10.Bölüm:Bir itiraf cümlesi
"Ben sana... Aşık oldum..."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 hafta sonra
O günden sonra aradan tam 1 hafta geçti. Yürüyen tehlikeleri o günden sonra çok görmedim gördüğümde ise konuşmadık bile bu arada Duru, Burak'la bahçede buluşup konuşuyordu ama benim aklımı karıştıran asıl olaysa Barkın. O gün söyledikleri bana bakışları çok garipti bir zamanlar soğuk ve nefret dolu bakışları gitti. Yerine bambaşka bir Barkın geldi gibi kapının açılmasıyla yatakta doğruldum bugün okula gidecektim. Annem içeri geldi şaşırmış gibiydi.
"Kızım erken mi kalktın?" Demesiyle ayağa kalktım.
"Evet anne uykum yoktu kalktım bende." Diyip banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama gidip okul formamı giydim saçımı taradım çantamı ve telefonumu alıp aşağa indim.
"Ben çıktım." Kapıyı açıp dışarı çıktım. Çetin abi korumalarla sohbet ediyordu yanına gidene kadar beni fark bile yanına geldiğimde korumaları başımla selam verdim.
"Günaydın."
"Günaydın Leyla hadi gidelim." Dediğinde kafa sallamakla yetindim. Arabaya doğru yürüdük arabaya vardığımızda kapıyı açtı bindiğimde kapıyı kapatıp hızla şöför koltuğuna geçti emniyet kemerini takarak. Yola çıktık telefonumda sosyal medyada gezindikten sonra bir şey dikkatimi çekti. Arkada birkaç tane siyah araba vardı yutkundum tedirgin olmuştum ister istemez.
"Çetin abi arkada siy-," Derken sözümü kesti.
"Biliyorum sakin ol Leyla sakın panik yapma arkanı dönme anladığımızı belli etmeyelim." Kafa sallamakla yetindim.
"Bu takip eden adamların o beyaz adamla bir ilgisi var mı sence?" Derin bir nefes aldı.
"Bilmiyorum ama içimden bir ses olabilir diyor... Gittiler galiba görünmüyorlar." Dedi hızla arkama baktım. Yoklardı belki de biz yanlış anladık. Allah'ım biz günahlarını aldık insanların affet bizi. Yol boyu tek kelime etmemiştik Çetin abide bende daha demin yaşadığımız o olay yüzünden gergindik okula vardığımızda arabadan indim.
"Leyla... Dikkatli ol!" Dediğinde kafa salladım gülümsemeye çalışarak. Derin bir nefes alıp okula doğru yürüdüm içeri girip sınıfa ilerledim. Sınıfın kapısını açtım da bizimkiler gülerek konuşuyordu. Yanlarına gittim ve sıraya oturdum.
"Kanka sana bomba gibi haberim var." Dediğinde kaşlarımı çattım.
"İyi bir şey mi? Kötü bir şey mi?"
YOU ARE READING
Düşmanlarımın gölgeleri
Romanzi rosa / ChickLitBirbirine düşman olan bu iki sınıf yaşanan bazı tatsız olaylar sonrası düşmanlıklarının ateşini iyice körükleyen sınıf birbirine şakaları artık tat kaçırmaya başladı dahada çok artık birbirine ciddi ciddi zarar vermeye başladılar ama sonra öyle bir...