0.5

194 9 0
                                    

Sabah namazına kalktığımda sessiz olmaya çalışıyordum.Abdestimi aldıktan sonra banyodan çıkıyordum ki Filiz Teyze'yle karşılaştık.

Bana gurur duyarmışçasına tebessüm etti.

-Hayırlı sabahlar Filiz Teyze.

-Hayırlı sabahlar güzel kızım.

Seccademi serip niyet ettikten birkaç dakika sonra Filiz Teyze de seccadesini yanıma serdi.Beraber namazımızı kıldık. Yanıma gelmesi beni mutlu etmişti. İçim kıpır kıpır oluyordu Ayşe Teyze yanıma gelince, Kerem'in gözlerine baktığım zaman ki gibi..

Seccadelerimizi toplayıp ayağa kalktığımızda arkamızda dikilen Kerem'i gördük.Duvara yaslanmış,bizi izliyordu.

-Günaydın Hanımlar.

Önce Filiz Teyze'nin selam vermesini bekledim.Filiz Teyze oğluna selam verip içeri gitti.Bende selam verdim. Çıkacakken Kerem bir adım attı ve kapının önünde dikildi.

-İyi anlaştınız bakıyorum da.Sadece annemle de değil, kız kardeşimle de.

-Evet,tatlı insanlar.

Kerem geçmeme izin verdiğinde Reyyan'ın yanına gittim.Üstünü düzelttim,benim gibi dağınık yatıyordu o da.Mutfağa gidip sipariş verdiğimiz kısıtlı malzemelerden güzel bir kahvaltı sofrası hazırlamaya çalıştım.

-Zahmet etmeseydin kızım,dışarıda yerdik en kötü.

-Yok,ne zahmeti..

  Kerem burnunu çekerek içeri girdi, namazını kılmıştı.

-Miss gibi koktu annem.

  Annesinin alnına bir öpücük kondurdu.

-Evet,Işıl kızım çok güzel yapmış.Daha yemeden doyduk vallahi.

   Kerem bana döndü.

-Ellerine sağlık Işıl.

  Sadece güldüm.

-Ben Reyyan'a bakayım.

   Odaya geçip Reyyan'ın saçlarını okşadım.Kendi kendine uyanmasını bekledim.Uyandığında bana sarıldı.

-Günaydın güzel kız.Kahvaltı yapmaya ne dersin?

-Günaydın Işıl abla.Saçlarımı tarar mısın?

  Bu teklifi beklemiyordum,

-Yemekler soğumasın.

   Yemekten sonra için söz verdiğimde tekrar boynuma sarıldı.Yataktan kalktığımızda kapının orada dikilen Kerem'i gördük.Reyyan hemen abisine de sarıldı.Kerem Reyyan'ı kucağına aldı.

-Sen kapıdan izlemeye alıştın bakıyorum da.

-Seni izlemek hoşuma gidiyor diyelim.

   Filiz Teyze'nin sesiyle hemen kaçtım. Kahvaltımızı yaptık.Kahvaltıdan sonra bir bardak çay daha doldurdum.Balkonda içerken aynı zamanda Reyyan'ın saçını tarıyordum.

-Akşam maçım var.Gelmek ister misin Reyyan?

-Yaşasın!Sende gelecek misin Işıl abla?

  Reyyan'ın her şeye benide dahil etmesinden anlamış oluyorum ki beni gerçekten çok sevmiş.Aynı zamanda Kerem ile daha çok yakınlaşmıştık.

   Ders çalışma düzenim bozulmuştu. Sınava da az kalmıştı.

-Eğer abin için uygunsa, seni kırmam.

𝓔𝓷 𝓖𝓾𝔃𝓮𝓵 𝓓𝓾𝓪𝓶~𝓚𝓮𝓻𝓮𝓶 𝓐𝓴𝓽𝓾𝓻𝓴𝓸𝓰𝓵𝓾 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin