişan olacağını düşünmedin mi ulan o kızın kalbi yok mu daha yeni hastalık atlatmış evet kurtuldu ama bu sözler yüzünden başka bir şey olursa düşünemiyor musun o kadar mı aptalsın sen Şeyma. Ama seni uyarıyorum eğer ki Deniz'in başına bir şey gelsin yemin ederim senin hayatını mahvetmek için elimden gelen her şeyi yaparım bunu da bilmiş ol kimse de kusura bakmasın yeter ya.''
Sinirle salondan çıktım eşyalarımı hazırladım ah be sevgilim neredesin seni çok merak ediyorum. Telefonla tekrardan aradım ama kapalı şimdi nereye gideceğim ben onsuz yapamam beni neden bırakıp gittin biz her şeyin üstesinden gelebilirdik be sevgilim.Yatakta oturmuş ne yapacağım diye düşünüyordum ki telefonum çaldı baktığımda araya Deniz'di hemen açtım.''Sevgilim neredesin seni çok merak ettim neden bensiz gittin korkuttun beni.''
Deniz : Gamze otogar dayım gelir misin.? (sesi çok kötü geliyordu.)
''Hemen geliyorum aşkım bekle beni orada gitme bir yere tamam mı.?''
Deniz : Zaten gidemediğim için aradım seni sensiz olamadığım için. Kimseye benim yanıma geldiğini söyleme.
''Tamam aşkım hemen geliyorum.''
Hazırlandım ve valizim ile aşağıya indim anında annem ve Lale halam yanıma gelmişti.
Gülcan : Nereye gidiyorsun kızım.
''Bu evde 1 dakika dahi durmak istemiyorum kalpsiz vicdansız insanlarla aynı ortamda bulunmak istemiyorum sakin gitme gibi bir şeyler söylemeyin ve durdurmayın.''
Lale : Gamze Deniz'den haber alırsan bana söyler misin merak ederim.
''Söylerim hala merak etme sen o iyidir bulacağım.''
Annem ve halama veda ettim ve evden çıktım hemen arabama bindim ve otogara gittim Deniz konum da atmıştı konuma geldiğim zaman arabadan indim ve etrafıma bakmaya başladım sonunda sevgilimi görünce koşarak ona gittim beni fark edince ayağa kalktı hemen kollarının arasına girdim. 1 saat bile ayrı kalınca özlüyorum ben bu kızı.
Deniz : Sensiz gidemedim şunu anladım senden başka gerçekten kimsem yokmuş benim tek kalmak istedim ama kalbim hep yanımda seni istedi sen yoksan o da atmak istemedi.
''Ben her zaman ne olursa olsun yanında olacağım sevgilim iyi günde de kötü günde de.''
Deniz : Sende beni bırakma olur mu yoksa gerçekten bu hayata karşı yaşama hevesimi kaybedicem.
''Öyle konuşma lütfen ben hep yanında olucam sevgilim hadi gel gidelim İstanbul'a dönelim.''
Deniz : Dönelim ama ben teyzemlerde kalmam sizde de kalmam ve annemde de kalmam sakın ısrar etme Gamze olur mu.?
''Olur sevgilim otelde kalırız.''
Deniz : Tamam.
Deniz'in valizini aldım ellerimizi birleştirdim ve arabaya geldik valizi bagaja attım şoför koltuğuna bindim ve yolculuğumuz başladı. İstanbul'a gelmiştik yolda ne Deniz ne ben konuşmadık ama ellerimiz hep bir aradaydı 2 kere mola verdik ikisinde de Deniz'in midesi bulandığı için o kusunca korkmuştum aklıma hep hastalıklar geldi ama ona belli etmemem gerekiyordu. Bir kafeye geçtik ben o sırada otellere baktım benim iş yerime yakın yer bulmuştum kahvemizi içtik ve otele gitmek için arabaya geçtik 20 dakika da oteldeydik saat akşam 10 olmuştu otele yerleştik Deniz hemen kendini duşa attı biraz rahatlardı telefonu elime aldığım zaman gruptan mesajlar vardı açtım.
Grup:
Selin : Gamze Deniz'den haber var mı gruptan da çıkmış.
Lale : Merak ediyoruz telefonu kapalı.
Taner : Aynen Gamze abla neredesiniz birlikte misiniz sizi almaya gelelim.
Selin : Gamze merak ediyoruz.
Rüya : Gamze abla Deniz yanında mı söyler misin onunla konuşmak istiyorum. Şeyma buradan da söylüyorum tek kelime et kalbini kırarım.
Aysel : Sakin ol Rüya Gamze Deniz'den haber alırsan bizi habersiz bırakma.
Gamze : Herkese iyi akşamlar normalde söylemeyecektim ama işte yine dayanamadım Deniz ile birlikteyiz bizi almaya gelemezsin Taner çünkü İstanbul'a geldik şunu da belirteyim Selin hala Deniz artık sizinle yaşamayacak Aysel hala Lale hala ve anne Deniz sizinle de kalmak istemedi ona ısrar etmeyeceğim zaten ben yanında olacağım onun haberi yok ama sevdiğim kadın ile aynı eve taşınacağım ve kimse de buna karışmayacak karışan olursa artık yeter ne beni ne de Denizi bir daha göremezsiniz haberiniz olsun Deniz yoksa bende artık bu grup da yokum iyi akşamlar dağılmış ve dağıtılmış ailem.
Gruptan çıktım ve telefonu kenara koydum o sırada sevgilim banyodan çıktı hiç kıyafet almadan yatağa uzandı bana döndü.
Deniz : Sevdiğim yanıma gelir misin sana sarılmaya senin kokuna ihtiyacım var.
''Tabi ki de gelirim sevgilim.''
Koltuktan kalktım ve bende üstümü çıkarttım sadece iç çamaşırlarla kaldım Deniz'in yanına uzandım ve arkamı döndüm hemen bana yapıştı burnunu boynuma gömdü.
Deniz : En rahatlatıcı en güzel koku bu.
''Deniz'im seni çok seviyorum lütfen bir daha beni bırakıp gitme bunu daha kaç kere söyleyeceğim bilmiyorum ama ben sensiz yapamam.''
Deniz : Söz bir daha gitmeyeceğim. Uyuyalım mı çok uykum geldi.
''Uyuyalım aşkım.''
Gözlerimi kapattım ve kendimi sevgilimin kollarına bıraktım.
DENİZ'İN ANLATIMINDAN
Gamze kollarımda uyumuştu ama benim hiç uykum yoktu bilerek çok uykum geldi demiştim şu an hiç konuşmak istemiyordum hatta hiç bir şey yapmak istemiyordum Şeyma'nın söyledikleri aklımdan çıkmıyordu her şey benim yüzümden olmuştu neden herkesin bir şeyine burnumu sokuyorsam hata bende ama Şeyma'nın yaptığı isyan da beni mahvetmişti gerçekten öyle mi düşünüyordu yoksa sinir anında mı söyledi ama sinir anı da olsa demek ki içinden böyle bir şey geçirmiş daha önce bu zamana kadar beni sevmiyor muydu acaba bir kere bile ondan kötü bir şey görmemiştim. Başıma ağrı girmişti düşünmekten saatte baktığımda 2 ye geliyordu yavaşça yataktan kalktım buzdolabını açtığımda içki görmüştüm elime aldım çantamdan sigara paketini aldım Gamzeye döndüm sevdiğim ne güzel uyuyordu öyle özür dilerim ama bunları kullanmam lazım yoksa kafayı yerdim düşünmekten. Balkona geçtim ve oradaki tekli koltuğa oturdum sigaramı yaktım aklıma geldikçe içinden çıkamıyordum neden Aysel teyzem sustu Gülcan yengem sustu onlar da mı benim haksız olduğumu düşünüyorlardı düşünürler tabi haksızsın sen Deniz. Benim gerçek bir ailem vardı ama artık dağıldı sadece Gamzem annem Helin ve Ömer kalmıştı öbürlerini hala seviyorum ama onlar hakkında ne düşünüyorum bilmiyorum. Ne kadar öyle oturup düşündüysem hava aydınlandı yine uyuyamamıştım Gamze kalkmadan içki şişesini çöpe attım sigara izmaritlerini de attım kıyafet seçtim ve tekrardan duşa girdim dün zaten bornozla yatmıştım. Duşta yarım saat oyalandıktan sonra çıktım ve Gamzeye küçük bir not bıraktım spor salonuna indim. İlk biraz ısınma hareketleri daha sonra ağırlık çalıştım etrafımdakiler de görmemiş gibi bana bakıyordu ağırlıkları yere koydum o sırada arkamdan birinin sarılması ile korktum kokusu gelince sevdiğim olduğunu anladım.
''Korkuttun beni.''
Gamze : Pardon ama sende korkuttun beni uyandığımda.
''Ama senin için not bırakmıştım korkma diye.''
Gamze : Notu görene kadar aklım çıktı ama.
''Neyse buradayım korkma sevdiğim seni bırakıp bir yere gitmeyeceğim.''
Gamze : Gidemezsin de zaten Deniz hanım.
Bir kızın bize yaklaşması ile lafımız bölündü.
Eda : Merhaba ben Eda.
''Merhaba buyrun.''
Eda : Sizden bir şey isteyecektim de.
''Dinliyorum sizi.''
Eda : Sabahtan beri sizi izliyorum fiziğinize de bakınca spor ile ilgilendiğiniz belli ve çok hoşuma gittiniz eğer ki mümkünse telefon numaranızı alabilir miyim.?
Kızın söylediğinden sonra anında Gamzeye baktım surat ifadesi kızı öldürecekmiş gibi bakıyordu.
Gamze : Alamazsın.
Eda : Sana ne oluyor. Sen kimsin.?
Gamze : Sevgilisi olarak konuşuyorum canım hadi bas git kavga çıkmasın.
''Sevdiğim sakin ol tamam. Hanımefendi gördüğünüz gibi sevgilim var ve ben onunla çok mutluyum gözüm güzel kadınımdan başkasını görmüyor size iyi günler.''
Dedim ve Gamze'nin elinden tutarak salonun çıkışına yöneldik Gamze bir anda durdurdu beni ona baktım ne oldu der gibi. Bir anda dudaklarıma yapıştı anında karşılığını aldı özlemişim bu dudakları ayrıldığımızda etraftakilerin bize baktığını gördüm.
Gamze : Senin benim olduğunu benim de senin olduğunu herkes anlasın.
''Öyle mi güzel hanımefendi sen kıskandın mı beni.?''
Gamze : Kıskanamaz mıyım hanımefendi.?
''Kıskanabilirsiniz tabi hadi gel odamıza çıkalım biraz yaramazlık yapalım özledim seni.''
Gamze : Hadi çıkalım o zaman.
İkimizde hızla odaya çıktık ve anında Gamzeyi yatağa attım üzerine çıktım dudaklarına yapıştığım an ağzından küçük bir inleme çıktı.
''Artık bundan sonra seni her istediğim zaman becerebileceğim hazır mısın sevdiğim.''
Gamze : Sana her zaman hazırım aşkım beni istediğin kadar becerebilirsin.
İşte bunu söylemeyecektin Gamze hanım sert ve ağrılı yarına hazır ol sevdiğim.
EVVET HERKESE TEKRARDAN MERHABA BÖLÜM SONU UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
OY VERMEYİ,YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN LÜTFENN.
SİZLERİ SEVİYORUM. :))