¹⁶.

234 10 1
                                    

Beatrix Räikkönen

Szóval a Kínai hétvége jól indul. Péntek este jött egy levelem a saját csapatomtól.. azaz a Red bull Racing-tól..

Kedves Beatrix Räikkönen!

Tehetsége páratlan, kimagasló teljesítményt nyújtott a teszteken, és az Ausztráliai futamon! Ajánlatott szeretnénk tenni A 2025-ös szezont kezdje meg a Oracle Red bull Racing versenyzőjeként!
Az első évben, másodpilóta lenne, majd a teljesítményétől függően elsőszámú pilóta?!.
Kérjük gondolkozzon el az ajánlaton, és kérem minél előbb jelezen vissza! Diszkréciót kérünk az ajánlattal kapcsolatban!

Minél előbb választ! Utóirat: Christian Horner


A levével tartalma meglepett. De annál jobban örültem meg neki..

De csak örültem...

Elkezdtem gondolkodni rajta. Ami nem volt a legjobb ötlet.. Apa örülni fog, és mindenképpen biztatni és támogatni fog..de.. Oscar Piastri versenytársa lenni? A srác ellen versenyezni akit szeretek? Képes lennék-e megelőzni? Ellene nyerni? Vagy ellene veszíteni? Képes lennék rá? Képes lennék őt megverni egy csatában? És ő képes lenne engem hagyni nyerni egy csatában? Hagyna? Hagyja hogy azt higyjem hogy én vagyok a jobb? Hagyná? Engedné? Oscar hogyan állnál hozzá?

Annyi kérdés de egyikre sincsen válasz.

És nem is lett. A csapat mielőbbi választ vár, én viszont nem tudom mit tegyek. Kinek szóljak vagy írjak... Ki tudna nekem segíteni? Meghallgatni? Tanácsot adni? Van olyan valaki?  Keresnem kell egy személyt aki biztosan összinte és nyílt lesz velem, és tudom hogy megtartja a titkom..

Végül így tettem. Keresten egy személyt akinek semennyire nem lett volna szabad tudnia erről a szerződésről, de mégis úgy éreztem, hogy ő tudhatja, neki bátran elmondhatom. Ő lesz az a személy aki megmondja az összintét és biztosan nem fog nekem göndörfalazni.

Max Verstappen szobája ajtaján csak úgy dörömböltem. Muszáj volt valahogyan elérnem hogy még ma kinyissa azt az ajtót.. nagyon reméltem hogy nem alszik már. És azt is hogy Kelly és P nincsenek vele.

Végül jól rábassztam mert egy morcos Kelly nyitott ajtót de amikor engem látott meg az ajtó előtt, már meg sem lepődött csak férreállt és beengedett.

- Köszönöm Kelly!- hálálkodtam a nőnek hogy nem küldött el melegebb éghajlatú kontinensre. Csak bólintott egyet és már elis tűnt a hálószobában. Max hirtelen pedig kilépett onnan. Ahogyan meglátott egy papírt a kezemben amin észrevette hogy Red bull felirat van a hűtő felé menet majd egy üveg vodkát vett ki belőle.

- Igen arra szükség lesz...- bólintok határozottan. Max két poharat vett elő és abba töltött az alkoholból. Egy kis narancslét is vett elő, hogy ne teljesen töményen igyuk..

- Szóval igaz...- nézi a pulton lévő levelet Max.- Hallottam ahogyan Christian arról beszél hogy elküldték a szerződést neked..- folytatja.- A kérdésed pedig az hogy Oscar mit fog ehhez szólni..- mintha gondolat olvasó lenne. Tovább figyel engem de tőlem csak egy bólintásra fut. Max iszik a votkából és folytatja.-...Ha szeret melletted lesz és megérti a döntésed, ha nem, és önző lesz..- sóhajt egyett..- ...akkor választanod kell ő vagy a karriered?- halkul el a végére.-.. Neked nagy szívás. Erre tetted fel az életed, és itt találtad meg a szerelmet. Az a gond hogy a szerelmet olyan nehéz megtalálni. Évekig gyötrödünk mire találtunk egy embert aki viszont szeret feltétel nélkül. Ez olyan érzés amit nem minden sarkon talál meg az ember, ezért ajánlom hogy jól gondold át..- néz rám a kék szemeivel.

- Én tényleg szeretem Oscart.. és talán még a karrieremnél is jobban..- válaszolom halkan. Max rámkapta a tekintetét de én kerülöm az ővét.

- Beszélj vele.. Oscar megértő ember. Főleg azokkal akiket szeret.. és sok mindenben nem vagyok biztos de abban igen, hogy Oscar Piastri beléd fülig szerelmes..- húzzuk meg egyszerre az alkoholt. Igaza van Maxnak.. a szerelem egy nehezen megtalálható érzés. Annyi mindent mondanak róla hogy milyen egyszerű megtalálni. De nem. Csak pár embernek adatik meg hogy tényleg teljes összinte és tiszta szeretetben részesüljön évekkel később is. Én hiszek benne hogy én és Oscar hosszú távra tervezünk. Mert én nagyon hosszú távra szeretném magam mellé. Én tényleg szerelmes vagyok belé..én tényleg akarom őt. És ez nem egy viszonzatlan szerelem. Ez egy olyan szerelem ahol mind a két fél szeret és félt..

- Köszi Max..- nézek a hollandra majd az utolsó cseppet megittam és leléptem. Visszamentem a szobámba aludni, hogy másnap frissen és üdén tdujak beszélni Oscarral.

Az ágyban feküdve viszont nem jött állom a szememre. Csak a plafont tudtam nézni. Az érzéseim kikészitettek, a gondolataim pedig megöltek.. az egyik gondolatom rosszabb volt mint a másik. Minden opció megfordult a fejemben hogy holnap mi történhet.. Oscar szakithat velem.. minden Oscaron múlik..


§§§

- Osc!...- szólítom meg a férfit amikor belép reggel a szobám ajtaján hogy összeazedjen engem.- Beszélnünk kell!- jelentem ki még mielőtt megfutamodok vagy meg ijedek. Muszáj lesz elmondanom neki. Oscar először nem érti, de én a kanapé felé kezdek el sétálni. A fiú követni kezd engem.

- Jó beszéljünk..- ül le a kanapéra. Az arcán látom hogy rémület fut át rajta. Megijedt.

- Oscar! Tudd hogy én nagyon szeretlek! Ezért amit most mondok nagy befolyásod lesz benne! Vagyis a döntés meghozzásában!- kezdem el de nem hagyom hogy megszólaljon.- Tegnap jött egy levelem. Ami egy ajánlat hogy a Red bull pilótája legyek a 2025-ös szezon kezdetétől..- nézek a férfi szemeibe. Először úgy látom, hogy nem fogja fel mit mondok neki, majd ahogyan leesik neki úgy kezd el máshogyan viselkedni. Először mosolyogni kezd, aztán fokozatosan tűnik el a mosoly az arcáról..- Osc...

- Most... szakítani fogsz...?- teszi fel nehezen a kérdést. A fiúra nézek rémülten és egyből megrázom a fejemet nemlegesen.

- Nem! Eszemben sincsen!- jelentem ki határozottan.- Azért mondtam el, mert szeretném tudni hogy te hogyan állsz ezzel a dologgal. Én is pilóta lennék, képesek vagyunk egymás ellen versenyezni?..- teszem fel azt a kérdést ami miatt a legjobban aggódtam.

- Rettentően örülök, hogy kaptál egy ilyen ajánlatot. Képes lennék ellened versenyezni! Miattam ne halasz el egy ekkora lehetőséget! Első női pilóta lehetsz! Ez volt az álmod!- néz rám mosolyogva. A férfi nyakába vetem magamat boldogságomban. A kanapén elborultunk de Oscar ezen csak nevetett.

- Istenem de szeretlek! Hogyan érdemeltelek ki?- nézek rá mosolyogva. Piastri a kezeit a derekamra teszi és úgy mosolyog rám.

- Úgy ahogyan én téged..- húz le egy csókba .-....én is szeretlek..- suttogja a számra. Én pedig hiszek neki, hogy ő szeret.. Úgy érzem megtaláltam azt a társat akit én is tudok szeretni. Olyan erős érzelmek kötnek hozzá, amit szavakba sem tudok foglalni..

Végül az ajánlatot elfogadtam!

2025-ös szezont, hivatalosan is a Red bull Racing versenyzőjeként kezdem meg! Az első női pilóta!


Vége...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 24 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Te vagy a megoldás / OP. [BF.]Where stories live. Discover now