13. Bölüm: Ödev
"Sevme, beni umursama, beni görme, ben yokmuşum gibi davran..."
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Salonda hepimiz oturmuş kahve içiyorduk annem, Ahu Hanım ve Aslı Hanım koyu bir sohbetle birlikte kahvelerini yudumluyorlardı. Melis ve bense birbirimize bakıyorduk derin bir nefes aldım bir an önce şu lanet olası grup ödevini yapıp Melis'in yüzünü bile görmek istemiyordum. Ayağa kalkıp.
"Anne bizim Melis'le grup ödevimiz var izlinizle odama çıkabilir miyiz?"
"Tamam tatlım siz ödevinizi yapın." Dedi Melis ayağa kalkıp peşimden geldi odama geldimiz de. Sandalyeye oturup bana baktı bilgisayarı açıp Yavuz Sultan Selim dönemi yazdım bir siteye girdim ihtiyacımız olan bütün bilgiler burdaydı a4 kağıdı çıkarıp. Melis'e döndüm.
"Sen mi yazarsın? Ben mi yazayım?"
"Ben yazarım." Dedi gülümseyerek kafa sallamakla yetinip kağıtları ona uzattım. O yazarken bende yazması gerekenleri söyledim yaklaşık 1 saat sonra.
"Ve sarayın kasası, kısa süre sonra altınla doldu." Dedikten sonra bir oh çektim şükür bu ödevde bitti. Melis ayağa kalkıp bana.
"Yarın okulda görüşürüz." Dediğinde tam giderken aklıma bir fikir geldi.
"Melis kalsana biraz hemen gitme." Dedim biliyorum benden beklemezdiniz. Ama düşmanımı yakından tanımam lağzım. Kafa sallayıp geri eski yerine oturdu.
"Okula alışabildin mi?"
"Evet aslında zor olmadı Barkın sağolsun çok yardımcı oldu." Dedi sinirlenmicem sinirlenmicem sakinim Barkıncığı çok yardımcı olmuş hasbam.
"Ya Barkın iyi biri yardım etmeyide çok sever." Dedim inatla.
"Biliyorum eskiden sevgiliydik bazı şahıslar aramıza girmeseydi iyidik ama malesef ayrıldık." Ne dedi o? Bazı şahışlar derken kimden söz ediyor acaba bir dakika bana bir şey mi ima ediyor? Şundaki cesarete bak ya sen negatif enerjiyi at, pozitifi al.
"Evet duydum ama malasef artık Barkın bekar biri çevresinde o kadar kız var illa biri dikkatini çekicek sende artık buna alışmalısın." Dedim tek kaşını kaldırıp bana. 'Öyle mi?' Der gibi baktı.
"Leylacım sen merak etme bizim ayrılığımız uzun sürmez daha öncedende kavga ederdik ama sonuç hep aynı oldu biz Barkın'la aynı kutuplarız kolay kolay birbirimizden vazgeçemeyiz." Dedi gerçekten inadına yapıyor.
"Ama zıt kutuplar birbirini çeker derler dikkat et hiç beklemediğin bir anda Barkın'dan darbe yiğebilirsin."
"Sen merak etme Barkın beni hayatından kolay kolay çıkarmaz o hayatında kendine bir katkısı olmayan ucuz insanları çıkarır." Dediğinde sinirden yumruğumu sıktım.
YOU ARE READING
Düşmanlarımın gölgeleri
ChickLitBirbirine düşman olan bu iki sınıf yaşanan bazı tatsız olaylar sonrası düşmanlıklarının ateşini iyice körükleyen sınıf birbirine şakaları artık tat kaçırmaya başladı dahada çok artık birbirine ciddi ciddi zarar vermeye başladılar ama sonra öyle bir...