¹⁴.

216 12 0
                                    

Beatrix Räikkönen
📍Japán - Suzuka

Április 2 Kedd

Most szállt le a Red bull magángépe Japánban. A következő futam hétvége helyszínén. Nem szeretek ezen a helyen versenyezni úgyhogy most kivételesen örülök, hogy nem nekem kell a Red bull autóba ülnöm. Mondjuk az előző hétvége után lehet nem is akarnak már abba a kocsiba. Lehet jövőre tényleg Daniel ül a helyemre. Az ausztrál viszont jól teljesít..és ha ő jó akkor nekem már nincsen helyem csak az RB nél aminek nem örülök. Sereghajtó csapat. Nekem nincsen rá szükségem. Örülök Daniel jó eredményeinek, férre ne értsetek! Nagyon jóban vagyok az ausztrálral, de nekem másik csapatot kell keresnem ha nem szedem össze magamat. Jövőre indul a F1 Acady-mia és szeretnék a tagja lenni a Red bull színeiben. Remélem lesz rá lehetőségem.

§§§

Az ablakon lefolyó víz cseppek nézése közben elkezdek gondozni. Mióta megkezdődött a szezon az egész életem fenekestül felfordult.

Az RB szerződés amit nem fogadtam el végül. Lehet hibát követtem el de így éreztem helyesnek.

Aztán a Red bull Ringi tesztem, ami nagyon jó sikerült. Még mindig bennem van a felemelő érzés.

Aztán az a bizonyos buli amin megismertem Oscart. A srácot aki a tudta nélkül költözött be a szívembe, az akkor látott visszafogott énébe szerelmes lettem. Mintha aznap Isten tényleg meghallotta volna a kérésemet, hogy legyen ott azon a bulin egy normális srác. Már akkor selytettem hogy baj lesz ebből amikor az utcai versenyre mentünk. Élénken él bennem ahogyan Osc mindenkit megver. Sok embert megszégyenítő módon vezetett akkor. Az a reggel nálam, amikor nem is tudom mi történt köztünk. Az első szikrák. Amiket akkor hagytunk elkezdeni kibontakozni. Aztán apával az első találkozása, és a buli amin léptünk ismént egy utcai versenyre. Az a Mustang GT amit akkor szedtünk össze, vagyis Oscar szedte össze. Azóta az a kocsi az garázsomban pihen. Egy ereklye, vagy egy emlék? Nem tudom, csak azt hogy fontos, és szép emlékeket rejt magába. Az arcomon nagy mosoly lesz, aztán elpirulok. Aztán az este, amikor először voltunk együtt. Majd a randik, amiket úgy szervezett meg hogy senki és semmi ne tudjon róla. Az érzelmeim felé egyre erősebbek. Egyre jobban kötődök hozzá és érzem úgy hogy nélküle nem tudok élni. Ahogyan nap mint nap úgy vagyunk együtt hogy rajtunk kívül alig tudnak rólunk páran. Imádom azt hogy ez a mi kis titkunk. Hogy ez egy titkos dolog, és így még izgalmasabb, hogy bármikor lebukhatunk. Szeretem a veszélyt, és az izgalmat..de.. szerintem eljött az idő hogy nyílásoságra hozzuk a kapcsolatunkat. Szeretném ha mindenki tudná hogy én Oscar Piastrihoz tartozók, ahhoz a sráchoz aki a következő világbajnoknak hisznek.. Én szeretném ha mindenki tudná hogy Oscar és én együtt vagyunk.

- Bébi!- szakít ki a gondolataimból Osc.- Vagy már öt perce koppogok.- lép mögém. A kezeit a derekamra teszi és úgy von magához közelebb. A közelsége jó érzéssel tölt el. Imádom amikor férfias illata az orromba kúszik.- Min gondolkozol ennyire?- kérdezi halkan engem pedig kiráz a hideg. Érzem, hogy a nyakamban elmosolyodik.

- Rajtunk.- bújok bele jobban a karjaiba.- Nem tudom felfogni hogy mennyire sok minden történt a szezon kezdete óta.- mondom halkan. A srác magával szemben fordít. A szemeimbe néz. Úgy érzem mintha most a lelkemig látna. Mintha látná hogy min gondolkoztam az előbb.

- Rajtunk gondolkoztál. Mire jutottál?- kérdezi finoman. A kezeimet a nyakába teszem és úgy lépek közelebb. Egy másodpercre sem ellenkezik.

- Nem tudom Osc.- kezdem el. A cipőm orrát kezdtem el nézni.- Szeretném nyilvánosságra hozni.- nézek inkább rá hogy lássam a reakcióját.- Imádom a titkokat, tudod jól. De annyira meguntam hogy egymáshoz be kell szöknünk nem mehetünk nyilvánosságra. Egyszerűen túl sok szabály van!- nézek rá tétlenül.- Azt szeretném ha tudnák, hogy én hozzád tartozom. Szeretném ha nem kellene minden barátomnak hazudnom!- nézek bele a szemeibe mos mélyen. Láttam rajta hogy több érzelem is átfut az arcán. De aztán az a szeretetteljes mosoly jelenik meg.

- Én pedig szeretném ha mindenki tudnám hogy hozzám tartozol!- válaszolja magabiztosan. Mosolyogva csókol meg.- A futam után teszünk ki valami közös képet. Jó?- húz még közelebb magához. Mosolyogva bólintok.

- Szóval akkor eddig volt titok.- mosolygok rá kacéran. A fiú nevetve csókol meg újra és újra. Én pedig újra és újra veszek el az érzésben amit bennem kellett. Igen azt hiszem ezt hívják szerelemnek..

§§§

Oscar Piastri


Április 3 Szerda


Reggel hangos koppogásra kelünk. Morogva húzom legközelebb magamhoz a lányt akinek esze ágában sincsen felkelni a puha ágyból mellőlem. A fejemet jobban a nyakába furom ami miatt kisebb kuncogás hagyja el a száját. Egy sóhaj keretében nyitom ki a szememet. Megtudnám ölni azt aki felkelt a pihenő napomon előbb.

- Kinyitod?- kérdezi a reggeli fáradt hangján Beatrix. A szívem majdnem kiesik amikor meglátom fáradt szemeit. Lehet neki későn volt a lefekvés. Tegnap este filmet nézünk, és mind a ketten végig néztük, és ennek az ára ma pár karikás szem és egy kialvatlan Beatrix Räikkönen..

- Igen bébi..- nyomok egy csókot a nyakára.- De nem baj hogy ez a te szobád?- kérdeztem még mielőtt kimászok mellőle.

- Nem.- nyitja ki a szemét és rám néz.- Mond meg neki hogy a pasim vagy aztán pedig csukd be előtte az ajtót. A pillanati sokk miatt egyszerű dolgod lesz.- vázolja a tökéletes tervét amin nevetnem kellett. A pólómat összeszedve indulok meg az ajtó felé. Az ajtót kinyitva megy ki egyből az állom a szemeimből. A jó édes faszomat..

- Te mit keresel itt?- húzza fel a szemöldökét gyanúsan. Hát erre most mit mondjak? Több opció is lejlátszódik előttem. De mégis a legjobb ötletnek a hazugság látszik.

- Én?- mutatok magamra.- Jah.. Daniel bulija óta jóban vagyunk, és ezért tegnap este átjöttem filmet nézni, aztán elaludtunk.- ez végülis nem akkor nagy hazugság. Csak egy kisebb lóditás amit mondanom kell azért, hogy ez a verseny hétvége még minden probléma és gond nélkül menjen kettőnk között. Csak a jó érdekében teszem..- És te hogy hogy ilyen korán keresed?- húzom fel a szemöldökömet. Az a fura és rossz érzés járja át a testemet. Nem tudom hogyan kéne reagálnom..

- A randink után megígértem neki hogy, amikor Japánba utazik elviszem várost nézni.- meséli Lando minden szemrebbenés nélkül. Velem megforog a világ. Randi? Beatrix és Lando egy randin? Még sosem akartam Landonak erőszakkal nekimenni de most legszívesebben behúztam volna neki. Beartrix ugye nem tette ilyet? Úgy nem tenné meg? Nem tehette meg! Aztán eszembe jutott valami!..

- Mikor voltatok az első randitokon? - kérdezem meg úgy mintha tényleg örülnék neki. Mintha tényleg örülnék annak hogy Landonak bármilyen köze lehet Beartrixhoz. Megint az a kellemetlen érzés ami lassan felülkerekedik rajtam. Ha nem tudom legyőzni a féltékenységet akkor nagy gondot fogok okozni rövid időn belül. Kérlek ne legyél igaz..

- Március 25-én!- mondja büszkén Norris. És itt tört el bennem a pohár. Nevetésben török ki. Lanod először értetlenül néz rám, majd mintha egy kis haragot látnák meg a szemeiben. Komolyan majdnem még el is hittem..

- Lando. Sajnálom hogy ezt kell mondanom, vagyis egyáltalán nem sajnálom, de aznap teljesen másnaposan feküdt az ÉN ágyában..- nyomom meg az "én" szót. Szeretném hogy érezze a súlyát. A fiúra egy nagy mosoly  keretében nézek. Nem így akartam neki elmondani de nekem itt ne hazudjon össze vissza.

- Hogyan lehetett volna veled?- néz rám Lando. Mintha nem hinné el nekem. Még most is képes azt hinni hogy neki van igaza. Biztos vagyok benne hogy nem volt vele aznap. Beatrix nagyon berúgott és alig keltünk ki az ágyból. Csak fürödni, és annak sem mondom mi lett a vége.

- Úgy ahogyan mondom. Aznap egész nap velem volt, és elég mocskos dolgokat műveltünk..- az egyik vállamon ott ült az a kis ördög ami azt mondta hogy folytassam. A másik vállamon pedig ott volt az angyalka amit azt mondat hogy álljak le. De végül az ördög nyert.- Szóval csak úgy tiszta legyen..az erdőben is velem tűnt el.- és ez volt a végső szúrás neki. Az ajtót az orra előtt csapom be. Mostmár elkezdte marni a bűntudat a melkhasomat. Nem kellett volna így beszélnem Landoval de azt hiszem elpattant egy ér a fejemben tőle. A féltékenység olyan színen ment át rajtam mint még sosem. Biztos vagyok benne hogy ezt a hétvégét nem fogom viták és konfliktusok nélkül megúszni, de magam alatt vágtam a fát. Magamnak csináltam így megeszem azt amit főztem..


.

Te vagy a megoldás / OP. [BF.]Where stories live. Discover now