Bu evrende birkaç tane delta ve birkaç tane vita olduğunu düşünün.Yorum sınırı: 50 (sınır geçmeden yeni bölüm gelmeyecektir.)
Jimin büyük bir hevesle tepsiye koyduğu keki deltanın yanına getirdi. Tepsiden aldığı keki deltanın önüne koyup merakla yüz ifadesini incelemeye başladı. Jungkook kendisine tatlı tatlı bakan çocuğa güldü. "Neden öyle bakıyorsun?" Jimin yakalanmanın verdiği hafif utanmışlıkla dudağını ısırdı. Onun yanındaki sandalyeye oturdu.
"Beğenip beğenmeyeceğinizi merak ettim. Baya bir uğraştım da." Jungkook gülümsedi. "Sen yapmışsın beğenmez miyim?" İşte yeniden o anlardan birine gelmişlerdi. Jimin deltadan aldığı övgüyle yerinde tepinmek hatta birkaç içkiyle bunu kutlamak istedi. Kurdu aynı mutlulukla içinde sevincini belli ediyordu. Vitanın deltadan övgü olması çok hoşuna gidiyordu.
Jimin'in yanakları kızardı. Aldığı küçük ama kendisini oldukça etkileyen iltifat karnında kelebekleri uçurmaya yetmişti. Jungkook aldığı lokmayla hoşnut mırıltılar çıkardı. "Mmm" Jimin ilgiyle onun dudaklarına bakıyordu. "Jimin, emin ol yiyorum." Jungkook gülerek konuştu. Jimin'in dudaklarına bakması daha doğrusu baktığı şekil deltaya oldukça tatlı gelmişti.
"Beğendiniz mi?" Jimin'in saçları hafif esen rüzgarda uçuştu. Bu görüntü çok güzeldi. Jimin gerçekten de güzel bir çocuktu. Gerçi ona çocuk demek biraz garipti ama bunu şimdilik göz ardı ediyordu.
"Gerçekten güzel olmuş Jimin-shi. Arada yap yeriz böyle." Jimin'in karnı kasıldı. Aldığı övgünün yanında deltanın tekrar istemesi Jimin için çok mutluluk vericiydi. "Yaparım hyung." Bu yaştan sonra birine öğretmenim demek saçmaydı. Bu ikisine de tuhaf geldiğinden hyung konusunda anlaşmışlardı.
"O zaman derse geçelim."
.
Jimin ağlamaklı sesler çıkardı. "Tanrım... hiçbir şey anlamıyorum bile!" Jungkook güldü. Eliyle kitabın sayfalarını karıştırırken "On ikinci sınıfta organik kimya konusuna özen gösterseydin zorlanmazdın. Bunun temelini eterlerde işledik." Jimin dudağını büzdü. Kollarını göğsünde bağladı.
"Çalışmıştım zaten!" Jungkook gülümsedi. "Şu an bana trip mi atıyorsun?" Jimin başını iki yana salladı. O an beklemediği bir şey oldu. Büktüğü dudaklara hyungunun parmağı temas etti. "O zaman neden dudağını büktün?" Jimin yutkundu. Jungkook yavaşça elini çekti. "Şey-şey refleks! Evet ondan şey oldu o." Jungkook kıkırdadı. "Güzelmiş. Refleks." Jimin suyundan büyük bir yudum almadan önce "Hmhm." Diye mırıldandı.
.
"Tanrım!" Jimin kucağına aldı yastığa sıkı sıkı sarılırken arkadaşlarına bugün derste olanları anlatıyordu. "Dudağıma dokundu diyorum Taehyung." Hoseok heyecanlı bir şekilde arkadaşını dinlerken Taehyung'un çekemez bir hali vardı.
"Bu adam hep böyle şeyler yapıyor. İcraat göremiyoruz ki." Hoseok her ne kadar Jimin'in keyfini bozmak istemese de Taehyung'a hak verdi. "Maalesef. Hayatında biri olmadığına emin miyiz ki?" Jimin iç çekti ve sarıldığı yastığı bir köşeye attı. "Umarım yoktur. Bunu ona soramam." Sormak oldukça açık olduğundan soramazdı. İfşa olmak istemiyordu.
Henüz.
Taehyung bir süre düşündü. "İki seçenek var." Kendisine dönen arkadaşlarına baktı. "Birincisi, başka bir delta bulmak." Jimin gözlerini devirdi. "Koca aramıyorum Taehyung. Aşk istiyorum." Hoseok'a döndü. "Çok mu şey istiyorum ya!" Hoseok ensesini kaşıdı. "Bro bu böyle olmaz ki. Aylardır ufak temaslar dışında bir sikim olmadı. Eğer bir şey olmasını istiyorsan adım atman lazım." Jimin gözlerini kapattı. Bunu kendisi de biliyordu ama deltadan çekiniyordu.
Hoseok çaktırmadan Jimin'in telefonunu almış mesaj yazmaya başlarken arkadaşının görmediğinden emin oluyordu. "Biliyorum bende adım atmam gerektiğini. Karşısına geçince mal gibi kalıyorum ama." Taehyung odaya dolmuş kokusunun dağılması için camı açtı. Hoseok omega olduğu için kokusu ona bazı durumlarda ağır geliyordu. Hoseok bu ince hareketi fark ettiğinde gülümsedi.
Odada mesaj sesi yankılandığında Jimin telefonunu yatağın içinde aradı. Hoseok ona telefonunu uzattı. "Burada." Jimin kaşlarını çattı. "Jungkook yazmış. Ne alaka?" Mesajı açtığında gördüğü şeyle şok oldu.
Jimin:
Hyung
Bu hafta bir ders daha yapabilir miyiz
Evde olmasa mesela
Dışarıda yapsak
Farklılık olurDelta:
Hmmm
Güzel fikir Jiminie
Tamamm
Saat konusunda anlaşırız"Hoseok sen naptın!?" Jimin şaşkın şaşkın ekrana bakarken fısıldadı. Hoseok gülerek kendini yatağa bıraktı. "Senin yapamadığını yaptım. Dua et bana." Jimin telefonu rastgele yatağa attı ve kendi de arkadaşının üzerine atladı.
Ben çerezlik fic insanıyım. Sen seversin sevmezsin beni ilgilendirmez. Ben kısa yazarım okurum ŞAKAAA kızmayın