Beatrix Räikkönen
📍Ausztria - MelbournePéntek Március 22
- Szóval akkor Pereznek vakbélgyulladása van?- kérdezem vissza a telefonba. 10 perce kaptam egy hívást miszerint a hétvégén nekem kell az autót vezetnem mert Perez kórházában van.
- Igen! Beatrix vállalod?- kérdezi egy kicsit idegesebb Horner. Lehet hogy már 10 perce folyamatosan visszakérdezek és azszem ezzel egy kicsit felhúztam? Megeshet..
- Christian nem tudom, hogy mennyire vagyok másnapos de azt tudom hogy erre a kérdésre részegen is igen lenne a válasz.- dölök vissza az ágyba. Az éjjeli szekrényre nézek ahol az óra 5:34-et mutatott. Oscar mocorogni kezdett rajtam ezért a hajába vezettem a kezemet. A srác karjai erősebben fonodtak a testem köré. Nem zavart mert még így is tudtam simán levegőt venni. A fiú levegővétele egyenletes lett újra. Nagy mosolyra húzódik a szám.
- Gondoltam.- nevett fel egy kicsit a férfi a vonal másik felén.- Ügyes leszel Beatrix! A kocsi és te ezen a pálya passzolni fogtok!- biztatott Horner.
- Köszönöm Chris! De most leteszem, és kipihenem magamat, és persze délutánra józan leszek.- egy kisebb nevetéssel teszem le a telefont.
- Szóval akkor a hétvégén te is egy vetélytárs vagy.- morogja a hasamba a pilóta. Ez a tette megcsikizte a hasamat így egy kisebb kuncogás jött ki belőlem. A hasamon fekvő fiú ezen csak elmosolyodott.
- De még mekkora.- simitok végig a fején.
- Jó de most éppen a barátnőm vagy szóval feküdj szépen vissza és aludjunk még pár órát mert én még részeg vagyok..- nevet fel egy kicsit a mondat végén. Mosolyogva fekszem el újra az ágyon. Oscar hátára fekszik én pedig a melkhasára teszem a fejemet. Így alszunk el újból..§§§
- Bébi...- suttogta valaki mellettem. Az arcomon végig simit. Kirázott a libabőr érintésétől ami miatt kisfiúsan felnevetett. A hangja miatt egy mosoly kúszott az arcomra.- Fel kéne kelned..- mondja még mindig halkan. A szememet kinyitom.
- Jó reggelt.- mosolygok rá.
- Jó reggelt.- hajolt fölém és úgy nyomott egy az arcomra én viszont a nyakánál fogva visszahúzóm és megszerzem a reggeli csókmat. Az idill percet egy torok hang szakítja meg. Oscar ilyedten ugrik el tőlem ami miatt leesik az ágyról ami miatt hangos nevetésben török ki. Apa aki az ajtóban áll csak egy minimális mosolyt enged el.
- Jó reggelt fiatalok.- néz először rám majd a földön fekvő pilótára.
- Jó reggelt Kimi.- köszön fájdalmas hangon Osacr ami miatt mégjobban nevetni kezdek.
- Jó reggelt apa.- hagyom egy kicsit abba a nevetést. Apa inkább kimegy a szobából míg én is összeszedem magamat Oscart pedig a földről szedem össze. A fiú egy két csúnya szót ejt amit nem értek de a hangsúly alapján biztosan nem szép szó. Mind a ketten felöltözünk. Apa a nappali és a konyha szerű részben várt ránk türelmesen.
- Gondoltam együtt reggelizhetnénk.- nézett rám majd Oscarra. Az ausztrál férfi bólintott.
- Akkor menjünk!- indultam el az ajtó felé mert már nagyon éhes voltam.
- Netán éhes vagy.- lép mellém Oscar, és a kezem után akart nyúlni de végül nem tette mert nem hivatalos a kapcsolat.. viszont én a fiú keze után nyúlok aki meglepődve néz rám. Nem húzza el a kezét, és nem is szólal meg. Csak mosolyog.. Eredetileg mind a kettőnknek van szobája foglalva, és csak a közeli barátok tudnak rólunk. Meg persze a két csapatfőnök.. Zak véletlenül ránk nyitott, de akkor mégcsak csókoloztunk, míg Hornernek elmondtuk.
YOU ARE READING
Te vagy a megoldás / OP. [BF.]
FanfictionBeatrix Räikkönen egy igazán tehetség lány. A Red bull elég sok mindent meg tesz érte, és hogy egyszer a formula 1-ben tudják. Max Verstappen a lány mellett van mindenben, és azt is támogatja hogy ő legyen a csapattársa. A tesztek különösen jól sike...