Yorum sınırı: 30
"Tanrım! Açıkça bana yürü dedi ya!" Jimin arkadaşlarına delta ile geçen küçük konuşmasını anlatıyor anlattığı her saniye içindeki vitanın sevinçle hareket ettiğini hissediyordu.
"Valla beklemiyordum bunu." Dedi Taehyung. O haftalardır arkadaşının karşılıksız sevmesine alışmıştı. Deltadan bir karşılığın gelmesine şaşkındı. Hoseok ise arkadaşı için çok mutluydu. Jimin güzel seviyordu ve karşılığını aldığı için mutlu olmuştu.
"Şimdi ne olacak peki?" Diye sordu Hoseok. Jimin dudağını büktü. "Açıkcası bilmiyorum. Hala onun yanında heyecanlanıp utanıyorum." Aklına gelen anılarla gülümsedi.
"Umudun olduğunu söylemiş. Bari biraz adım atsa. Baskın olan o hoş." Dedi Taehyung. Bu konularda biraz daha baskın türlerin bir şeyler yapmasını beklerdi. "Onu beklersem uzayabilir. Umut varken bir şeyler yapmak istiyorum." Hoseok düşündüğünü belli eden bir mırıldanma çıkardı. "O zaman bir daha dışarı çıkın. Ne kadar vakit geçirirseniz o kadar iyi olur." Jimin dudağını ısırdı ve kucağında tuttuğu ayıcığı iyice göğsüne bastırdı.
Jimin:
Merhaba hyung
İyi akşamlarDelta:
Sana da iyi akşamlar vitaJimin içi içine sığmayan bir halde nefes aldı. Delta gerçekten de ayarlarıyla oynuyordu. Kalbinin atışını duyuyordu sanki Jimin.
Jimin:
Ben müsaitsen dışarı çıkalım mı diyecektimDelta:
Güzel bir fikir Jiminie
Bu hafta biraz fazla özel ders ayarlamıştım
Programıma bakıp yazayım birazdan
Olur muJimin:
Tabikiii
Bekliyorummm hyungJimin telefonu hemen yanına koydu ve kendini yatağa bıraktı. "Çok heyecanlandım." Dediğinde iki arkadaşı da iki yanına yattı. Odada en çok Jimin'in kokusu hissediliyordu. Jimin ağrıyan karnına elini koydu. "Kusucam galiba." Dediğinde Hoseok kahkaha attı. "Şuna bak ne kadar heyecanlandın." Jimin yataktan aceleyle kalkarken elini ağzına koydu.
"Gerçekten kusucam!"
——
"Her yeri batırdın." Hoseok tuvaleti temizlemeyi bitirmiş yatakta yatan arkadaşının yanına oturmuştu. "Sana kusucam demiştim." Taehyung ikilinin bu haline gülmek dışında bir şey yapmıyordu. "Ne bileyim gerçekten kusacağını. Heyecandan sandım." Jimin rahatlayan midesinde elini gezdirdi. "Telefonu versene bir şey yazmış mı bakayım." Dedi koltukta oturan arkadaşına.
Delta:
Boş vakit yoktu bende birkaç ders iptal ettirdim
Çarşamba müsaitim artıkJimin:
🤭🤭🤭🤭
Ders mi iptal ettinizDelta:
Hmhm
İyi yapmış mıyımJimin:
Evettttt
Buna çok sevindim
💗💗💗💗"Ay kalp fazla mı oldu ya?" Jimin ekranla bakıştı. Hoseok omuz silkti. "Ne olacak? Boşver bir şey olmaz."
Delta:
Kalp mi
Güzelmişş
O zaman çarşamba beraberizBu ficte bitiyo he