Yorum sınırı:40
Diğer bölüm bu ficin en uzun bölümünü yazmayo düşünüyorum. Bin kelime kadar. Her şeyi güzelce bir toparlayalım yahu🎀
Jimin evde yalnızdı. Deltası özel ders için yarım saat kadar önce evden çıkmıştı. Burada ilk günü olmasına rağmen eve şimdiden alıştığını hissediyordu.
Buraya gelirken hiç kıyafet almadığı için pişmandı. Üstündekiler artık kirlenmişti ve yıkaması gerekiyordu. Üstünü ve altını çıkarıp iç çamaşırı ile kaldığında üstüne deltasının bol bir tişörtünü geçirdi.
Tişört kalçasının az bir kısmını açık bıraktığında bunu önemsemedi sonuçta evde tekti. Kıyafeti yıkandığında kurutma makinesi atar ve delta gelmiş olana kadar eşofmanlarını yeniden giymiş olurdu.
Mutfağa geçti ve yedikleri çikolatalı kekin bulaşıklarını bulaşık makinesine yerleştirmeye başladı. İşi bittiğinde kendini koltuğa bıraktı. Canı çok fazla şeker istiyordu ama burada olduğundan emin değildi. Kendi odasının çekmecesinde bir sürü lolipop olurdu oysaki.
Mutfaktaki çekmeceleri karıştırmaya başladı. Soldan ikinci çekmeceyi açtığında çekmecenin ağzına kadar çikolata dolu olduğunu gördü. Bununla birlikte yüzünde büyük bir gülümseme oluştu. "Şanslı günümdeyim." Çekmeceyi biraz daha karıştırdığında gördüğü kolalı ve çilekli lolipop ile odada mutlu olduğunu belli eden feromonları çoğaldı.
Kolalı lolipopu hemen açıp yemeye başladığında mutlulukla etrafında döndü. Vitası ise memnundu. İkisinin de sevdiği şeylerden biriydi lolipop. Koltuğa yüz üstü uzandı.
(Bu şekilde düşünün)
(Bacaklarını da böyle kaldırmış ve bu şekilde telefona bakıyor)
Telefona bakarken vaktin nasıl geçtiğini anlamamıştı bile. İçeri giren deltasıyla şaşkınca baktı ona. Delta gözlerini onun açıkta kalmış bacakları ve kalçasında gezdirdi. Jimin bunu fark ettiğinde lolipopu emmeyi bıraktı ve gözlerini kırpıştırdı. Yanakları sımsıcak olmuştu. İkisi de donmuş bir şekilde birbirlerine bakıyordu.
İlk kendine gelen delta oldu. Koltukta oturan bedenin yanında dizlerinin üstüne geldi. "Bu ne kadar hoş bir karşılama böyle." Elini vitasının bacağına koyduğunda Jimin onun gözlerine karışmaya başlayan yeşili gördü.
Jimin yerinde ona doğru döndüğünde Jungkook elini onun bacağının iç kısmına yerleştirdi. "Kıyafetlerim yıkamada." Elinde tuttuğu lolipop ve büzdüğü dudakları deltanın içindeki ipleri koparmaya yetiyordu. Jungkook kendine dönüp olan lolipopu ağzına aldı ve kısa bir an emdi.
"Hmm güzelmiş." Yüzünü vitanın yüzüne yaklaştırdı. "Ama dudaklarından daha güzel olacağına eminim." Jungkook onun alt dudağını dudakları arasına aldı ve emdi. Ağzına yayılan kola aromasıyla iyice kendinden geçtiğini hissetti.
"Çok-çok güzel." Jungkook kendinden geçmiş bir şekilde baktığında Jimin sertliğine doğru kayan eli hissetti. Jungkook bacağının iç kısmında duran elini git gide penisine yaklaştırırken vita dudağını ısırdı.
"Isırma. Isırmak yerine beni öpebilirsin." Deltasının kullandığı kelimeler vitanın kontrolü eline almasını sağlıyordu. Jimin kendini tutmaya çalıştı.
"Delta..."
Bir sonraki bölüm smut desemmmm💗