⁶.

267 8 1
                                    

Oscar Piastri
📍Spanyolország, Barcelona

01. 31

És most teszem fel a kérdést.. Hogy én teljesen hülye vagyok? Mivan ha ezzel elrontottam mindent? Mivan ha kerülni fog? Tényleg ennyire meghülyültem? Nem csak szerelmes lettem egy lányba. Ezzel nyugatom magamat..

Beatrix és én elmentünk arra az utcai versenyre. Először elmentünk a hotelhez, és elhoztuk egy autót amivel versenyezni fogunk. Az utcai verseny minden jól ment, én és Beatrix taroltunk. Még egy kocsit is szereztünk. Minél többet nyertünk annál jobb lett a hangulat köztünk. Talán már a végére túl jó.. csukott szemmel emlékezek vissza a tegnapra..

"A nyert kocsinkat nézem aminek Beatrix neki dőlt. A kocsi egy Mustang GT. Rohatd jól néz ki. Az autóról a lányra vezettem a tekintetemet aki engem néz. A szemében valami fura csillogás látszódik. Annyira megszeretném ismerni..a lány a szájába harapva néz még mindig engem. Közelebb sétálok hozzá, és megállok pontosan előtte. A két kezemet a derekára teszem. A lány kezei először a melkasomon majd a nyakamban állnak meg. A szánk között lassan egy papír sem férne el. Húzni szerettem volna az agyát de ez már nekem volt kínzás. Vadul megcsókoltam és nem ellenkezett. Teljesen vággyal csókolt és én is. Nem akartam itt leállni már nagyon vágytam rá, de mégis utcán voltunk. A lányt a kocsihoz nyomtam. Beszorult közém és a kocsi közé. A szemébe néztem amiben izzó vágy volt. Én is ezt éreztem..

- Szerintem menjünk vissza..- suttogtam a lánynak aki egyetértően bólintott. El akart lépni mellettem de én vissza húztam egy csókra.

- Siessünk vissza!- mondta Beatrix határozottan. Egy mosolyt eresztettem el majd beültem a Mustangba amit nyertünk és a gázra lépve elindultunk a hotelbe...."

A kezembe alvó lányra nézek aki mocorogni kezdett. Csodaszép látványt nyújtott nekem. Ahogyan a nap kicsit rávilágított. Órákig tudtam volna még nézni..Én tényleg szerelmes vagyok. A lányt csak a fehér paplan fedte. Nem akartam abbahagyni a bámulását. Ahogyan becsuktam a szememet néha néha egy-egy pillanat eszembe jutott a tegnap estéről. Fantasztikus volt.. remélem ő is így érzi. Beatrix kinyitotta a szemét majd egy mosollyal néz rám, ami engem is mosolygásra késztett.

- Jó reggelt.- köszönt a lány a reggeli hangján.

- Jó reggelt bébi.- mosolyogtam a lányra.

- Bébi?- kérdezi vissza.

- Igen.- támaszkodok meg a felkaromon. Egy kacér mosolyra húza a száját.- Ne nézz így rám kérlek.- nézek végig rajta.

- Mért ne.- kérdezi játékosan. A lány fölé magasodók aki a szájába harapva néz fel rám. A nyakát kezdem el csókolgatni. A kezét a hajamba vezeti ami miatt morgok egyett.. a pillanat teljesen jó lenne de az ajtómon kopognak pont akkor amikor Beatrix kiad egy hangosabb sóhajt. A kezemet a szájára teszem. A lány arca elpirul mire nekem egy nagy mosoly lesz az arcomon. Imádom hogy ezt váltom ki belőle..

- Oscar itt vagy?!- kopog tovább az ajtón Lando.- Benyitok ha nem válaszolsz.- rémülten nézek az alattam fekvő lányra és már egyből nem mosolygok.

- Mindjár megyek Norris!- kiabálok ki. Lemászok a lányról aki az első ruhadarabot ami a földön volt felkapta. Ami az én pólom volt megjegyzem mellékesen. A lány gyorsan felöltözött, ahogyan én is. Amikor a Beatrix elakarna lépni mellettem gyorsan visszahúzom magamhoz.

- Először is.- csókolom meg amit viszonoz.- Másodszor ma randira viszlek este nyolcra a szobád előtt vagyok..- suttogom neki.

- Honnan veszed hogy elmegyek veled?- kérdezi kacéran.

- A hátamon lévő nyomok..- kezdtem el de a kezét a számra tette.

- Elmegyek..nem kell részletezni.- nevett fel egy kicsit. Bólintok majd egy utolsó csók után kilépek a hálóból és megyek ajtót nyitni a brit csapattársának.

- Lando mi a francot keresel itt 8:12 kor?- nézek rá felhúzott szemöldökel.

- Gondoltam jöhetsz velem edzeni.- mosolyog rám. A szememet forgatva csapom be előtte az ajtót. Persze.. ez volt minden vágyam..

- Két perc..- szólok még ki..

§§§

A mai tesztek jól sikerültek. A McLaren csak úgy szárnyalt alattam. A Red bull egyik kocsijában pedig Beatrix ült a mai nap során. A lány észvesztően vezet. Akár hányszor ment el mellettem annyiszor néztem utána. Talán mégjobban szerelmes lettem.. a pályáról a hotelbe mentem. A mai randit egy eldugottabb helyre szerveztem. Hála istennek Barcelonában vannak szép helyek. Az egész éttermet kibéreltem hogy semmilyen lesifotók ne legyenek.. Szerintem egyikünknek sem hiányzik.

Logan úgy döntött jön segíteni öltözködni. Pedig aztán ezt a szettet egyedül is össze állítottam volna. De aztán nekem teljesen mindegy volt. Legalább nem unatkoztam.

- Logan Sargent!- szólok rá erélyesen a barátomra.- Háromig számolok! Háromra legyél kint a szobából!- indultam el az ajtó felé.- 1....2..

- Jolvan tejföl képű megyek már!- sietett ki a szobámból én pedig bezártam az ajtót.- Várjál hülye gyerek! A gallérod nem jó.- igazította meg nekem az amerikai fiú.

- Kösz.- léptem el tőle. A lift felé indultam meg hogy egy emelettel feljebb menjek. Teljesen rutinosan sétáltam a nő szobája felé. Az ajtó előtt koppogtam. Arra számítottam hogy majd a lány nyit ajtót..erre mit ad isten?..

- Gyere beljebb, még öltözik.- enged be a holland versenyző. Bólintottam hogy fogtam a jelet.- Csak hogy már az elején tisztázzuk.- fordult felém Max Verstappen.- Ha megbántod akkor ne gyere a pályán a közelembe azzal a csini McLarennel.- néz rám teljesen komolyan. Ilyenkor elgondolkozom azon hogy elfusak e...

- Rendben..nem célom megbántani..- morgom az orrom alatt. Max már éppen szólt volna vissza amikor a fürdőszoba ajtaja nyílt így a holland srácba folytotta a szót. Beatrix egy sötét kék ruhában állt az ajtóban, ami igazán jól állt rajta. Már megint végig mértem szemtelenül. A lány kilép, én pedig elé sétálok.

- Gyönyörű vagy.- lépek hozzá. A lány arcán egy kis pír jelenni meg, amit mosolyogva könyvek el egy kisebb sikernek.

- Köszönöm.- mondja halkan nekem. A fejét lehajtotta de én az álla alá teszem a kezemet hogy a szemembe nézzen. A pillanatot a harmadik személy rontotta el azzal hogy megszólalt.

- Még itt vagyok.- mondta a holland. Beatrix ránézett a férfira.

- Akkor el is mehetnél..- válaszolta neki a lány. A holland a szemét forgatva ment ki a szobából. Egy kisebb nevetés szakadt fel a torkomból.

- Indulhatunk?- nyújtottam a kezemet a lánynak.

- Igen.- karolt belém. A bennem lévő kisfiú most ugrál...



.

Te vagy a megoldás / OP. [BF.]Where stories live. Discover now