Etikette birinci olmam hakkında birkaç tane konuşma ulaştırıldı. Sanki ilk defa girdik... Oysa Heat ve my Omega gibi ficlerim aylarca etiketlerde kaldı. Garip valla böyle konuşmalar. Kimse kimseye bişi demese güzel uygulama aslında burası.
İyi okumalar.
"Ağlama artık aşkım ya."
Bunu diyenin Jungkook olduğunu düşünürdü herkes ama tam tersi bu sözleri söyleyen Jimin'di. Bugün kızları olacağını öğrendiklerinde ikisi de ağlamaya başlamıştı ama bu duygudan ilk sıyrılan Jimin olmuştu. Jungkook ise aklına geldiği her an ağlamaya başlıyordu.
"Nasıl ağlamayayım Jimin? Küçücük olacak nasıl koruyacağım onu?" Ağlamaya devam etti delta olan. Deltalar yapıları gereği her ne kadar sert olsa da en hassas noktaları yuvalarıydı.
"Minicik." Jungkook ara ara mırıldanarak ağlamaya devam etti. Kızını koruma konusunda endişeleri vardı. Hadi ama o daha önce baba olmamıştı ki! Eve gelirken birçok kitap almış hepsini şimdiden okumaya başlamıştı.
Jimin ise hem onun bu kadar sevinmesine ve kızlarıyla şimdiden bu kadar ilgili olmasına seviniyor hem de onun bu kadar ağlamasına üzülüyordu.
"İki bebeğe sahibim." Dedi vita olan. Bu deltasının gözlerinin kendisine dönmesine sebep oldu. Jungkook burnunu çekti ve gözyaşlarını elinin tersiyle sildi. Hala dolu dolu gözüken gözleriyle "Hayır siz benim bebeğimsiniz bir kere!" Dedi. Bu vita olanı güldürdü.
Jumgkook komidinin üstünden aldığı yağı parmaklarına döktüğünde Jimin hemen anlamış yatağa uzanıp göbeğini açmıştı. Şişmiş karnını gören delta yeniden gözyaşlarını akıtmaya başlamıştı. Kendini tutmaya çalıştığı her an daha çok ağlamak istiyordu.
"Tanrım, niye bu kadar güzel?" Kendi kendine konuştu. Eşinin güzelliğine hafifçe şişmiş göbek güzellik katıyordu. Bu çok şirin bir görüntüydü. "Kızımız sana çekerse onu evden çıkarmamalıyım." Evet, artık dışarısı bir tehdit unsuruydu. Kızını almak isteyen alfalar olabilirdi. Bu gerçekten de çok tehlikeliydi. Jungkook şimdiden üstünde çığ gibi büyüyen babalık sorumluluğunu hissediyordu.
Jimin ise daha rahat olan taraftı. "Aşkım diyorum ki bugün yüzmeye gidelim." Jungkook kararsızlıkla ona bakarken yağı eşinin karnına yaymaya devam etti. "Emin misin? Çok yorulabilirsin." Jimin dudağını yalayıp başını salladı. "Evet istiyorumm. Yüzmeyi özledim." Jungkook onun dudaklarına öpücük bıraktı. "Ben araştırırım yüzme havuzlarını. Bebeğim istiyor madem gideriz."
—————
"Tamam su sıcak. Yavaşça kucağıma doğru gel tamam mı? Sakın atlama." Bir sürü uyarıdan sonra kendini eşinin kucağına bıraktı Jimin. Sıcak su ve eşinin güvenli kolları etrafını sardığında rahatlıkla gülümsedi.
"Bebeğimiz çok şanslı." Dedi Jimin. Eşinin ilgisi şimdiden bu kadar fazlaysa doğduğunda düşünemiyordu. Dediği ile deltadan bir öpücük kazanması eş zamanlı oldu.
—————-
"Tamam her şey hazır." Jungkook çantayı kapatırken konuştu. Yarın hastaneye gidecek ve biricik bebeklerine kavuşacaklardı. Bu yüzden gerekli olan her şeyi çantalarına koymuşlardı.
"Of ben gerginim ya!" Jimin yatakta yatarken elini şişmiş karnında gezdiriyordu. "Taşımak güzeldi. Doğurmak beni bozar." Dedi Jimin. Doğumla ilgili birçok video izlemişti ve gözü yeterince korkmuştu.
"Her şey güzel gidecek aşkım. Ben senin yanındayım." Yorganın içindeki yerini aldı ve eşini kollarının arasına çekti. Elini şiş karnına koydu ve "Bu hissi özleyeceğim." Dedi delta olan. "Yine de bebeğimize kavuşacağımız için çok mutluyum." Dedi Jimin. Evet o da seviyordu onun varlığını bu şekilde hissetmeyi ama kucağında minik elleriyle kendisine uzanırken görmek gibi bir hayali vardı.
İki huzurlu bir uykuya daldığında gece yarısına doğru Jimin hissettiği sancı ile kalktı. Sırtını yatağın başlığına yaslayıp eliyle karnını ovamaya başladı. "Gelmek için heyecanlı mısın?" İçinden konuştu. Deltası hala huzurlu bir uykunun içindeyken karnını ovmaya devam etti. Gittikçe şiddetlenen sancısıyla sızlandı.
Eşini dürttü ve uyanmasını sağladı. "Aşkım." Dolan gözleriyle eşine seslendiğinde delta hemen gözlerini açtı. "İyi misin?" Hemen yerinde doğruldu ve ışığı açıp eşine ulaştı. "Sancım." Konuşacak hali bile gitmişti birkaç dakika içinde. Bebeği şu an kendisini hiç zorlamadığı kadar zorluyordu.
"Tamam hastaneye gideceğiz. Sen burada uzan. Ben çantayı arabaya koyup seni alacağım. Ayağa kalkma. Kucağıma alacağım." Bir yandan konuşup bir yandan üstünü giyinmiş ve çantaları alıp hemen arabaya yerleştirdi ve geri döndü.
Eşini büyük bir dikkatle kucağına aldı. "Sakin ol tamam mı? Bebeğimiz bize kavuşmak için fazla heyecanlandı sadece." Jimin sancılar içinde eşinin kucağındayken bir anda bacak arasında ıslaklık hissetti. Jungkook elini ıslatan sıvıyla korkuyla eşine baktı.
"Suyum geldi!"