3/15

2.5K 255 89
                                    

Yorum sınırı: 50


Delta:
Jimin
Dışarıda ders işleyecek miyiz?

Jimin:
Siktir//
Amınakoyimmmm//
Unuttu sanmıştım//
Aaaa evettt bende bugün yazacaktım size onun için. Ne zaman müsaitsiniz

Delta:
Hmm
Sana ne zaman uygun
Vakit yaratabilirim sorun yok

Jimin dudaklarını dişledi. Vakit mi? Yaratmak mı? "Demek bana vakit yaratacaksın. Aşıksın anlamadık sanki." Kendi kendine kıkırdayıp parmaklarını klavyede gezdirmeye başladı.

Jimin:
O zamann
Yarın üç buçuk desek
Yani okuldan pek vaktim olmuyor
Kurslara da gidiyorum
En boş o arası

Delta:
Tamamdır
Mekana karar verince yazarsın
Orada buluşuruz
Görüşürüz jiminie
Kendine dikkat et

Jimin elini kalbine koydu. "Siktir." Gözlerini kapattı ve kendini dizginlemeye çalıştı. "Sikeyim onunla randevuya çıkacağım!" Buluşma yarındı ama o şimdiden kıyafet sorununu çözmeliydi.

———

"Jimin gerçekten çok yoruldum. Yetmez mi?" Hoseok ve Taehyung giydiği kıyafetlerle Jimin'in önünde durmuş onun bakmayı bitirmesini bekliyorlardı. Jimin giyeceği kombini böyle seçme kararı almıştı.

Başka birinin üzerinde görsem ben ne düşünürdüm.

Bu yüzden en yakın iki dostunu çağırmış aklındaki tüm olası kıyafetleri denettirmeye çalışıyordu. Arkadaşları da bu işten git gide yorulmaya başladığı için mızmızlanmaya başlamışlardı.

"Az kaldı dayanın. Zamanında ben sizin için yaptım." İkili bu söze karşı gelemeyerek sustu. "Aslında Taehyung'un giydiği olur gibi ya. Baya hoş geldi gözüme." Taehyung nihayet bu işin biteceğine sevinerek "Bence de çok güzel! Bunu giy." Dediğinde Jimin biraz daha ayaktaki arkadaşını inceledi.

"Emin olmalıyım. Şunları da deneyin." Ayaktaki iki beden ellerine koyulan kıyafetlerle iç çekerek birbirlerine baktılar.

———

Delta:

Tanrım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tanrım...

Jimin gördüğü fotoğrafla gülümsedi. Delta tuvalete gittiğinde onun telefonundan bunu çektiği anı hatırlıyordu. Deltanın ne zaman fark edeceğini ise beklerken kendi bile unutmuştu fotoğrafın varlığını.

Jimin:
Oy
Şeyyy
Kameranız güzeldi ve bende
Değerlendirmek istedim

Delta:
Ne yalan söyleyeyim
Çok tatlı çıkmışsın

Vita aldığı iltifat ile içi içine sığmıyormuş gibi hissetti. Göğsü gururla kabardı. Deltası olarak gördüğü adam kendisini tatlı buluyordu. Bakıldığında bu da bir gelişmeydi.

Jimin:
Teşekkür ederim hyung
🤭🤭🤭🤭🤭

Delta:
Tanrım o emoji neee
Şirin

Jimin art arda aldığı iltifatlara anlam veremedi. Bugün delta iyi hissediyor olmalıydı. Jimin şu an onunla karşılıklı olup bunları ağzından duymak isterdi.

Jimin:
Şeyyy
Bunları bir iltifat olarak mı
Kabul etmeliyim
🤗

Delta:
Hmmmm
Başka nasıl kabul edebilirsin ki?

Jimin:
O zaman iltifattı

Delta:
Evet jiminie

Jimin:
Utandım

Delta:
Utanmaaaa
Şimdi işime dönmeliyim
Görüşürüz sonradan
Dikkat et kendine

Jimin:
Ederim
Sizde edinnn

Jimin:EderimSizde edinnn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorum atılmama olayı bütün hevesimi alıp götürdü desemm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorum atılmama olayı bütün hevesimi alıp götürdü desemm. Bu sıralar aktif olmaya çalışıyorum sırf ficlere bölüm atmıyorsun gibisinden sözlerinizi haklı bulduğumdan ama bölüm attığımda da karşılığını alamıyorsam bölüm atmama konusunda haklı konuma düştüğümü düşünüyorum.

Umarım dikkate alırsınız.

Teacher  •Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin