"Rob, word je wakker?" De brunet zucht als die de hand van zijn vriendin op zijn schouder voelt. "Je had vandaag opnamens toch?"
Langzaam openen zijn ogen, die hij gelijk weer dicht knijpt door de zon die er un schijnt. Zodra zijn ogen gewend zijn aan het licht draait die zich om naar waar Jamie zit.
Hij slaat zijn armen om haar middel heen en schuift dichterbij waarna die zijn hoofd op haar buik rust. Hij wilt gewoon even rustig wakker worden, en knuffelend lijkt hem wel een goede manier om dat te doen.
Jamie glimlacht zachtjes, met haar hand wrijft ze over zijn rug. "Het is 10:00." Verteld Jamie hem zachtjes.
De jongen knikt, hij moet on half 12 bij kantoor zijn voor de opnamens. "Ik moet over een halfuurtje weg."
Robbie was de afgelopen week ziek, en is nog steeds niet helemaal beter. Maar hij zelf vond het wel weer tijd om even naar kantoor gegaan. Hij besloot gewoon op te komen dagen als de opnamens beginnen, zo kon die nig wat rust pakken. Dit heeft hij ook doorgegeven in de groepsapp.
"Ik maak wel wat te eten voor je, als jij even gaat douchen." Stelt de blond voor.
Robbie knikt en gaat overeind zitten waarna die een hand door zijn haren haalt.
Hij voelt Jamie's lippen op zijn wang voor een paar seconden voor ze uit het bed stapt en de kamer verlaat.
Een kleine glimlach voort op zijn gezicht door haar actie, hij hoopt dat dit zo blijft. En niet dat het straks weer de verkeerde kant op gaat.
De laatste tijd hebben ze nogal vaak ruzie om de domste dingen, maar nu lijkt het weer goed te zijn. Voor hoelang is de vraag.
De jongen stapt het bed uit en loopt naar de kast waar die een hoodie, spijkerbroek en boxer uit pakt. Gewoon een simpele outfit.
Hij loopt door naar de badkamer en zet gelijk de douche aan zodat die op temperatuur kan komen.
Uit de kast die daar staat pakt die een handdoek en legt die klaar zodat die die meteen kan pakken als hij klaar is met douchen.
Hij kijkt op in de spiegel, hij kijkt moe uit zijn ogen en zijn wangen hebben een rode blos er op. Zijn haar zit warrig door de slaap.
Zijn ogen zakken dan af naar zijn sleutelbeen, zijn mark zit daar. Soulmate mark om precies te zijn.
Iedereen met een soulmate heeft er één, je soulmate heeft dan precies de zelfde mark als jou op de zelfde plek op je lichaam.
Het teken heeft iets met jullie te maken, hoe je elkaar ontmoet, wat jullie met elkaar gemeen hebben.
Voorzichtig gaat Robbie met zijn vingertoppen over zijn vel heen waar de marking zit, hij heeft een camera daar staan.
Vroeger snapte hij het niet echt, totdat hij youtube startte. Zijn soulmate is misschien ook wel een youtuber. Dat lijkt logisch.
Of misschien een fotograaf, cameraman of vrouw. Anders zou hij niet weten wat dat met elkaar te maken heeft.
Robbie kijkt weg van de spiegel en trekt zijn boxer uit en gooit die in de wasmand waarna die onder de warme stralen stapt.
Robbie houdt er niet echt van om over zijn soulmate te praten, of überhaupt na te denken. Hij vind het maar een dom concept. Ja je hebt dezelfde tattoo op je lichaam en dus moet je de rest van je leven samen doorbrengen.
Hij snapt überhaupt niet hoe er een persoon bestaat die perfect is voor jou, niemand kan toch aan alle 'eisen' voor doen, als je het zo kan noemen.
Nooit dat iemand zo perfect is dat je je niet gaat irriteren aan dat persoon uiteindelijk.
JE LEEST
ONLY THE BRAVE || mabbie¹✔️
Fanfiction"It's a solo song and it's only for the brave." Zielsverwanten, soulmates. Bijna iedereen heeft wel iemand die zijn soulmate is. Je wordt geboren met een tattoo, ook wel soulmark genoemd. Als je het persoon vind met het zelfde teken op zijn of haar...