Yorum sınırı: 40 (5 Bölümlük özel bölüm serisi için sınır koyuyorum.)
Fic bitti be 😔😔😔😔😔😔😔
Ben yazarken çok keyif aldım umarım sizde okurken keyif almışsınızdır.Etiketlerde birinciyiz hala🫡
O zaman bitirelim mi?
İyi okumalar...
Her şeyin üstünden iki buçuk ay geçmişti. Jimin annesiyle barışmış ve Jungkook ile mühürlenmişti. Hayatının en mükemmel günlerini yaşıyordu belki de. Şimdi ise okuldan çıkmış biricik sevgilisinin yanına gidiyordu.
Jungkook özel ders vermeye birinin evine girmişti ve Jimin ile orada buluşup oradan da gezmeye gideceklerdi. Son zamanda Jimin fazla vakit geçiremediklerini söylüyor ve sızlanıp duruyordu bu yüzden Jungkook özel ders vermeyi azaltmıştı.
Vitası önceliği olduğu için bunu yapmakta bir sorun görmemişti.
Jimin otobüse binip Jungkook'un verdiği konuma yakın bir yerde indi ve yaklaşık beş dakika kadar yürüdü. Evin önüne geldiğinde beklemeye başladı. Jungkook'un dersinin bitmesine yalnızca yedi dakika kalmıştı.
Bu sürede kulaklığını takmış açtığı playliste mırıldanarak eşlik ediyordu. Yedi dakika çabucak geçmiş kapı açılmıştı. Jimin anında kapıya döndü ve eşini gördüğünde gülümsedi. "Aşkım!" Geldiğini seslenerek belli ettiğinde Jungkook kocaman gülümsedi küçük olana.
Jimin Jungkook'un arkasında durup kendisine bakan omegayı gördüğünde el salladı. Eşinin işi buydu bu yüzden samimiyet göstermesi gerektiğini düşündü. Omega ise ona göz devirmiş ardından gülümseyerek deltaya dönmüştü. Bu Jimin'in dikkatinden kaçmamış vitanın onların yanına gitmesine vesile olmuştu.
"Hocam diyorum ki derslerimizi haftada ikiye mi çıkarsak?" Omega olan konuştuğunda delta gülümseyerek eşine döndü ve onun yanağına öpücük bıraktı. "Maalesef. Belli günleri ders için ayırdım. Diğer günlerde eşimle ilgileniyorum." Jimin kendisine sarılan deltasıyla omeganın gözlerinin içine bakarak sırıttı.
Omeganın kıskanç feromonları hissedildiğinde Jungkook kaşlarını çattı. "Neyse biz gidelim." Eşinin elinden tutup hemen oradan uzaklaştırırken Jimin sinirle arkasına gidişlerini izleyen omegaya bakıyordu.
"Meleğim bana bak. Bir daha gitmeyeceğim ona ders vermeye." Jimin kıskanmış bir şekilde deltasına döndüğünde Jungkook onun alnını ardından da dudaklarını öptü. "Benim vitam çok mu kıskanç ne?" Jimin onun dediği ile yüzünü buruşturdu ve dediklerini taklit etti. Bunun üzerine Jungkook kahkaha attı.
"Pekala nereye gideceğiz?" Jungkoom sorduğunda Jimin aklına gelen şeyle kocaman gülümsedi. "Bugün için güzel bir planım var Kookie! Kendini bana bırak."
Jimin otobüsün düğmesine bastığında Jungkook gördüğü hastaneye kaşlarını çatarak baktı. "Neden buraya geldik?" Jimin hafif dolmuş gözleriyle deltaya döndü.
"Bebeğimize bakacağız."
PARAMPARÇAYIM ŞU AN NASI AYRILCAM BU FİCTEN ALLAHIM YARDIM HELP SOS