9/15

2.1K 228 79
                                    


Yorum sınırı:40

Jimin geldiği evin kapısına bakmayı sürdürdü. Hangi cesaretle deltanın evine gelmişti bilmiyordu. Sadece gördüğü vitanın onun kardeşi olmasını öğrenmesi kendisini çok rezil hissetmesine sebep olmuştu. Sonuç olarak burada yaklaşık on dakikadır sadece kapıya bakıyordu.

Derin bir nefes aldı ve "Yapabilirsin." Dedi kendi kendine. Her ne kadar Tae onunla gelebileceğini söylese de o tek başına gelmeyi seçmişti. Eli kapıyı buldu ve nefesini tutup iki kez hafif bir şekilde vurdu. "Ben zor duydum o nasıl duyacak?" Dedi ve bir kez sert bir şekilde vurdu. İçeriden gelen geliyorum sesini duyduğunda kapıdan bir adım uzaklaştı.

Kapı açıldığında ve deltayı gördüğünde gülümsedi. Onun üst bedeninin çıplak olduğunu görmesiyle gülüşü yüzünde dondu ve gözleri kocaman açıldı. "Tanrım." Dudaklarından dökülen kelimeye engel olamadı. Jungkook yüzü dışında her yere bakan bedenin gözlerini görmek için eğildiğinde Jimin kendine geldi.

"Sana da merhaba Jimin." Jimin yutkundu ve yeniden gülümsedi. "A şey merhaba!" Sesi olması gerekenden yüksek çıkmıştı. Onu bu şekilde görmek bütün özür dileme planlarını değiştirmişti. Ellerini kendine sardı ve "Çok üşüdüm ya." Dedi. Deltanın kapıda bu şekilde çıplak durması kendisini rahatsız ediyordu. Onu görebilecek kişilere karşı bir an önce içeri girmesini istiyordu.

"Otuz iki derecede." Jimin kaşlarını çattı. "Ne?" Deltanın ne demek istediğini anlayamamıştı. "Hava diyorum. Otuz iki derece de üşüyorsun güzelim." Jungkook güzelim dediği anda etrafını saran oldukça tatlı kokuyu fark etti. Jimin kızarmış yanaklarıyla kendisine bakarken tatlı kokusu etrafını kuşatmıştı.

"Kokun gerçekten çok güzel." Dedi Jungkook. Vitayı övmekten geri kalmadı. "Teşekkür ederim delta."'Jimin ilk defa delta demişti. Jungkook şaşırsa da bu yeni hitap kendisini memnun etmişti.

"İçeri gelir misin? Üşüyorsun ya ondan." Dediğinde Jimin yerin dibine girmek istese de yapamadı. Bu rezilliğe katlanmak dışında bir seçeneği yoktu.

Jimin beyazlarla döşenmiş eve girdiğinde Jungkook arkasından onu izliyordu. "Neden geldiğini sormalı mıyım?" Jimin yürümeyi bıraktı ve ona döndü. "Ben gerçekten özür dilerim. Bilip etmeden ileri geri konuştum durdum." Jungkook iç çekti. "Sorsan kim diye iyi olurdu tabi." Jimin ensesini kaşıdı.

"O an vitam biraz şey etmiş olabilir." Jungkook Jimin'e yakın bir mesafede durdu. "Ney etmiş olabilir?" Jimin dudaklarını yaladı ve oldukça yakınında duran deltanın kokusunun ciğerlerini işgal etmesine izin verdi. "Kıskanmış olabilir." Baş parmağı ve işaret parmağını yüz hizasında yaklaştırdı. "Birazcık." Jungkook gülümseyerek onu taklit etti. "Birazcık mı?" Parmaklarını birleştirdi ve "Bu kadar mı?" Dediğinde Jimin ellerini indirdi.

"Dalga geçmesene ya!" Mızmızlanması Jungkook'a çok tatlı geldi. "Yerim seni." Jimin gözlerini kocaman açtı "Yer misin?" Jungkook başını salladı "Yerim." Dedi kısaca. Sonra işaret parmağını onun pantolonunun kemer takma yerine geçirip kendine çekti.

Jimin'in göğsü beklemediği hamleyle deltanın göğsüne çarptı. Jungkook onun dudaklarına eğildi. Dudakları arasında çok az bir mesafe varken "Yiyim mi?" Jimin yutkundu. "Yesen mi ki?" Ne diyeceğini bilmiyordu. İlk defa yaşadığı bu şeyler vücudunda değişik fizyolojik tepkilere yol açıyordu.

Jungkook oldukça hafif hissedilmesi zor bir öpücük bıraktı vitanın dudaklarına. "İstersen." İşaret parmağı hala yerini korurken diğer elini de vitanın ince beline yerleştirdi. Jimin gözünü kapattı ve onun dudaklarına değen nefesine odaklandı.

"İstiyor musun?" Jimin sarhoş bir edayla "Hmhm." Diye mırıldandığında Jungkook gülümsedi. Gülümsemesini hemen durdurdu. Vitanın gözlerini açıp deltanın gülümsediğini görmesi dalga geçiyor gibi bir algı yaratabilirdi.

"Duymak istiyorum vitam. İstediğini." Jimin vitam kelimesini duyduğunda elini onun göğsüne koydu. "İstiyorum deltam." Jungkook ona uyum sağladı ve gözlerini kapatıp dudaklarını onun dudaklarına uzattı. İkilinin dudakları büyük bir uyum içinde birleştiğinde yavaş yavaş birbirlerine doya doya öptüştüler. Jungkook işaret parmağını pantolondan kurtarıp onu da beline yerleştirdi. Jimin sol elini onun boynuna koyduğunda Jungkook öpüşmeyi biraz daha hızlandırdı.




Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ÖPÜŞTÜRDÜM YAPTIM BUNU YAPTIM SHİT ZAFER DANSI 💃💃💃💃💃💃💃💃

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ÖPÜŞTÜRDÜM YAPTIM BUNU YAPTIM SHİT ZAFER DANSI 💃💃💃💃💃💃💃💃

Kaçtımmmm

Teacher  •Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin