Sınav sonuçları açıklanacaktı. Kerem'le beraber benim yaşadığım evdeydik.Hemen ekrandan sisteme girdik.Birkaç kez hata verdi.Sabırsız bir şekilde sonuçları bekliyordum.Elim ayağım titriyordu.En son sisteme girdiğimizde ekran açıldı.Derin bir nefes alırken elimin üstünde bir el hissettim.
Kerem yanımdaydı.Her zaman.Ekranda istediğim sonucu görünce heyecanla Kerem'in boynuna atladım.Bir tür döndükten sonra yan yana oturduk ve Kerem'e tekrar sarıldım.Çok sevinmiştim.İstediğim bölüm,istediğim üniversite geliyordu.Çabalarımın karşılığını almıştım.O an ki gururu kimse anlayamazdı.
Biraz oturduktan sonra telefonlar çalmaya başladı.Arkadaşlarımın bazılarını teselli ediyor bazılarıyla ise sevincimi paylaşıyordum.Derken Kerem akşam Filiz Teyze'nin bizi yemeğe davet ettiğini söyledi.Kerem'den beni anneme götürmesini rica ettim.
-Sana söz veriyorum.Seni benden alanın cezasını en fena şekilde çektireceğim.Kızın büyüdü anne.Yalnız değilsin hiçbir zaman da olmadın.
⋆⋆⋆⋆
Reyyan kapıyı açtığında ayakkabımı bile çıkartamadan bana sarılmıştı. Kerem'in abisinin eşi açmıştı kapıyı.Daha önce tanışma fırsatımız olmamıştı.Selam verip içeri geçtik.Sofra daha yeni kuruluyordu.Önce herkes içeri geldi.
-Hoş geldiniz kızım.Siz tanışmadınız tabii.Rıdvan abinin eşi Emel kızım.Selim abinin eşi Dilara kızım.Kızlar bu güzel kızımız da İnşallah yeni gelinim Işıl.
Ömer amcanın bu konuşması karşısında biraz utanmıştım ama içim bir hoş olmuştu.Kerem abilerinin yanına oturmuştu.Çantamı ona doğru uzatıp Filiz Teyze'nin yanına mutfağa geçtim.
-Işıl'cım zahmet etme sen,biz hallederiz Filiz'le.
Emel ablaya teşekkür ettim ama içimin rahat etmeyeceğini söyledim.Beraber masayı kurduktan sonra yemeğimizi yedik.Sofrayı toplarken çay suyu koydum.Herkes oturduğunda çayları getirdim.Gerçekten bir aileymişiz gibi hissediyordum.
Filiz Teyze arada muhabbeti toruna getirip gelinlerine laf çarpıtıyor.Kerem'e ise evlilik hakkında söyleniyordu.Kerem de beni çok sevdiğini anlatmıştı.Bunun üzerine gelinler durur mu?Nasıl tanıştıklarını falan anlatmaya başladılar.
Güzel bir akşam geçirmiştim.Herkese teşekkür edip yavaşça kalktım.Hem Emel ablayı hem de Dilara ablayı sevmiştim.Çok tatlı kadınlardı.
⋆⋆⋆⋆
Avukatla konuşmak için kafeye gittim. Ben oturduktan az sonra Latif Bey geldi.
-Evde inceleme yapılmış.Fakat babanıza dair bir şey çıkmamış.Ama bazı dosyalar eksik.Mesela o saatte neden sitenin kameraları çalışmıyormuş? O dosyaları bulursak sorunun büyük bir kısmı çözülür.
-Öncelikle "baba" kelimesini boşa sarf etmeyin Latif Bey.
-Özür dilerim.
-Dosyaları alan kişi Erdal olmalı.
-Dosyaları nerede bulabilirsiniz ki?
-Evinde.Ya da iş yerinde.Başka seçeneği yok.Tanıdığı olduğunu düşünmüyorum.Türkiye'ye yeni geldi.
-O halde o yerlere kızı olarak girmekten başka şansınız yok.Yasal olarak bir arama yapmak için kanıtımız yok.
-Peki.Katlanırım.
-Kerem'e haber vereyim mi?
-Ben veririm,teşekkürler.
Kartlar yeniden dağıtılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓔𝓷 𝓖𝓾𝔃𝓮𝓵 𝓓𝓾𝓪𝓶~𝓚𝓮𝓻𝓮𝓶 𝓐𝓴𝓽𝓾𝓻𝓴𝓸𝓰𝓵𝓾
General FictionBenim en güzel duam sensin Aktürkoğlu..