¹².

234 13 0
                                    

Oscar Piastri
📍Ausztria - Melbourne

Vasárnap - Március 24

Szerintetek Oscar Piastri élete lehet egyszerű vagy könnyű? Persze hogy nem!

Reggel sok nem fogadott hívásra keltem ami mind egy embertől volt. Egyből visszahívtam de nem vette fel, és le merem fogadni hogy direkt mert ilyenkor mindig éber van már.

Az ágyból két perc alatt kikeltem és vettem fel egy melegítő szett. Amint ez megvolt futni kezdtem el ki a szobámból a lift felé. A liftre sokat kellett volna várni, így azt az egy emeletet lépcsőztem. Amilyen gyorsan csak tudtam az ajtó előtt voltam amin elkezdem kopogni. Mondjuk ez nem kopogás volt hanem dörömbőlés de be kell hogy engedjen valahogyan, hamár a telefont nem veszi fel.

Az ajtó pár perc múlva nyílt is de vissza is akarat csapni amit nem hagytam neki. A lábamat otthagytam így könnyedén nyitottam ki. A lányt a hóna alatt megfogva tettem arrébb, és sétáltam be vele. Az ajtót persze magam után becsuktam. A lány gyilkos szemekkel nézett rám.

- Persze majdnem egy teljes napig nem keresel aztán itt vagy. Remek.- forgatja meg a sötét szemeit ami nekem nem tetszik. A lány el szeretne lépni mellettem de én elé lépek.

- Fáradt voltam amikor vissza értem a hotelbe és egyből kidőltem.- néztem rá.- Nem szándékos volt!- próbáltam a szemébe nézni csak ő lehajtota a fejét.- Bébi.- nyúltam az álla alá hogy a szemeibe tudjak nézni.

- Én sajnálom hogy így reagáltam gondolhattam volna de..- kezdte el de én egy csókkal elhallgatattam.- Osc!- nézett rám csúnyán amiért nem fejezhete be a mondandóját.

- Semmi baj! Mostmár szent a béke.- néztem rá mire bólogatni kezdett. A melkhasomhoz húztam őt. Ő pedig csak úgy bújt bele az ölelésmbe. Mosolyogva fogadtam. Bele lehet valakibe szeretni ilyen gyorsan és könnyen? Ez egyáltalán lehetséges?

                                      §§§

Ausztrál hőségben nőttem, de a mai napon még nekem is melegem van. Daniel és én reggel egyszerre érkeztünk meg így együtt osztozunk aláírásokat, és csináltunk képeket a rajongókkal. Egy ideje már a kordonok előtt álltunk amikor Daniel, át sétált az én oldalamra majd a hátam mögé állt és aláírta a pólómat amikor nem figyeltem.

- Ne már Danny ez új póló volt.- háborodtam fel szórakozóttan.

- Az aláírásom kerül annyiba hogy még négy ilyen színű és méretű pólót vegyél.- mondta nevetve. Mosolyogva rázom meg a fejemet majd fordulok vissza nézők felé.

Miután ezekkel végeztem a papaya boxok felé vettem az irányt. A padocckban volt pár néző, vagy csak néhány csapattag, akik sok sikert kívántak a mai napra. Mindenkinek mosolyogva köszöntem meg. A mosollyom a McLaren boxáig kitartott, amikor Landot veszem észre a boxok előtt, egy ismerős szökés hajú lánnyal beszélgetni. A féltékenység tizedmásodpercek alatt kapott el. Megkéne szoknom hogy más fiúkkal is beszélget a munkája miatt. Nyugi van Oscar! Feléjük kezdtem el sétálni. Nehogyan már Lando az én barátnőmet fűzze. Nem mintha tudná Norris hogy az az én barátnőm..lehet nyilvánossá kéne tennünk úgy minden nyugotságal tudjak közlekedni a padocckban.

- Sziasztok.- lépek oda, és majdnem Beatrix határa simitottam a kezem. Még pont időben tudtam elvenni. Na bazmeg..

- Szia Oscar.- pacsizott le velem Lando.

- Szia Osc.- köszön Beatrix is. A lányra mosolygok majd Landora nézek aki furcsálva néz minket.

- Milyen a Red bullban?- nézek a lányra aki mellettem áll. Úgy kérdezem mintha nem tudnám..

- Egész jó.- vont vállat.- Maxot még nem sikerült meg vernem.

- Az a cél?- kérdezem játékosan.

- Igen! Tudod Oscar vannak, akik nyerni jönnek.- ment bele a játékomba. Húzza az agyamat.

- Miért én szerinted nem nyerni jöttem?- húztam fel a szemöldökömet. A lány már szólásra nyitotta a száját.- Tudod mit mégsem szeretném hallani erre a kérdésre a választ!- tettem a szájára a kezemet mire nevetni kezdett. Én is mosolygok.

- Nekünk mennünk kéne Oscar.- szólalt meg hirtelen Lando. A srácról hirtelen el is feletkeztem. Bólintottam.

- Szia b..... bolond!- köszöntem el. Majdnem bébinek hívtam. Beatrix majdnem a szemével ölt meg. A lányra kacsintottam amikor Lando nem figyelt már ránk. Az arca olyan lett mint egy paradicsomé. Mosolyogva fordultam a box felé.

Beléptem majd mindenkinek köszönve mentem végig rajta. A pihenőm ajtaján beléptem majd elkezdtem készülődni a pilóta parádéra. Semmi kedvem kint jópofát vágni.

- Beszélnünk kell!- lépett be hirtelen Lando. A brit srác önállóan jött be és kezdte el mondani.- Mi van közted és Beatrix között?- kérdezte indulatosan. Először döbbenten néztem rá majd mintha valami jó viccet mondott volna elkezdtem rajta nevetni.- Te most komolyan a pofámba nevetsz?- kérdezte felháborodottan.

- Igen! Mert semmi sincsen köztünk.- nevettem fel megint. Remélem jól játszom a szerepem..- Köztünk összesen oxigén van Lando.- nézek rá.- Aranyos ahogyan féltékeny vagy.- nem egyáltalán nem volt aranyos. Hogy a faszomba lett volna aranyos azt hogy valaki a barátnőmre féltékeny? Engem ver az ideg ettől. De ezt persze nem mondhattam.

- Kösz..- forgadta meg a szemét majd kiment az ajtómon. Hogy a faszomba fogom végig csinálni?

A pilóta parádé a szokásos felfordulás volt. Rengeteg kérdés, sok kamara már meg sem lepődök hogy minden második kérdés nekem szólt. Rettentően elegem van ebből és már mennék vissza a garázsba. De amikor elindulnék mindig valaki az utamba állt. Újabb kérdés amire válaszolok. A franc essen bele hogy ennyi riporter van itt. Miután nagy nehezen eljutottam a garázsban márcsak a futam lebegett a szemem elött. Semmi más csak az hogy ma minél jobban teljesítsek. Fel órával a futam előtt kitolták a kocsit a rajtrácsra én pedig a kocsival mentem, így letelepedtem az árnyékba a kocsimmal egy vonalban.

Ahogyan figyeltem a kocsit úgy egyre gyorsabban ment az idő. Egyre közelebb volt a futam kezdete. Lassan eljött az idő hogy beüljek a papaya csodámba. Ezzel a kocsival ma egyé kell válnom. Mielőtt az autóba véglegesen bekötnek, körül nézek. Az egyik Red bullon akad meg a tekintetem amibe most ül be a barátnőm. A lány aki nem ismer félelmet most így olyan határozottan ült be. Egy apró mosollyal nyugtáztam hogy ebben a két órában versenytársak leszünk. Most ő ebben a két órában nem a barátnőm! Nem az a lány akit én szeretek! Ő most egy vetélytárs akit le kell győznöm.

A felvezető kör megvolt. Minden a legnagyobb rendben ment. Az adrenalin átjárt amint megláttam az első piros lámpát. Pár pillanat múlva már össztönösen nyomok a gázra és próbálok minél jobb helyezést elérni. A két Red bull az élen jól rajtol. Előttem Lando és Carlos csatázik. Mellettem Charles erősen jön. A Ferrari pilótát sikerül megelőznöm, ahogyan Landonak is. Az első kör jól ment. A második kört elkezdtük ebben a sorrendben de egyszer csak egy lassuló Red bull mellett haladok el aminek látom hogy füstölni kezd valami hátul rajta. A Red bull füstöl?
Ugye az Max volt?!

- Ez Max volt?- kérdezzem a mérnökömtől mielőtt a legrosszabbra gondolok.

- Igen. Most Beatrix vezet, de Lando lassan megfogja előzni ahogyan Carlos is. Te csak a Ferrarikra figyelj.- először büszek voltam hogy Beatrix elől van. Aztán rájöttem, hogy most a saját versenyemre kell koncentrálnom. És így is történt. Az a két óra gyorsan elment. A verseny az egyik percről a másikra eltelt. Az autóval nem tudom mit csináltak de nagyon jól ment!

- Ezaz Osacr! P3! Szép munka!- dicsér meg a futam végén Zak. A mosoly az arcomon maradt.

- Ezt szépen megcsináltuk srácok! Gratulálok Landonak!- örültem a csapatom sikerének.

Végül Carlos P1, aztán Lando P2, én pedig P3!! Lesz mit ünnepelni ma! Beatrix csak negyedik lett de a Red bull megdicsérte a munkája miatt. Műszaki gond volt mind a kettő autóban..mi volt ma itt?


.

Te vagy a megoldás / OP. [BF.]Where stories live. Discover now