Herkese Merhaba. İyi günler ve iyi okumalar dilerim.
Yazım hatalarına olursa, kusuruma bakmayım.
Daha yolun başındayım bu gün çok az okumam var. İnşeAllah sabırla yazacağım. Diliyorum ki kalemi mi daha büyük kitleye ulaşdırırım.📍Albaros'un Dünyasına hoşgeldiniz."
Kim bu adam, bilmiyorum ama kesinlikle kafayı sıyırmış. İnsan tanımadığı birine, böyle laflar edermi?
İnsanlar, ne kadar da kadarda terbiyesizleşmiş.*Siz_"Bakın tanımıyorum siz kimsiniz, ama ne hakla böyle konuşuyorsunuz? Yalnış numaraya yazmışsam, yalnış numara deyin geçin. Sizi şikayet edeceğim.
*0543***_" Bende sizi hakaretden dolayı, dava edeceğim."
Ne diyordu bu adam, ne hakaretinden bahsediyordu? Çattık ya
*Siz_"Ben size ne zaman hakaret etdim. Beni rahatsız etdiyiniz için, sizi şikayet edeceğimi söyledim."
*0543****_"Bana değil, anneme hakaret etdiniz. Ne hakla ya, siz insanlar, nasıl tanımadığınız insana karşı böyle iğrenç sözler söyleye biliyorsunuz."
Annesimi? ne oluyor ya. Ben gerçekten anlamıyorum, galiba beni biriyle karıştırdı. Bunun başka bir açıklaması olamazdı.
Ben kimsenin annesine hakeret etmedim. Bu adamı bile tanımıyorum.
Senaa! başıma ne oyunlar açıyorsun.
*Siz_" Ne zaman oldu bu olay? Siz her halde beni biriyle karıştırdınız. Ben kimsenin annesine hakaret etmedim, sizide tanımıyorum. Arkadaşım numaranızı, pizzacı diye bana atdı bu kadar."
*0543***_"Aa öylemi ? Bende düşündüm ki, yaptığın şeyden dolayı pişman olub bizzat özür dilemek için yazdın."
*Siz_*Yeter! Yazmayın bana, gerçekten şikayet edeceğim. Derdiniz kiminle bilmiyorum ama o kişi ben değilim."
Numarayı engelleyip uygulamadan çıktım.
Hemen Sena'yı aradım, uzun süre çaldıkdan sonra aramayı cevapladı."Semra, pizza işi yaş ya, bende şimdi sana yazacaktım, misafirlerimiz geldi."
"Sen bana kimin nuramasını verdin?"
Sesimi istemedende olsa yükseltmişdim.
"Ne demek kimin numarası? bir sokak ötedeki yeni açılmış pizza dükkanının."
"Yalan söyleme Sena. Adam bana demediğini bırakmadı. Ben annesine hakaretmi etmişim ne, tanımıyorum bile. Sapıkmı ne? yada sen bana şaka yapıyorsun, arkadaşlarınla plan kurdun."
Gerçekten bu dediğime inanmak istiyordum. Yoksa o adamın, peşimi bırakacağını hissetmiyordum.
"Bak Semra, banada Lisa verdi numarayı, ben bilmem her halda yalnış kaydetmiş. Engelle gitsin sapık falan olur şimdi. Böyle şeyin şakasıda olmaz"
"Tamam sonra konuşuruz" diyerek aramayı sonlandırdım.
Hemen odamdan çıkıp mutfağa geçdim, annem yemek hazırlıyordu."Anne ben Sena'lara geçe bilirmiyim?"
Bir süre düşündükden sonra başını salladı.
Git demekdi. Konu Sena olunca, her daim iznim vardı.Askılıktan hırkamı alıp üzerime geçirdim akşam havası serindi.
Asansör kullanmayarak merdivenlerden indim, 5. katda kalıyorduk ve ben alsa asansör kullanmazdım. Spor niyetine ayakla kalkıyordum.
Apartmandan çıkıp, bir sokak ötedeki yeni açılmış pizzacı dükkanına doğru ileriledim. Adını da bilmiyorumki dükkanın. Daha önce tadilat işleri apardıklarını görmüşdüm, açılışınıda şahitlik etdim, lakin bir kere dönüpde adına bakmadım. Her şey, o kadar anlamsız geliyordu ki bana hayatda. İnsanlar, nelerise başarıp bir yerlere geliyor ama ben kısıtlandığım için hayellerimden vazgeçmişdim.
Dükkanın önüne geldiğimde, telefonumu çıkarıp engellediğim numaralardan, sözde pizzacının numarasına baktım. Kapının üzerinde ki, "Sifariş için iletişime geçin" yazısının altında ki numarayla tutuşduruğumda, sadece 2 rakamında fark vardı. Ama bu iki rakam, numarın başında ve sonundaydı. Lisa'nın yalnış kaydetme olasılığı yok gibiydi. Ama düşündüm, bu aralar sınav stresi yaşıyordu. Dikkat etmemiş ola bilirdi. Lakin, yazdığım kişi beni tanıyordu
Sözde annesine hakaret etmişdim, kafam allak bulakdı. Gerçekten, bana eşşek şakası yaptklarını düşünmeye başladım bile. Lisa, deli dolu birazda hayatında çokca yalana yer vermiş kızdı. Yalana başvurması ailesi yüzündendi, onunda ailesi en az benim ailem gibiydi.
Belkide bu konuyu burda kapatmalıydım, sabah ola hayr ola. Kızlarla konuşurdum, onların başından altından çıkmadıysada, her hangi bir sapıka yazmış ola bilirdim. Önemli olan, engelledim bitdi. Bir daha yazmazdı umarım.
*
Sabah, 0alarımın muhteşem ötesi sesiyle uyanıp, tekrar uyumuşdum. Şu anda da kalvatlı yapmadan, yerimde uzanıyordum.Saat öğlen 12'e geliyordu. Telefonumu da sessize almışdım ki kimse beni rahatsız etmesin. Komidinin üzerinden telefonu elime alarak, arayan soran yok mu diye baktım.
Whatsappdan 30. bildirim vardı.
Kızlar, sabah sabah koyu muhabbet etmişlerdi galiba.Uygulamaya girdiğimde
30. bildiriminde tanımadığım bir numaradan olduğunu gördüm.*0542****_"Beni engelleyince, kurtulacağınımı düşündün?"
*0542****_" Yalnış düşünmüşsün."
*0542****_"Ben anneme hakaret eden kişiyi, asla bağışlamam."
*0542_****" Uzun zamandır seni arıyordum."
*0542****_"Kader işte kendi, ellerinle yazdın bana."
*0542****_"Bana yazdığını gördüğüm zaman,özür dileyeceğini düşündüm.
Yanılmışım."*0542****_"Semra! mesajlarımı üsten okuyorda cevap vermiyorsan tam bir korkaksın."
*0542****_"Pardon, tam bir ergensin demek istedim böyle şeyleri anca bir ergen yapar."
*0542****_"Seni dava edeceğimi bir daha söylemek istedim."
*0542****_"Hey"
*0542****_"Seni küçük şeytan, cevap vermedikçe sinirleniyorum. Kaçtığını mı sanıyorsun?"
Daha fazla devamını okumadan cevap yazdım. Kimse beni, boş yere suçlayamazdı. Hemde hiç tanımadığım bir insan.
*Siz_"Kanıtla o zaman! Senin annene ne zaman hakaret etmişim."
Bir dakika geçmemişdi ki mesajım görüldü oldu. Bu insan, telefon başında benim yazmamı mı bekliyordu?
0542***_"https/instagram.com****"
İnstagramdan bir gönderi atmışdı. Hayır yani ne alaka. İnstagramı mı silmiştim ben.
Hemen pleymarkete girip uygulamayı indire bastım.*0542****_"Yorumları oku."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN YALNIZ DEĞİLSİN. ☆Yarı texting
Teen FictionSen Yalnız Değilsin Albaros. Albaros Semra'dan nefter eder? Hayır Albaros Semra'nı çok sever. Hangisi gerçekti nefreti mi? aşkımı? Burası Albaros'un dünyası, bence onu yalnız bırakmamalısınız. "Beni bu kadar, düşündürme Albaros."