¹.

358 11 0
                                    

2024 01 08

A magassarkú cipőm kopogott a földön. Hosszú léptekell mentem a főnök irodája felé. Az ott dolgozóknak most nem is köszöntem hanem célegyenesen mentem. Kicsit tiszteletlennek éreztem magamat ahogyan mindenki mellett csak elviharzok.

A folyosó végéhez érve koppogtam kettőt és választ meg sem várva mentem be.

- Ezt most ha komolyan gondoltad akkor nagyon ideges leszek!- csapttam be magam után az ajtót és sétáltam az asztala elé. A papírt nyújtottam neki ami tegnap este bóntotam ki.

- Hallgass végig..!- kezdte el de én már közbe is vágtam.

- Oh nem! Itt vagyok 19 évesen F3-as és F2-es világbajnok vagyok LÁNYKÉNT, és akkor azt szeretnéd mondani hogy kaptam egy szerződést az Alpa Taurushoz vagy a franc tudja mi a neve csapathoz!- akadtam ki.- A Red bull nevelő programban vagyok, és minden teszten egyszer biztosan belütetsz abba a ki-be-kurt autóba! Ja és ha ez nem lenne elég ki szokott Abu Dabiban a Red bullba ülni a szabadedzéseken?!- mondtam egy kicsit sem kedvesen hangon.

- Oké értettem!- szólalt meg mostmár Christian Horner is.- Tudom hogy jó vagy, de erre az évre van még szerződése Pereznek! Nem tehetem ki! Nem fogok vele hosszabbítani és Daniel mellett te vagy a másik esélyes arra az ülésre! Nem tudok három ülést biztosítani mert csak két szabad hely van!- itt utalt arra hogy Maxnak hosszú ideig van szerződése. Yukinak meg egy év múlva jár le.- Tudom nem vagy elégedett vele de most nem tudok mást biztosítani.- sóhajtott egyett gondterhelten.

- Oké! Értem! Vagyis akkor érteném meg 110%-osan ha Daniel Ricciardo ülne a másik Red bullban és nem Perez!- fújtam egy nagyot.- Nézd meg ezeket.- tettem elé még három papírt.- Mind valamelyik csapathoz szerződés. Egy a Mercedestől, egy a Ferraritól, és egy az Aston Martintól.- mutattam a lapokra.

- Nem gondoltam volna hogy ennyit kapsz.- kezdte el olvasni őket.- Valamelyiket el akarod fogadni?- nézett fel rám. A szemébe nézve tudtam hogy mit akar hallani és azt is fogja mert én nem akarom elhagyni a Red bullt.

- Nem. Csak gondoltam megmutatom.- válaszoltam flegmán, és hátat fordítottam. Az ajtót magam után becsapttam. Egy nagy levegőt vettem. Hirtelen egy kart éreztem meg a vállam felett. Nem sikitottam mert már megszoktam.

- Na ráboritottad az asztalt?- kérdezte a holland barátom. Nevetve rázom meg a fejemet.

- Épp hogy nem...- válaszoltam teljesen nyugodtan. Max nevetve indult meg velem az étkező felé.

- Szóval akkor még Sergio lesz jövőre a csapat társam.- húzta el a száját a holland.

- Akarod mondani csak idén.- javítottam ki.- Nem hosszabbít vele a csapat, de az még nem dőlt el hogy én vagy Daniel kapom vagy kapja az ülést.- válaszoltam mire Max megint elhúzta a száját.

- Nem akartam közted és Daniel között választani.- rázta a fejét. Egy sóhaj keretében engedett előre az ajtóban. Majd egyből a pult felé mentünk.

- Én pedig képes vagyok átadni Danielnek bármikor az ülésem ha kell.- mondtam a fiúnak komolyan. Egy-egy tálcát vettünk fel.

- De azt nem teheted! Annyit küzdőttél! Ne már Beatrix!- nézett rám rosszallóan. Álltunk be a sorba az ebédünért.

- Nincsen "ne már Beatrix".- ráztam a fejemet.- Ha Daniel lesz jövőre a csapat társad akkor sem haragszom meg Hornerre, de akkor lehet el igazolok máshova egy-két évre.- mondtam neki majd elvette az ebédemet, és Maxot meg várva ültünk le az egyik asztalhoz ahol csak mi ketten vagyunk. 

- Nem így megy ez Räikkönen!- nézett rám. Vállat vontam.

- Bajnok vagyok Max! Csak mondom még három másik csapat küldött szerződést az évre.- válaszoltam miközben elkezdtem enni. A velem szemben ülő fiú majdnem megfulladt.

- Kitől kaptál? Vagyis kiktől?- nézett rám a kék szemeivel.

- Mercedes, Ferrari, Aston Martin.- ettem egy újabb adag salátát.

- Az Aston jó választás lehet ha mennél.- válaszolta a fiú lazán mintha nem érdekelné de engem nem ver át.

- Max ugye tudod hogy ha elmennék esetleg ugyan úgy barátok leszünk mint Carlos és Lando!- nézetem rá mire bólintott.- Most úgy hogy higgyem is el!- nézetem rá mire nevetve mondott egy "okét". Majdnem 10 év van köztünk mégis úgy érzem mintha egyidősek lennénk.

Na igen ez lennék én! A csoda lány aki nem más mint Kimi Räikkönen lánya! Beatrix Räikkönen!

.

Te vagy a megoldás / OP. [BF.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora