1.2

150 7 0
                                    


-Çok büyümüşsün.

-Ölmeyen büyüyor sonuçta.

   Kaşlarımı çatmıştım.En son gördüğüme göre çok değişmişti.Takım elbise giymiş, biraz kelleşmiş ve kilo almıştı.Eskisi gibi alkol bağımlısı gibi de durmuyordu.

-Nereye gidiyordun kızım?

   Kızım,demişti.Utanmıyordu hiç.

-Laflarına dikkat et.

-Ne dedim ki şimdi?

-İşim var.Ne cehennemde kaybolduysan oraya geri dön.

-Babanla konuştuğunu unutma.

-O kim oluyor tam olarak,hiç tanıdık gelmedi ismi.

-Nereye gidiyorsun?

-Sizi ilgilendirmiyor beyefendi.Rahatsız etmeyin lütfen.

-Zengin koca buldun tabii,tanımazsın bizi.O adamın yanına gidiyorsun dimi lan?

   Telefonuma cevap verdim.

-Annen..Hastaneye gel..

   Hızlıca hastaneye koşmaya başlamıştım.O adamdan uzaklaşıyordum aynı zamanda.

⋆⋆⋆⋆

    Defne yanımdaydı.Elinde su ile beni bekliyordu.Benim gözlerim şişmişti. Saate bakmak için telefonu elime aldığımda ekranıma düşen bildirimlere baktım.Filiz Teyze ve Kerem aramıştı. Maç 3-1 bitmişti.Kerem'in 2 asisti vardı. Kerem'in çağrısına geri döndüm.

-Efendim Kerem?

-İyi misin Işıl?İlk uçakla oraya geliyorum.

    Sesi endişeliydi.

-Annem,Kerem...Annem...

-Sakin ol Işıl.Nefes al.

-Hastanedeyiz.

   Telefonu kapattıktan sonra sonunda doktor çıkmıştı.Doktorla konuşurken koridorda Ayşe Teyzegili gördüm.

-Durumu nasıl annemin?

-Şu an için size umut verebilecek bir şey söylemem imkansız.Darbeler karaciğer ve akciğere gelmiş. Atardamarlarda büyük bir problem var.

   Ağzımdan bir çığlık koptu.

-Ne darbesi,siz ne diyorsunuz?

-Anneniz,bıçaklanmış.

    Ellerimi yüzüme götürüp yere çöktüm. Defne yanımdaydı.Reyyan yanıma çöküp bana sarılmıştı.Filiz Teyze kalkmamı bekliyor gibiydi.Ömer Amca köşede bekliyordu.

-Ne olmuş kızım?

-Evde bıçaklanmış.

𝓔𝓷 𝓖𝓾𝔃𝓮𝓵 𝓓𝓾𝓪𝓶~𝓚𝓮𝓻𝓮𝓶 𝓐𝓴𝓽𝓾𝓻𝓴𝓸𝓰𝓵𝓾 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin