Beatrix Räikkönen
Osacr úgy bánt velem a napokban mint egy hercegnővel és megmondom összintén úgy is érzem magam mellette. A tisztelet és az ahogyan hozzám fordul vagy rám néz. Egyszerűen fura érzésel tölt el ahogyan hozzám ér vagy csak hozzám szól. Ahogyan beszél velem. Tudom hogy nem lesz mindig ilyen szép és tudom hogy veszekedni is fogunk..de most annyira jó minden..
Négy napja vagyunk Bahreiniben. Ebből három napon ültem autóba és a legtöbbször akkor amikor Oscar így a szabadidőnk nagy részét együtt töltöttük. Két randink volt ebben a négy napban. Persze voltunk sétálni vagy csak úgy egyikünknél filmet néztünk. Lando egy ideje nem mondott semmit arról hogy gyanítana valamit is. Férre ne értsétek engem nem érdekel de nem szeretném hogy miattam legyen rosszban Oscaral.
Piastri és Max szerint ez lehetetlen. Biztosak benne hogyha erre rájön Lando akkor Osacr és ő sosem lesznek többet barátok. De egyszer Landonak is másba kell szerelmebe esnie. Mindenkinek van egy társa az életben. Viszont Max és Oscar egyre jobban jóban lesznek mint barátok. Miattam több időt töltenek együtt de már sokszor láttam őket beszélgetni nélkülem is. Sőt az egyik reggel együtt reggeliztek...érdekes.. még a végén barátok lesznek..
§§§
02. 25
Szóval akkor most jön a nap amikor Kimi Räikkönen megtudja hogy az egyetlen lánya szerelmes lett. Hogy hogyan fog rá reagálni? Vagy egyáltalán reagálni fog rá? Kimi nagyon jól kezeli az ilyeneket. Már volt több barátom is, és apa a futó kalandaimról is tud. Persze csak azért mert neki is volt egy ilyen időszaka. És amúgy teljesen megértő apa. Tudja szerintem hogy mit élek át..sőt biztosan tudja...de akkor is félek. Ha apa nem fogja bírni Oscart? Akkor az ausztrál fiúval mit kezdek majd? Vagy ha túl idősnek tartja hozzám? Végül Oscar 22 éves.. mondjuk három év nem sok.. sok a kétségem de hiszek abban hogy a Osacr Piastri majd letudja nyügözni a nagy Kimi Räikkönent..
- Szia apa.- értem oda az asztalhoz amit foglalt az egyik éttermbe. Ez ilyen apa lánya program nálunk. Én szeretek éttermekbe járni és különböző kultúra ételeit kipróbálni apa pedig partner benne.
- Szia szépségem.- mosolyog rám halványan. Leülök vele szembe és az étlapot a kezembe veszem.
- Mit eszünk?- nézek fel az étlapból apára.
- A menüt mert az itteni étel teljes mértékben.- csukja össze.
- Remek! Nekem tetszik.- teszem le én is.
- Na de mesélj milyen az autó.- nézett rám kíváncsian apa. Nyilván először a kocsi majd a többi. Apa még mindig imádja az autókat. Amivel semmi bajom sincsen. Sőt örülök neki hogy valakivel tudok ilyenekről beszélni.
- Nagyon jó, sőt túl jó. A Red bull új kialakítást tálat ki amivel a hülyét járatjunk a többi csapattal. Toto Wolff teljesen ki van ettől. Christian és én első sorból szeretjük nézni ahogyan idegeskedik..- nevetek egy kicsit a végére.- Max imádja az autót, Perez is de neki nem fekszik annyira, ez meg is látszik a teljesítményén. Max már nem fog feltekert motorral menni a maradék pár napon. Majd az időmérőn legközelebb.- mesélem neki a csapatot.- Daniel és én fogunk holnap vezetni. A Red bullt érdekli hogy az ausztrál hogyan megy ezzel a kocsival.- áradozok tovább.
- Daniel Ricciardo biztosan jól fog holnap menni mert ha ő egyszer elhatároz valamit az úgy is lesz.- bólogat apa.
- Szerintem is.- értek vele egyett. Már régóta ismerem Danilet hála annak hogy régóta vagyok a Red bull nevelő programjában. A férfi néha a nem létező bátyám ahogyan Max is. - Viszont apa kéne valami fontos dologról beszélnünk aminek nem tudom hogyan álljak neki.- apa rám nézett.
- Csak mond.- vont vállat..mintha ez olyan egyszerű lenne.
- Tudod van az a srác. Oscar.- mondom ki a nevét amire apa egyből jobban figyel.
- Piastri?- kérdezi mire én bólintok.
- Lehet hogy...öhm....hogy is fogalmazak.- kezdtem el gondolkodni.- Nem mondanám hogy a barátom. Még nem kérdezte meg hogy leszek e a barátnője..- nézek apára hogy hogyan reagál erre az információra.- Több mint egy barát, de még nem egy kapcsolat.- fejezem be. Apa csak néz. Ez az a nézés amikor nem tudja hogy mit is kéne csinálnia.
- Szóval van és fiú aki elvette az eszedet?- néz rám.
- Mondhatjuk így is...- bólogatok.- De nem vette el az eszemet!- nézek rá szigorúan.
- Oscar elég szimpatikus..- kezd el gondolkodni.. én pedig magamban mosolygok hogy apának szimpatikus Oscar..- De én is így voltam vele először. Minttu nem veszi el az eszemet! A versenyzés és a karrier az első. Mondtam én kis naivan..- forgatta játékosan a szemét.- De aztán..én egyre jobban beleszerettem abba a nőbe aki ma már a feleségem.- a szemembe néz komolyan.- Lehet hogy neked nem Osacr a végleges. De amikor ott voltam és láttam hogyan néz rád..én úgy éreztem hogy ő nem egy kaland lesz mint a többi. Ő más mint a többi srác akikkel eddig együtt voltál..ő az lesz akire te vágysz, és az ő élete! Biztosan nem unalmas!
- Ő más apa...vele minden olyan más...
Igen! Oscarral más. Az összes fiú aki bepróbálkozott, valami béna dumával, és egy unalmas randival. Elképesztően unalmas volt. Persze az elején tetszett. Azt hittem hogy majd valami újat is fog mutatni. Nyilván elsőre nem kell tulzásba esni, de amikor mást sokatszor mondja el ugyan azt, és neki nem tűnik fel.. na igen ebből elegem lesz egy idő után..
Aztán ahogyan idősebb lettem.. rájöttem hogy ez nekem nem kell. Hogy én nem erre vágyók. Én szeretnék egy kis veszélyt a kapcsolatunkba. Amit az én életemmel megkapunk, de én több veszélyre vágytam.
A srác ne legyen unalmas, vagy kétszínű, sosem szerettem ha valaki átver valakit. Legyen egyenes és ha baja van akkor mondja a szemembe. A munkája ne legyen olyan amiben nekem hozzá kell igazodnom. Határozott legyen de mégis hagyjon nekem döntési esélyeket. Ne féljek mellette. Egyszerűen ne legyen átlagos életünk. Ne féljünk élni, és utazni. Ne féljünk attól hogy valami megbánunk. A mának éljünk és ne a holnapnak. Én nem szeretnék semmi átlagost. Lehet hogy Oscar sem csinál sok mindent máshogyan mint a többi fiú..de az ő élete nem átlagos. Hasonló mint az enyém, és ez tetszik. És egyáltalán nem biztos hogy nem fog új oldalt mutatni magából. Még nem láttam minden egyes pontot Oscar életéből. Az ausztrál srác legalább mer élni. Az utcai versenyek, a bulik ahova eljár, vagy ahogyan éli az életét, a barátai. Nem azt mondom hogy néha nem jó átlagosnak lenni, mert de persze. Néha nagyon jó. De csak kizárólag néha. Egy idő után unalmas, és én ezt nem szeretném. Én látom magam előtt hogy mit szeretnék a jövőben..és azt is hogy biztosan megtalálom egyszer azt a férfit aki erre vevő is lesz. Vagy már megtaláltam?..De én is 19 évesen minek gondolkozok ilyeneken?
.
YOU ARE READING
Te vagy a megoldás / OP. [BF.]
FanfictionBeatrix Räikkönen egy igazán tehetség lány. A Red bull elég sok mindent meg tesz érte, és hogy egyszer a formula 1-ben tudják. Max Verstappen a lány mellett van mindenben, és azt is támogatja hogy ő legyen a csapattársa. A tesztek különösen jól sike...