Özel Bölüm

1.1K 127 9
                                    



Sevgili bebeğimiz,
Bugün senin haberini aldığımda elim ayağım birbirine dolaştı. Beklenmedik bu haber yaşadığım süre boyunca aldığım en güzel haberdi. Şimdi bu deftere sen doğana kadar önemli olan her anımızı yazmak istiyorum. Şimdi benim babana bunu nasıl söyleyeceğimi düşünmem gerekiyor. Lütfen sağlıkla kucağımıza gel.

Jimin

Sevgili bebeğimiz,
Senin haberini aldığımda dünyalara sahip olduğumu hissettim. Ben bir delta olarak hayatım boyunca var olma sebebim ailem. Jimin bana bunu verdi. Sen benim için en değerli hediyesin. Sağlıkla gel bebeğimiz.

Jungkook

Sevgili bebeğimiz,
Bugün baban eve geldiğinde elinde birçok poşet vardı. Dayanamamış ve bir sürü oyuncak almış senin için. Ona her ne kadar daha erken olduğunu söylesem de beni pek dinlemiyor. Seni bu kadar seviyor olması içimi ısıtırken seni kucağımıza almak için sabırsızlandığımızı bilmeni isterim.

Jimin

Sevgili bebeğimiz,
Bugün biraz beni zorladın. Kustum ve bir şey yememe izin bile vermiyorsun. Sanırım fazla doydun kkkk gelince baban bize biraz kızacak ama en güzel şekilde bizi doyuracağına eminim.

Jimin

Sevgili bebeğimiz,
Jimin şu an uyuyor ama benim gözüme uyku girmiyor. Yarın cinsiyetini öğreneceğiz. O kadar heyecanlıyım ki. İçimden bir ses erkek olacağını söylüyor. Baban kız diye düşünüyor ama bence erkek olacaksın. Her ne olursan ol sen bizim biriciğimiz olacaksın. Türün ya da cinsin bunu etkilemeyecek. Seni çok seviyoruz.

Jungkook

Sevgili kızımız luna,
EVET CİNSİYETİNİ ÖĞRENDİK. Kız olacaksın. Jungkook aklına geldiği her an ağlıyor benimse içimde birçok his aynı anda yaşanıyor. Seni bekliyoruz kızım. Artık odanı yapmaya başlayacağız. Çok bekletme bizi tamam mı? Seni çok seviyoruz.

Jimin

Lunam,
Bugün senin haberini aldığımda ilk düşündüğüm seni bu kötü dünyadan nasıl koruyacağım oldu. Seni çok seviyorum. Sen benim yaşama amacımsın hemen gel olur mu? Kucağıma gelmen için çok sabırsızım. Seni çokkkk seviyoruz meleğim.

Jungkook

Böyle kısa ve bebeklerine olan sevgilerini gösteren bir bölüm olduuu. Ama merak etmeyin düzgün özel bölüm daha gelecek 2 tane. Sonra maalesef vedalaşıyoruz bu ficle.

Teacher  •Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin