Beatrix Räikkönen
01.16
A Red bull Ring előtt megállva szálltam ki a Hondámból. A kocsit lezárva mentem be a kapun és mentem egyből a garázsok felé. Egyetlen garázsban volt mozgás arra mentem. Ahogyan beléptem mindenkinek köszöntem majd menten átöltözni. A verseny overálomat gyorsan magamra kaptam és mentem is vissza a kocsihoz. Kicsit körbe sétáltam.
Ma van a teszt nap. A Red bull ringen próbálják ki az új autót és őt érte a megtiszteltetés hogy kipróbálja. Maxal fog egyszerre a pályán lenni. Még jó hogy a Red bull három kocsit rakot össze. Egy sóhaj után felvettem a sisakomat, aztán jött Yeert és bekötött. Yeert a mérnököm. Már az f2-ben is ő volt, nem is volt kérdéses hogy jön velem. A Red bull volt olyan aranyos hogy felvette, bár ő velem járt szóval nem volt más választás.Ahogyan elindulok a kocsival egyből átjár az adrenalin. Imádom a munkámat!
A kocsival kihajtva a pályán kezdtem el körözni. Minden kanyar és egyenest megfontolt mozdulatokkal vettem be. Már teljesen készen állva egy versenyre vagy egy remek időre. Bár még erre várnia kell pár kört. Először lassan aztán fogozatosan gyorsabban.- Max most ment ki a pályára! Figyelj azért rá is!- halottam meg a fülembe Yeert hangját.
- Vettem.- válaszoltam és tovább figyeltem az utat. Mentem még pár kört aztán boxba mentem hogy egy másik beállítást kipróbáljunk.
- Figyelj arra hogy ez most már verseny beállítás! A kocsi gyorsabb lesz és érzékenyebb.- figyelmeztetett Yeert.
- Rendben.- bólintottam. Amint megvolt újra kimehetem a pályára.
- Mehetsz egy gyors kört! Ami a csövön kifér!Maxxal a kettes kanyarban fogtok találkozni de majd lehúzdikúzdik.- nem válaszoltam csak a gázra léptem és elkezdtem a gyors körömet.
Néha nem is értem mért szerelnek féket egy autóra. A gázt kell nyomni és néha a féket a kanyarokban. Semmi ördöngösség.
Az utolsó egyenest is elhagytam és márcsak a célon kellett át haladnom, és egy percre eljátszottam a gondolattal hogy milyen lenne itt egy futam ebben a kocsiban. De gyorsan visszatértem a valóságba mert nem szabad ilyenekről álmodoznom.- Mennyi az időm?- kérdeztem Yeerptől. Nagyon hallgatott.- Hahó?!- szólalatam meg megint.- Ennyire rossz?- estem kétségbe, és azon kezdtdem el agyalni hogy hol lehetne még javatni a pályán.
- Hát ez hihetetlen..az időd 1:02.922 perc! A pálya rekord pedig 1:02. 938! Hallod megdöntötted a pálya rekordot!- újongott a mérnökömöm.
- MIVAN?- kérdeztem vissza.- Yeert jól láttad az időt?!- kérdeztem teljesen boldogan.- Ezt el sem hiszem! Sikerül Yeert!- újongtam.
- Igen! Kibaszottul jól olvastam!- válaszolta és hallottam ahogyan valaki hozzá szól a garázsban.
- Szép volt Beatrix! Így kell ezt!- hallottam meg Horner hangját a vonalban.
- Köszönöm uram!- mondtam neki mire nevetett egyett.
- Ez sérti az egomat!- válaszolta az idős férfi mire nevetni kezdtem.
- Bassza meg! Megvan a pálya rekord!- őrültem de nagyon.
- Igen a kurva életbe jobbak vagyunk mint valaha a Mercedes!- a csapatfőnök is büszke volt, mi kell még? Tényleg sikerül! Megcsináltam! Ezeza! Jules látod megcsináltam!
1 óra múlva egy kicsit fáradtan de annál boldogabban szálltam ki a kocsiból. Yeert egyből ott volt mellettem hogy egy nagy ölelésbe vonjon.
- Bassza meg! Ezt aztán összehoztad!- nevetett fel boldogan a mérnök. Lehet ő jobban örül mint én.- Menj hívd fel apukádat mert már keresett.- adta oda a telefonomat mire bólintva mentem az öltözőm felé és közben apát hívtam. Ahogyan beléptem a szobába bezártam az ajtót nehogy valami hülye rám nyisson öltözés közben.
ESTÁS LEYENDO
Te vagy a megoldás / OP. [BF.]
FanficBeatrix Räikkönen egy igazán tehetség lány. A Red bull elég sok mindent meg tesz érte, és hogy egyszer a formula 1-ben tudják. Max Verstappen a lány mellett van mindenben, és azt is támogatja hogy ő legyen a csapattársa. A tesztek különösen jól sike...