4.Bölüm:Yemek
"Son gülen iyi güler..."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Barkın'ın anlatımıyla
Yatağımda oturmuş başımı yatak başlıma dayamış öylece oturuyordum dün kantinde yaşananları düşünüyordum. Leyla'nın bana kafa tutmasına sinirlenmiştim ama hoşuma gitmedi değil. İlk defa biri bana kafa tutmuştu o an ne tepki vereceğimi bilememiştim bugün okula gitmedim açıkçası canım istemedi diğerlerinin canı istememişti o anda kapıyı biri tıkladı.
"Gel." Dedim merakla annemdi.
"Barkın yatıyormusun sen hala? Hadi bak saat ikiye geliyo hadi kalkda akşam için git hazırlan." Kaşlarımı çattım.
"Akşam?"
"Aaa doğruya sana söylemeyi unuttum bu akşam babanın iş yemeyi var." Bir bu eksikti zaten ya saçma sapan iş yemekleri sinirle yataktan kalktım.
"Anne ben gelmesem ya zaten iş konuşcaklar ne gerek var."
"Oğlum babanın bu konularda ne kadar hassas olduğunu biliyorsun hadi." Yan taraftaki giyinme odasına yöneldi bende peşinden.
"Offf anne offf." Dedim bıkkın bir sesle ofladım annem gömleklerin önünde durdu içlerinden beyaz bir gömlek seçti bana uzattı.
"Al ben gömleğini seçti gerisi sende hadi." Annem giderken kapının köşesinden annemin gittiğinden emin olunca gömleği koltuğun üstüne bıraktım banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağa inip, salona girdim babam baş köşede sessizce kahvesini içiyordu karşısına oturdum.
"Baba seninle bir şey konuşucam." Babam bana baktı.
"Evet"
"Baba şey ben gelmesem bak bu iş yemekleri beni sıkıyor hem her iş yemeğinde yanındaydım bugünde gelmesem olur mu?" Babam kahkaha attı anlam veremedim.
"Baba niye gülüyorsun?"
"Oğlum sen gelecek varissin ne demek gelmesem olur mu? Saçma sapan konuşup beni sinirlendirme."
"Ama baba."
"Aması falan yok Barkın o yemeyeğe gidilecek, bak oğlum herkes orda olucak hem biraz iş öğren ya." Babamın zorlamalarıyla kafa salladım kalktım odama çıktım telefonu elime alıp Enes'i aradım ilk çalışta açtı.
"Buyur bro"
"Enes napıyorsun?"
"Hiç akşam için hazırlanıyorum tıraş olmaya gidicem sen?" Derin bir nefes aldım sabır çekerek.
YOU ARE READING
Düşmanlarımın gölgeleri
ChickLitBirbirine düşman olan bu iki sınıf yaşanan bazı tatsız olaylar sonrası düşmanlıklarının ateşini iyice körükleyen sınıf birbirine şakaları artık tat kaçırmaya başladı dahada çok artık birbirine ciddi ciddi zarar vermeye başladılar ama sonra öyle bir...