Yorum sınırı: 30
"Merhaba Jimin!" Jungkook bütün enerjisiyle salona girdiğinde ağlayan bir Jimin görmeyi beklemiyordu. "Hey neden ağlıyorsun?" Jimin sessiz sessiz gözyaşlarını akıtırken annesinin "Ben çıkıyorum." Dediğini duydu.
Jungkook hemen Jimin'in yanına oturdu ve onu kollarının arasına aldı. "Güzelim iyi misin?" Jimin o kadar kötü bir haldeydi ki aldığı minik lakabı bile duymamıştı. İçli içli ağlarken deltanın sıcak sarılması kendisini git gide sakinleştiriyordu.
"Noldu sana böyle?" Jungkook onun yüzünü görmek için geri çekilmeye çalışsa da Jimin kollarını iyice sıktı ve uzaklaşmasına izin vermedi. "Sadece sana bakacağım." Jimin burnunu çektiğinde "Sarılalım sadece." Dedi. Konuşmak istemiyordu. Deltanın sıcak sarılması içini rahatlatmak için fazlasıyla yeterliydi. Kelimeler olmadan da anlaşabilirdi insanlar.
—-
Jimin iyice sakinleştiğinde geniş masaya oturdular. "Anlatmak istemediğine emin misin?" Jimin başını salladı. "Yeterince dersin vaktini yedim. Özür dilerim hyung." Jungkook kaşlarını çattı. "Neden özür diliyorsun?" Jimin ellerinle oynarken "Dersler konusunda ne kadar titiz olduğunu biliyorum. Vaktin kıymet-" Jungkook onun lafını kesti. "Hiçbir şey şu akıttığın inci tanelerinden önemli değil vita." Jimin yeniden türüne seslenilmesiyle içindeki kurdun ayağa kalktığını hissetti.
"Size bir şey sorabilir miyim?" Jungkook olumlu anlamda mırıldandı. "Birini sevseniz ama onun sizin varlığınızdan bile haberi olmasa ne yapardınız?" Jungkook şefkatle gülümsedi.
"Neden böyle bir şey sordun?" Jimin dudağını ısırdı. "Merak ediyorum." Jungkook elini çenesinin altına koydu. "Kendin için mi bu soru?" Jimin yutkundu. Jungkook ise dikkatle onun mimiklerini kontrol ediyordu.
"Sevilen insan sevildiğini illa fark eder Jimin. Mesela ben senin bana olan ilginin farkındayım." Jimin duyduğu cümle ile gözlerini kocaman açıp içinden büyük bir siktir çekti.
Delta:
Daha iyi misin?Jimin:
İyiyim
Teşekkür ederim sorduğunuz içinDelta:
Güzel
Dikkat o halde kendine
GörüşürüzJimin:
Görüşürüz (15.03)
Hyung(15.47)Delta:
EfendimJimin:
Rahatsız oluyor musunDelta:
NeydenJimin:
Benden
Ben
Hislerimi hep içime attım
Sen rahatsız olma diyeDelta:
Olmuyorum
Senden rahatsız olmam
Çabanın farkındayım
Ama
Hissettiğin gibi yaşamalısın
Hm
Her zaman bir umut vardır Jimin
Cesaretli ol
Bırak
Devamı gelsinSeviyom bu minnoş fici
Beni sıkmıyo
Aksine
Rahatlatıyo
Yazarken zorlanmıyorum kısa zaten