⁵.

261 7 0
                                    

Oscar Piastri

Én Osacr Piastri szerelmes? Összintén.. Mi a fészkes fene bajom volt hogy oda hajoltam a lányhoz? És után még meg is csókoltam! Nem is ismerek magamra. Mintha egy másik ember lettem volna azokban a percekben.

Egyáltalán hogyan találtam ki hogy én majd főzök? Esküszöm hülye vagyok..de ha nem vagyok szerelmes akkor miért nem tudok másra gondolni?..
Mért jár folyton ő a fejemben? Ahogyan rá gondolok a szívem ki akar ugrani. A szívem döntött még ha nem is jól lehet de ő döntött. Az agyam nem tud tenni elenne és lehet nem is akar. Az normális ha már az agyam is azt akarja? Hogyan lehet valakinek akit két napja ismerek ekkora benyomása felettem? Mért pont velem történik ez? Mért kellett szerelmes lenne a szezon előtt egy hónappal?! Nem akartam erre már azt tervezem hogyan hívom randira a barcelonai teszteken.. Most már nincsen vissza út Oscar! Aminek neki áltál azt fejezd is be!

01.29
📍Barcelona

- Hülyeség vagy sem?- néztem Loganra. Elmondtam neki az egészet hogy mi történt, az érzéseimet, és megkérdeztem hogy mit gondol erről.

- Hát nem tudom!- ironizált.- Foglaljuk össze!- mondta szarkasztikusan az Amerikai fiú.- Megismerted Beatrixot egy bulin. Aznap el mentetek egy utcai versenyre ahol versenyztél úgy hogy az illegális..Aztán hajnalban elmentél hozzá és ott aludtál, majd reggel főzni probáltál neki, majd majdnem megfektetted..és most bele szerettél..- sorolta a fiú.- Most meg randira akarod hívni?- mondta és ránézett unottan.- Kurva szar ötlet!- nézett rám komolyan.

- Lehet de gondolj bele hogy vissza csókolt és nem lökött el!- mondtam az igazságot.

- Hát én nem tudom Oscar..- húzta el a száját Logan.- És mivan Landoval?- kérdezte a fiú.- Nyilvános titok hogy oda meg vissza van a csajért.- és itt ért a hideg zuhany.

- Nem tudom! Ezen pont nem gondolkoztam..- ültem le inkább. Kezd sok lenni ez már nekem.

- Most az egyszer ne foglalkozz mással!- jelentett ki Logan.- Most told át a seggedet és hívd el randira!- mondta a fiú ellent nem mondás tűrően.

- Oké anya..- morogtam majd felálltam. Kiléptem a sajt szobámból majd a liftbe sétáltam. Kettő emelettel feljebb mentem majd megálltam a 128-as szóba előtt. Most mi legyen? Bassza meg! Koppogtam. Hallottam hogy mondja hogy jön. A kulcs elfordult a zárvban én pedig hirtelen elfejtettem hogy miért is jöttem.  A lány engem nézett míg én őt.

- Szia..- nyögtem ki nagy nehezen. Az ajtóból arrébb állt én pedig bementem.- Csak azért jöttem hogy...- mondtam volna de valaki meg köszörülte a torkát. Megfordultam és Lando állt velem szemben. Hát én ezt hogyan fogom kimagyarázni? A lányra néztem aki egy vonalba húzta a száját. Szerintem te is arra gondolsz amire én..

- Oscar!- ejtette ki kérdően a nevetem a brit fiú.- Te mit keresel itt?- nézett rám a fiú. Ránéztem. Nagyon gondolkoztam hogy mit hazudjak..aztán olyan dolog történt amire senki sem számított, én nem is gondoltam volna hogy ez a helyzet lehetne rosszabb...aztán újra nyílt az ajtó..

- Hát itt meg mi történik?- nézett körbe. Hát hogy a franc essen bele! Megfordultam. A férfi végig mért. Mi ketten még nem találkoztunk. Most nekem vagy neki kéne kezdeményeznie? Beatrixra néztem aki mentette a helyzetet.

- Apa! Ő itt Oscar Piastri a McLaren másik pilótája, és egy kedves barátom.- mutatott rám a lány.- Ő pedig Kimi Räikkönen.- mutatott az apjára. A férfi kezet nyújtott amit elfogadtam. Most a gyerek Oscar ugrál örömében bennem..lehetne ezt még kínosabb? Aztán rájöttem hogy ezt a keresést nem szabad feltenni. Lando is meg szólalt.

Te vagy a megoldás / OP. [BF.]Where stories live. Discover now