Merhabaa nasılsınız? umarım iyisinizdir, benim değerli okurlarım.
Desteğinizi benden esirgemeyin.
Professional değilim.
Yazım hatalarım olursa, kusura bakmayın.İyi okumalar
📍Albaros'un Dünyasına hoşgeldiniz.
@eraslan ve diğer 1500 kişi beğendi.
eraslan: Seni çok özledim, Annem❤️
@daniel.caldwell: Allah rahmet etsin🤲
@eren.02 Mekanı cennet olsun kardeşim
@suna: Çok üzüldüm. Allah sabır versin.
Böyle binlerce yorum vardı. Hepsini birer birer okurken, kendi ismime rastladım.
@semra_sen: "Vallahi üzülemeyeceğim. Hakketmişsindir. Sende üzülme bence, böyle çirkin, ucube biri, hayatından yok olmuş. Anneler kutsaldır, senin annen haric. Yazık sana, böyle bir annenin üzüntüsünü çekiyorsun. Seni sevseydi intihar etmezdi. Belkide bir sevgilisi vardı, ortaya çıktıda intihar etdi. Hayat kadınımı demeliyim. Tam bir kahpe"
Okuduklarımla gözlerim dehşetle açılırken, yutkunamadım.
Defelarca okudum yanlışlık olmasını umarak, ama ismime tıkladığımda benim sayfam açılıyordu, ben bunları yazmadım. Bu nasıl olur. Ben böyle insan değilim, bir anneye hakaret edecek kadar, hemde ölmüş bir anneye.
Dilim tutulmuş damağım kurumuşdu. Ben bu adama nasıl cevap verecekdim. Nasıl kanıtlayacaktım kendimi, ben değilim diye.
Resim 2. ay önce paylaşılmışdı, ama eski fotoğraftı.
Tamda instagramı'mı yeni sildiğim zamanlara denk geliyordu.Sayfayı incelediğimde, nimariye ait resimler, bir kaç bina ve inşaat resimlerimleride vardı.
Kendisine ait hiç bir resim yoktu.Bio'da büyük harflerle yazıyordu.
İÇ MİMAR. ERASLAN.
ERASLAN. İNŞAAT
Danışmanlık için iletişime geçin.Daha bir kaç bilgi, ve telefon numarası bırakmışdı.
Evet, bu bende ki numarasıydı. O yüzden bilerek yazdığımı sanmışdı.
Ne cevap verecektim ben, bu adama? Ben yazmadım desem inanırmıdı? Hayır tabii ki. Sayfada resimlerim vardı. Üstüne whatsapp profilimde'de kendi resmim vardı.
Semra Şen, battın bir bataklığa, çık bakalım çıka biliyorsan. Ama ilk önce bana bunu kim yapmış onu bulmalıydım, anca öyle kanıtlaya bilirdim.
Aklıma hiç kimse gelmiyordu. Bir hesabım olduğunu bile, kimse bilmiyordu.
Bu adamı ikna etmem ve bunu bana yapanı bulmam zordu.Daha fazla dayanamayarak kendisine mesaj atdım, umarım bana inanırdı.
Siz*"Bir söz vardır ya! Yemin ederim ama kanıtlayamam. Şuan o durumdayım.
Ben yazmadım gerçekten, ben böyle cümleler kuracak insan değilim. Biliyorum, anlıyorum seni. Çok iğrenç sözler, kim olsa kızardı, öfkelenirdi hatta intikam bile alırdı. Ama yemin ederim ben yazmadım. Kendimi sana inandırmak zorunda hissediyorum, böyle şeyleri okumak zorunda kaldığın için. Çok üzüldüm, ama ben yapmadım."0542****" He, tamam o zaman."
Siz*"Ne?"
0542****"Karşında aptal mı var senin, foyan ortaya çıkınca, inkar edecek bir şeyde kalmadı, korkudan yeminde etmeye başladın."
Siz*"Korkmuyorum, çünkü ben yazmadım. İsterseniz şikayetde ede bilirsiniz."
0542****"Nasıl kanıtlayacaksın peki? Bana bile kanıtın yok, polise ne anlatacaksın."
Hayır ya olamazdı, adam ciddiydi, beni şikayet edecekti. Nasıl bir işin içine düşdüm ben? Sanki hayatım çokta normalmiş gibi.
Ne diyeceğimi bilemediğim için, bir süre beklemeye karar aldım.
0542****"Korktunmu? Küçün şeytan."
0542****Korkma-korkma, seni hemen şikayet etmeyeceğim. Şehir dışındayım, bizzat şahit olmak istiyorum, Polisler seni alırken. O yüzden hala zamanın var"
Mesajları okuyordum, ama ne yazacağımı bilmiyorum, öyle bir çıkmaza düşdümki.
Siz*"Ben yapmadım."
0542****"Kim yaptı arkadaşlarınmı? Tamam o zaman, kim olduğunu söyle, bakalım doğru mu söylüyorsun."
Siz* "Hayır, arkadaşlarım instagram kullandığımı bilmiyordu. Bir tek abim biliyor, o da böyle şeyler yapacak insan değildir."
0542****"Şüpheli sayısı iki'ye katlandı demek."
Siz* Abim öyle bir şey yapacak adam değil, dedim!"
0542****O zaman bende diyorumki, hiç kimseye güvenme.
Ya sen yaptın, yada abin. Bunu nasıl bileceğiz?"Siz*"Bilemeğiz."
Adam resmen ayarlarımla oynuyordu, verdiğim cevap, onu daha da şüphelendirecekdi.
0542****"Biliriz, biliriz."
0542****" 3. Gün sonra, benimle buluşacaksın! Bir tanıdığım var, Aynı tarihde, yorumun yazıldığı saat'de, hesabının çalınıp çalınmadığına ve ya abinin telefonundan giriş yapılıp yapılmadığına bakacak.
Bu fikre ne diyorsun küçük şeytan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN YALNIZ DEĞİLSİN. ☆Yarı texting
Teen FictionSen Yalnız Değilsin Albaros. Albaros Semra'dan nefter eder? Hayır Albaros Semra'nı çok sever. Hangisi gerçekti nefreti mi? aşkımı? Burası Albaros'un dünyası, bence onu yalnız bırakmamalısınız. "Beni bu kadar, düşündürme Albaros."