4/15

2.5K 250 74
                                    

Yorum sınırı: 50


Jimin geldiği yerde gözlerini gezdirdi. Hyungunu görmeye çalışsa da başaramadı. Henüz gelmemiş olmalıydı.

Jimin:
geldim

Delta:
Birazdan oradayım
Sen otur güzel bir yere
Dışarısı soğuk üşüme

Jimin:
Tamamm

Jimin Jungkook'un kendisine olan düşünceli hareketlerine bayılıyordu. Bu anlar çok olmazdı çünkü konuşmaları ders içinde ufak tefek konuşmalarla sınırlıydı. Bugün yaptıkları ise çok farklıydı. Jimin bunu bir randevu sayıp saymama konusunda emin değildi.

Jimin köşede bir masa gördüğünde buranın içini ısıttığını hissetti. Sandalyeler salıncak şeklindeydi. Jimin hemen oraya yerleştiğinde Jungkook'un burayı beğenip beğenmeyeceğine emin olamadı. Gelince kendisine sorabilirdi. Çantasından kitapları çıkaracaktı ki bunu erteledi.

"Jimin." Jimin gelen sesle arkasını döndüğünde gördüğü bedenle kocaman gülümsedi. "Hoşgeldin hyung." Jungkook gördüğü masayla gülümsedi. "Hmm burada sallanmaktan ders yapabileceğine emin miyiz vita?" Jimin'in gözleri kocaman açıldı. Hyungu ilk defa ona türüyle hitap etmişti.

"Şey..." Jimin anlık şokla ne konuşacağını şaşırdı. Jungkook ise onun feromonlarından utandığını anlayabiliyordu. "Ney vita?" Jungkook şu an onunla çok fena uğraşmak istiyordu.

Jimin'in yanakları iyice kızardı. "Belki ben ders yapmak istemiyorsam?" Jungkook kaşlarını kaldırdı. İçindeki deltanın hareketlendiğini hissetti. "Hmmm peki ders yapmayıp ne yapacağız?" Deltanın istediği vitanın ağzından daha net cümleler duymaktı.

"Konuşsak." Jungkook sessiz kaldı ve yavaşça oturdu. Çantasını yana bırakıp rahatça yerine yayıldı. Karşısındaki sandalyeyi gösterdi ve "Oturmayacak mısın?" Dedi ayaktaki çocuğa.

Jimin kabul edilmişliğin verdiği mutlulukla onun karşısına yerleşti. "Seni tam olarak anlamıyorum Jimin. Bu yüzden geriliyorum sanırım." Jimin dudaklarını birbirine bastırdı.

Bugün için şansını daha fazla zorlayıp ondan hoşlandığını mı söylemeliydi ya da herhangi bir şey söyleyip bugün için elde ettiklerinle mi yetinmekiydi?

"Hyung son zamanda sınav dönemi biliyorsun. Kendimi çok baskı altında hissediyorum. Ailemi zaten biliyorsun. Kimse beni anlamıyor çok çaresiz hissediyorum. Arkadaşlarıma anlatamam çünkü hepsinin tek derdi rekabet." Şimdilik güzel bir bahaneydi. Hem onunla yakınlaşıp bir samimiyet oluşturmak ve sonra hoşlandığını söylemek daha iyi olurdu.

Jimin etrafının Jungkook'un rahatlatıcı feromonlarıyla sarıldığını hissetti. Delta iyi hissetmesini istiyor olmalıydı. "Gerçekten başarılı birisin Jimin. Çevrene kulak asmadığın takdirde gerçekten başarılı olacaksın." Jimin gülümsedi. Jungkook kendisine şefkatli bir şekilde bakarken çığlık atmamak çok zordu.

Jungkook ise onun dalmış halinin hoşlantıdan değil de moral bozukluğundan olduğunu düşündü. Onu iyi hissettirmek için hızla konuyu değiştirdi. "Ben biliyorsun ki normalde öğretmen değilim. Yani kimya okumayı bitirdim ve gelirim olması için kimya dersleri veriyorum." Jimin başını olumlu anlamda salladı.

"Şimdiye kadar senin gibi birkaç kişiye daha ders verdim ve sana bir sır hiçbiri senin gibi değil." Jungkook sözlerinin üstüne göz kırparak küçük olana baktı. Jimin kocaman gülümsedi. Onun tarafından övülmek çok güzeldi.

"Hyung dondurma yiyelim mi?"

.

Jimin gülmekten ağrıyan karnını tuttu. Kafeden çıkarken kahve almışlardı. Sahil yolunda yürürken elindeki kahveleri içiyorlardı. Jungkook ile vakit geçirmek gerçekten çok keyifliydi. Jimin onun dersteki ciddi tutumundan tamamen sıyrıldığını ve oldukça enerjik biri olduğunu kolaylıkla anladı.

"Gerçekten mi?" Jimin gülmeye devam ederken inanamayarak sordu. Jungkook kafasını salladı. "Cidden. Manyak biriydi. Bir tanesi de çocuğuma özel ders verdiriyorum demek için beni çağırıyordu. Yemek yiyip çıkıyordum." Jimin şaşkınlıkla gözlerini açtı.

"Yok artık." Jungkook onun saçlarını karıştırdı. "Var artık. Tanrım çok tatlısın." Ellerini onun saçlarından çektiğinde Jimin dondu. Ağzında pipetle hyunguna bakıyordu. "Kalbime inecekti." Fısıldadığında Jungkook duysa bile "Ne dedin?" Dedi. Jimin ise yürümeye başlayıp "Bir şey demedim ki!" Dedi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorum yorum yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorum yorum yorum

SUNUM SUNUM

Teacher  •Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin