Bölüm 9 Yanıtların cevabı

120 3 0
                                    



9.Bölüm:Yanıtların cevabı

"Acaba gerçekten bana aşık olsa, karanlıkta kaybolsam kurtarır mıydı beni..."

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hani olur ya  bazen kalbinizin heyecandan hızlandığı,avuçlarınızın terlediği,konuşmayı unutmuş gibi sessiz kalmanız ben onları bugün yaşadım garip bir şekilde ben aynanda hepsini yaşadım yaşıyorum da ama garip olan şeyse niye yaşıyorum bunları? Kendime bu soruyu sormak için geç mi kaldım yoksa tam sırası mı? İnanın ben bile bilmiyorum. 

"Eee... Şey... Ona yaptıkları için teşekkür ettim." Dediğimde çokta ikna olmuşa benzemiyordu neyse nasıl olsa günü kurtardım ya şükür.

"Tamam." Dedi şişeyi elime alıp çevirmeye başladım Duru ve bana denk gelmişti.

"Doğruluk mu? Cesaretlik mi?" Dedim gülerek.

"Cesaret korkanın çocuğu olmaz." 

"Kanka." Dedi Hazal kulağıma yaklaşarak.

"Duru'ya telefonu vermesini söyle." Noluyor ya? Bir tek ben mi anlamıyorum?

"Duru telefonunu istiyorum." Telefonu elime verdiğinde derin bir nefes aldım. Hazal'a sorar gibi baktımda.

"Mesajlara bak." Hızla mesajlara baktımda en son Burak'la konuşmuş ama mesaj yoktu kaşlarımı çattım Duru'ya baktımda Duru sırıtıyordu telefonu eline alıp.

"Siz benden akıllıysanız bende çakalım." 

"Duru ne konuştunuz Burak'la söylemicek misin?" Azra biraz yalvardığında Duru omuz silkti. Ayağa kalkıp.

"Geç oldu ben yatıcam iyi geceler."

"Sanada." Dediğimde kapıya ilerleyip yatak odasına gitti. Hazal ve Azra'ya sorar gibi baktım. 

"Açıklamanızı dinliyorum ne var bunların arasında?" Azra derin bir nefes aldı.

"Kanka... Şey bizde tam bilmiyoruz silmeseydi öğrenicektik. Sadece çok yakınlar." Ne yani yeni bir aşk mı doğuyor? Hayır ya ama neden olmasın ki sonuçta düşman değiliz yani. 

"Kanka napıcaz?" Hazal'ın sormasıyla kaşlarımı çattım.

"Ne demek napınaz? Kendi haline bırakıcaz ne onlar bize yakın olcak, ne biz onlara yakın olucaz akışına bırakın zaten kalmış şurda bir haftamız." İkiside kafa sallayıp onayladılar.

"Hadi bende yatıcam uykum var iyi geceler." 

"İyi geceler."

"İyi geceler." Ayağa kalktım ve kapıya yöneldim kapıyı açıp sessizce içeri girdim. İçerisi karanlıktı telefonumun ışığını açıp pijamalarımı aldım banyoya gidip giyindim ve hızla yatak odasına gidip. Yumuşak yatağa bıraktım kendimi göz kapaklarım yavaşça kapanıyordu kapatıp derin bir uykuya daldım. Sabah telefonumun melodisiyle uyandım bir kaç küfür savurduktan sonra. Doğrulup telefondan kimin aradığına baktım annemdi. Telefonu açıp kulağıma dayadım.

Düşmanlarımın gölgeleriWhere stories live. Discover now