14/15

1.8K 197 64
                                    

Yorum sınırı: 50

Evet normalde bölümleri kısa bir fic ama diğer bölümlere kıyasla biraz daha uzun bir bölüm bu.  Diğer bölüm final sonra 5 bölümlük özel bölüm serisine gireceğiz. Toplamda 20 bölüm ve kapanış.

ALKIŞŞŞŞŞŞ

İyi okumalarrr...

"Deltam..." Jimin deltasına seslendiğinde yeşil gözleriyle ona döndü Jungkook. "Efendim yavrum." Jimin onu kolundan çektiğinde Jungkook kalktı ve vitasının üzerine yerleşti. Jimin'in bacakları genişçe iki yana açılmıştı. Bacaklarının hemen arasında ise Jungkook vardı.

Jungkook onun boynuna eğildi ve dudaklarını koku bezlerinde gezdirdi. Buram buram vita kokusu kendisini mest ederken onu işaretledi. Kendi gibi kokmaya başlayan vitası ile dudaklarında bir gülümseme oluştu.

"Benimsin." Jungkook onun kulak memesini ağzına almadan önce konuştu. Jimin kulak memesinin emilmesiyle uyarılmaya başlandığında gözleri mor rengini almaya başladı. "Seninim." Jungkook sırıtarak diliyle ıslak bir yol çizdi ve onun boynuna ulaştı.

"Çok güzelsin." Jimin boynunun emilmeye başlanmasıyla iç güdüsel olarak belini kaldırdı. Delta onun canını acıtmayacak şekilde karnından bastırdı ve vitanın  sırtının yeniden koltukla birleşmesini sağladı.

"Uslu ol yavrum." Jimin yeniden dudakları birleştiğinde iç çamaşırının üstünden penisinin okşanmaya başlamasıyla deltanın ağzına uzak mırıldanmalar bırakıyordu. "Mmm" Jungkook onun mırıldanmasını her duyduğunda kontrolün elinden gidip hırçın birine dönüşüyor gibi hissediyordu.

Jungkook dudaklarını onun dudaklarından ayırdı ve orta parmağını vitanın dudaklarına bastırdı. "Deltan için em güzelim." Vita dudaklarını araladı ve onun parmaklarını ağzına kabul etti. İyice emip ıslattığında Jungkook parmağını çekti ve onun iç çamaşırından içeri soktu.

Jimin oldukça ıslanmıştı. İç çamaşırı sırılsıklam olmuş vita sıvısı deliğini tamamen ıslatmıştı. "Deltası için hazır bir vita. Ne kadar da tatlı." Jimin içine rahatlıklala kayan parmağı hissettiğinde kısa bir an nefesini tuttu.

"Delta..." Vitanın elleri saçlarını buldu ve kendinden geçmiş bir şekilde mor gözleriyle deltaya baktı. Kalçasını hareket ettirdi. Bu deltanın parmağını hareket ettirmesi için bir işaretti. Delta işareti rahatlıkla anladı ve parmağını dar duvarlar arasında hareket ettirmeye başladı. Jimin kısık kısık inliyor ıslak dudaklarıyla deltasına mükemmel bir görsel şölen sunuyordu.

Jungkook diğer elini iç çamaşırının kenarlarında gezdirdiğinde Jimin kalçasını kaldırdı. "Çıkar." Jungkook muzip bir gülümseme ile onun iç çamaşırını çıkardı. Islanmış deliği ve sertleşmiş penisi gördüğünde Jimin'in dudaklarına eğildi.

"Deltandan bu kadar çok mu etkileniyorsun vita." Kendi aleti de şişmiş kendisini zorluyordu ama Jimin'i zorlamak gibi bir niyeti yoktu. Şu an sadece onu memnun etmek istiyordu. "Bu şekilde boşalabilir misin tatlı vita." Jimin başını sallarken içine yerleşen iki ve üçüncü parmağı da hissetti. Bununla birlikte büyük bir inleme bıraktığında Jungkook onun mor gözlerine baktı. "Ne kadar da tatlı." Jungkook onun yüzünün birçok yerine öpücük bıraktı.

Jimin sona yaklaştığını hissederken kendini kastı. Jungkook elini onun beyaz ve pürüzsüz bacağına koydu ve hareketlerini hızlandırdı. Jimin içine hızla girip çıkan parmaklarla kafayı yiyecek gibi hissediyordu. "Delta içime gir." Yalvarır ses tonunu duyan Jungkook yeşil gözlerini onun gözleriyle birleştirdi. Parmaklarını deliğinden çıkardı. "Deltan bunu yapabilir mi?" Jimin kollarını onun boynuna doladı. "Lütfen yap." Bir elini onun boynundan indirip sertleşmiş penisi tuttu. Pantolondan bile belli olan sertlik deltasını epey zorluyor olmalıydı.

Teacher  •Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin