Yorum sınırı: 50
Kaldı 3 bölüm... sonra korkulan gerçek vedalaşıyoruz bu ficle... AMA CEYLİNİNİX ÇALIŞMALARA BAŞLADI OMEGAVERSE ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ YAZIYO rahatkeeeeee
İyi okumalarrr öpüştük 🤭🤭
"Aşkım dur geliyorum!" Jimin duştan çıkmış bornozunu giyerken eşinin sesini duydu. Eş zamanları olarak banyonun kapısı açıldı ve içeri delta girip anında onun kolunu tuttu. "Yavaş yürü kayma." Jimin onun bu haline güldü.
Jungkook bebek haberini aldığından beri çok dikkatli birine dönüşmüştü. Jimin'in üzerine titriyordu. Jimin onun bu halinden ne kadar memnun olsa da arada bir sinirleniyordu.
Eşinin desteğiyle banyodan çıkıp yatak odasına geldiklerinde yatağa oturdu Jimin. Jungkook hemen onun üstlerini getirdi ve giymesine yardımcı oldu. "Yat bakalım." Jimin yattığında yorganı üzerine örttü ve kurutma makinesini almaya gitti.
Geri geldiğinde eşi kendisine öpücük attığında kocaman gülümsedi ve hemen vitasına yaklaşıp dudaklarına öpücük bıraktı. Jimin saçları deltası tarafından kurutulurken keyifli bir şekilde yatmaya devam etti.
"Alışverişe gitmek istiyorum." Jimin dudaklarını büktüğünde deltası tarafından bir öpücük daha kazandı. "Gidelim meleğim ama hasta olma biraz ısın tamam mı?" Jimin başını sallayıp yorganın içinde kalmaya devam etti. "Sende gel." Sızlanan vitasıyla gülümsedi Jungkook.
"Yemek yapmayı bitireyim hemen geleceğim meleğim. Çok sürmez tamam mı?" Jimin ofladığında Jungkook onun yanağından makas aldı ve mutfağa döndü. Jimin hamile olduğunda ilk işlerinden biri dışarıdan yemek yemeyi kesmek olmuştu. Dışarıdaki yemekler ne olduğu ya da nasıl yapıldığı belli olmayan sağlıksız yiyeceklerdi. Bu yüzden kendini son derece geliştirmiş evde yemek yapmayı öğrenmişti.
Tae:
GÜNAYDIN AŞKLARIMHoseok:
Noldu yaJimin:
Günaydın💗Tae:
Dün gece afet bir omega ile tanıştımHoseok:
Al işte
Sal şu insanları artıkJimin:
Sonra nolduuuTae:
Benim tatlı Jiminime bakkkk
Hiç senin gibi sevimsiz mi🤢Jimin:
🤭🤭🤭Hoseok:
Sus ve anlat
SikmiyimTae:
Ya işte tanıştık numarasını falan aldım
Sonra gece yazdım
Engelledi mkHoseok:
Ne
ŞELDPWMXPWLDPSLSŞSLS
PUAHAHAHAHAHAHAJimin:
Ay OENDISMSLWÖSLSHoseok:
Engelleyecekse niye numarasını vermiş aqTae:
Valla bi sikim anladıysam arap olayımJimin:
ÜzülmeeeeTae:
Yok ztn üzülmüyom
Sadece güzeldiJimin:
🥺"Aşkım!" Jungkook içeriden seslendiğinde telefondan başını kaldırdı Jimin. "İstersen gidebiliriz artık!" Jimin yerinden doğrulurken konuştu. "Tamam geliyorum."
Tae:
Ülkede düzgün omega kalmadı ki
Bizden de bi Jimin evlendi
Hoseok valla açıkta kaldık
30 yaşına kadar evlenmezsek
Evlenelim