THIRTY ' YOU OKAY?'

49 0 0
                                    

Elaine point of view

Ik kan het nog steeds allemaal niet geloven ik ga gewoon trouwen met de man van mijn leven. Ja het is heel erg snel, we hebben nog maar net een halfjaar, maar ik ben zo ontzettend gelukkig. De avond was ook echt perfect. Koen had alles ook zo goed geregeld, het verbaasde me echt. Mijn geluk kan echt niet meer op nu. 

'MATTHY IS BACK HOMEEE!' schreeuwt Matthy 'Goh wat jammer weer.' zegt Milo 'Welkom home maatje.' zegt Raoul 'Hey zusje laat mij die ring nu eens goed zien.' zegt Matthy die naast mij op de bank ploft 'Koen vertelde mij dat je hem al had gezien.' zeg ik 'Jaa, maar ik moet toch wel kijken hoe die je staat of nie dan.' zegt hij 'Pff oké dan.' zucht ik en laat Matt de ring zien 'Hey you ok?' vraagt Robbie aan mij 'Ja ik ben oké.' zeg ik terwijl ik niet goed weet of ik wel de waarheid spreek 'Waar is Koentje dan?' vraagt Matt 'Uhh ligt nog in bed het was laat vannacht.' zeg ik 'Hebben jullie het een latertje gemaakt. Is er ook nog iets anders gebeurd?' vraagt Robbie 'Oh no zeker niet wat jij denkt viespeuk.' lach ik 'Wow deze kant van je zusje heb ik nog nooit gezien.' zegt Robbie 'Tja welkom in mijn leven, ze heeft soms dit soort momenten en dan vooral als ze ongesteld is.' zeurt Matthy 'Ohhh daarom hebben jullie niks gedaan.' zegt Milo 'Jullie zijn niet te geloven, jullie denken meteen dat wij het met elkaar gaan doen jemig.' zeg ik 'Wacht hebben jullie het nog niet gedaan?' vraagt Raoul 'Uhm nee, is dat een slecht ding? Ik had kanker en zat vol onder de chemo en bestralingen. Lijkt me niet een geschikt moment om dan seks te hebben of wel.' zeg ik 'Het kan prima joh, daarvoor zijn de bedden in het ziekenhuis toch.' zegt Robbie 'Oh my god Matthy het Lam hebben jullie het serieus gedaan in het ziekenhuis?' vraag ik 'Uhh ik weet niet waar je het over hebt.' liegt hij en gaat dan met zijn handen door zijn haar 'Oh je weet het zo goed waar we het over hebben.' lacht Raoul 'Hoorde ik het net goed heeft Matt het gedaan in het ziekenhuis?' vraagt Koen die komt binnen gelopen 'Yep, maar hij ontkent het.' zegt Milo 'Dat vind ik echt ballen hebben. Jullie durven wel ik zal me er in ieder geval niet voor schamen.' zegt Koen 'Jij moet niet praten, jullie hebben het nog niet eens gedaan.' zegt Robbie 

Koen point of view

Wat boeit dat nou weer dat El en ik het nog niet gedaan hebben. We hebben het juiste moment gewoon nog niet gevonden. Ze moet er namelijk wel klaar voor zijn. Het is dat ze nu ongesteld is, anders had ik het serieus vannacht wel gedaan en ik denk ook dat zij het wou. Ik weet ook dat Elaine nog maagd is, dus als ik het doe moet het voor haar ontzettend speciaal zijn. Het is haar eerste keer en voor haar is haar eerste keer met meteen de juiste persoon, zoiets zou iedereen willen denk ik. 

'Hoe kunnen jullie het nog niet gedaan hebben man, jij bent iemand die het zo snel mogelijk wil doen.' zegt Robbie die naast mij komt staan in de keuken 'Het wordt haar eerste keer het moet speciaal zijn en daarnaast ze moet er zelf klaar voor zijn.' zeg ik 'Wow ze heeft je helemaal veranderd, op een goeie manier.' zegt Robbie 'Jij hebt Matt veranderd tho, Matt is niet een persoon die het op de gekste plekken zou doen. Hoe heb je hem overgehaald?' vraag ik 'Makkelijk door een sip gezicht te trekken, dat is zijn weak spot.' antwoordt hij 'Wauw ik ben benieuwd hoe jullie zijn als jullie over een paar jaar getrouwd zijn.' lach ik 'Ik heb al een ring.' zegt Robbie zacht 'Wat.' zeg ik als ik me bijna stik in mijn eten 'Je hoorde me wel Koen.' zucht Robbie 'Hoe lang heb je die al?' vraag ik '2 maand ofzo.' zegt hij 'Waarom heb je het nog niet gedaan?' vraag ik  'Het is nog te snel, Matt is nog niet ready  voor deze stap.' zucht Robbie 'Ik hoop voor je dat je hem ergens goed verstopt hebt, zodat hij er niet achter komt?' vraag ik 'Yeah natuurlijk hij ligt veilig in een kluis op werk.' antwoordt hij 'Ik hoop voor je dat die daar veilig ligt, meerderen hier hebben een sleutel van die kluis en ik denk dat Matt er ook één heeft.' zeg ik 'Matt gebruikt die kluis toch niet, alleen mijn spullen liggen in die kluis.' zegt Robbie 'Als jij het zegt maatje. En oh als je hulp nodig hebt voor het aanzoek laat het me maar weten.' lach ik 'Wat heb jij te lachen?' vraagt Milo als ik de woonkamer in kom lopen 'Oh niks binnenpretje meer niet.' zeg ik 'Ik geloof er helemaal niks van schat.' zegt Elaine 'Toch is het zo.' zeg ik en druk een kus op haar wang en pak daarna haar hand vast en ik verbrand zowat zo warm is die. 'Babe gaat het wel?' vraag ik bezorgd 'Ja ik ben okay hoezo.' liegt ze 'Schat je bent bloedheet.' zucht ik 'I know ik ben ontzettend knap dankjewel voor die bevestiging schat.' zegt ze 'Babe je weet dat ik het niet op die manier bedoelde.' zucht ik 'Fine ik ben gewoon moe meer niet.' zegt ze 'Dat verklaart niet dat je bloedje heet bent. Ik kan amper je hand vasthouden van de warmte. Je wordt ziek denk ik.' zucht ik 'Pff ik voel me prima zo warm heb ik het niet, zal wel onderdeel zijn van mijn menstruatie. Ik kan niet ziek worden, ik ben nog nooit ziek geweest in mijn leven.' zegt ze 'Jeetje El, hoe kun je het niet warm hebben. Je bent echt hartstikke warm. Ik denk dat Koen gelijk heeft.' zegt Matt bezorgd 'Kom schatje ik breng je naar bed.' zeg ik en til haar naar boven.

We will be alright... ~MATTHY  HET LAMWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu